Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inkoopactie CF kaartjes(update)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Inkoopactie CF kaartjes(update)

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe
    Geduldig zal ik deze week zitten wachten tot ik een witte bubble envelop in de bus zie zitten.

fabbe
    De gewone verzendingen en de Nederlandse aangetekende gaan de namiddag naar de post. De Belgische aangetekende verwerk ik vanavond en morgen avond en zullen woensdag op de post gaan(tenzij ik vanavond klaar kom )
    Zoals ik reeds zei is het lastigste het koppelen van de nick aan de adressen.

Hubert
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
      ...(tenzij ik vanavond klaar kom...

Hubert
      daar komen we natuurlijk niet in tussen
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Bedankt! Ben benieuwd wanneer ik hem binnen heb. En 700 foto's in Raw! Das veel!
        Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
        Sigma 18mm - 125mm

Comment

P*S: 91.55% Nog 6 onbetaald.
          Van volgende leden verwacht ik toch wel nieuws:
          knut
          jap@a(2st)(reeds contact gehad)
          licht
          Monty(2st)

Hubert
          Last edited by hub2805; 8 mei 2006, 14:42.
          Hubert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten
            Als Hub kaartjes over heeft dan maken we dinsdagavond(morgen dus), vermoedelijk, een afspraak aan het sportpaleis. Moet ik het dan voor je meebrengen?

Dré
            Graag Dré, 'k zie dat je van Oostende bent
            (al lees ik dat aan het Sportpaleis afspreken niet doenbaar is, en daar geef ik Hubert wel gelijk in ,'t is daar inderdaad een zottekot tijdens een concert)

Comment

had deze " actie " te laat gezien
              Als je nog een 2 Gig Cf-kaartje overhebt mag je mij als kandidaat noteren ....
              Ben zelf van Wilrijk dus afhalen is geen probleem ( als het voor zaterdag is ....want vertrek op reis dan )

Greetz
              Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

Comment

P*S: 91.55% Nog 6 onbetaald.
                Van volgende leden verwacht ik toch wel nieuws:
                knut
                jap@a(2st)(reeds contact gehad)
                licht
                Monty(2st)

Hubert

Nog altijd niks zien verschijnen op je rekening Hubert?

Brecht

Comment

Als Hub me nog contacteert met de melding dat hij overschot heeft....

Dré

Comment

Geld was reeds op vrijdag van mijn rekening, maar banken houden dit graag enkele dagen op hun rekening, kwestie van ook wat geld te verdienen op onze rug.
                    Monty
                    Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
                    Konica Minolta Dimage A2
                    Lumix FX-30

Comment

Max. 3 werkdagen, dus als het er vrijdag bij jou al af was moet het ten laatste morgen bij Hubert toekomen...

Comment

Ik denk dat morgen een goede dag is om te ...

Betalingen te ontvangen

Hubert
                        Hubert

Comment

P*S: Gelieve uw kaartje op volgende link binnen de 30 dagen te registreren.
                          http://www.transcend.nl/TSClub/RegPr...No=&Func2No=21
                          Je krijgt dan evenetueel een nieuwsbrief over hun producten.
                          Tevens zul je, moest er een probleem komen met je kaartje, sneller gedepanneerd zijn.
                          Anders moet je het aan mijn bezorgen, ik moet het aan de distributeur bezorgen en die moet het aan Transcend Nl. bezorgen en nadien dezelfde weg terug.
                          Bij registratie kun je rechtsreeks naar Nederland sturen en terug wat uiteraard veel sneller zal zijn. Liefst had ik dan wel een berichtje ontvangen om ingeval problemen, op de hoogte te zijn.
                          Alvorens je kaartje(s) te registreren, moet je jezelf registreren.
                          Vervolgens geeft je het volgende op:
                          Purchase dateaankoopdatum)
                          Part number:type nr van uw kaartje.(staat op de achterkant van het boekje en ook op het doosje van het kaartje)
                          Serial number:staat op het doosje en op de rand van het kaartje
                          Where did you buy it:Hubert Duijvewaardt
                          Dat is het en dan registreer je eventueel je tweede kaartje.
                          Hubert

Comment

P*S: Gelieve uw kaartje op volgende link binnen de 30 dagen te registreren.
                            http://www.transcend.nl/TSClub/RegPr...No=&Func2No=21
                            Je krijgt dan evenetueel een nieuwsbrief over hun producten.
                            Tevens zul je, moest er een probleem komen met je kaartje, sneller gedepanneerd zijn.
                            Anders moet je het aan mijn bezorgen, ik moet het aan de distributeur bezorgen en die moet het aan Transcend Nl. bezorgen en nadien dezelfde weg terug.
                            Bij registratie kun je rechtsreeks naar Nederland sturen en terug wat uiteraard veel sneller zal zijn. Liefst had ik dan wel een berichtje ontvangen om ingeval problemen, op de hoogte te zijn.
                            Alvorens je kaartje(s) te registreren, moet je jezelf registreren.
                            Vervolgens geeft je het volgende op:
                            Purchase dateaankoopdatum)
                            Part number:type nr van uw kaartje.(staat op de achterkant van het boekje en ook op het doosje van het kaartje)
                            Serial number:staat op het doosje en op de rand van het kaartje
                            Where did you buy it:Hubert Duijvewaardt
                            Dat is het en dan registreer je eventueel je tweede kaartje.
                            Voila se, dat is gebeurd. Ik heb me geregistreerd zoals je gevraagd hebt.
                            freyake

Comment

Bedankt Alain voor het testje.
                              Je moet ook zeker zijn dat je HD niet te veel gefragmenteerd is. Zeker bij grote en/of veel bestanden.
                              Het bevestigd in ieder geval de cijfers van 120x.
                              Ze zijn bijna zo snel als Extreme III(die dacht 125x) zijn maar een pak goedkoper.

Hubert
                              Hubert e.a.

Vandaag eens overgedaan met een programma om harde schijven te testen wat op mijn computer stond (HD Tach). Het snelheidsverschil is groter dan de eerdere 36%, de Transcend kan 50% sneller gelezen worden dan de SanDisk ultra II.

Alain

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alainD
                                Hubert e.a.

Vandaag eens overgedaan met een programma om harde schijven te testen wat op mijn computer stond (HD Tach). Het snelheidsverschil is groter dan de eerdere 36%, de Transcend kan 50% sneller gelezen worden dan de SanDisk ultra II.

Alain
                                Goei marchandize hé

Hubert
                                Hubert

Comment

Working...
                                X