Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inkoopactie CF kaartjes(update)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Inkoopactie CF kaartjes(update)

Super!!
    Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
    Sigma 18mm - 125mm

Comment

Goed nieuws: Zonet bericht gekregen van distributeur. Ik kan de kaartjes morgen namiddag gaan ophalen
      Minder goed voor mij: zal de resterende 20%(±€700) moeten voorschieten
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Das veel geld ja om voor te schieten... kom mensen, dokken!!

Super dat je ze morgen al hebt!
        Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
        Sigma 18mm - 125mm

Comment

Wanneer mogen we ze dan komen afhalen Da's pas service

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JorisFRST
            Wanneer mogen we ze dan komen afhalen Da's pas service
            Morgen avond ben ik tussen 17-20h terug thuis maar das om te eten en nog wat andere zaken te doen want ik moet om 20h terug naar een vergadering.
            Zaterdag van 's morgens vroeg tot vrij laat naar een feest in Mechelen en Duffel(en mei begint nog maar pas)
            Dus eigenlijk vanaf zondag. Dan heb ik ook tijd om pakketjes maken voor de post.
            Als er zijn die ze echt zaterdag zouden nodig hebben en ik heb het geld op rekening, geef dan een mailtje, dan zie ik of ik nog iets kan regelen tussen 17 en 20h.

Hubert
            Hubert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maartje
              Das veel geld ja om voor te schieten... kom mensen, dokken!!

Super dat je ze morgen al hebt!
              Betalingen vanuit het buitenland kunnen wel een paar dagen onderweg zijn, hangt af van bank tot bank, ook al is het met IBAN.
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe
                Betalingen vanuit het buitenland kunnen wel een paar dagen onderweg zijn, hangt af van bank tot bank, ook al is het met IBAN.
                Euh, ik dacht dat er 2 van Nl bij waren(bouk en Maartje) en die zijn al 2 dagen binnen.

Hubert
                Hubert

Comment

hub,

ik zal de mijne dan pas kunnen afhalen vanaf volgende woensdagnamiddag/avond, zit van zondag tot woensdagmiddag in UK.

Eet gij de vrijdag maar op u gemak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                    Morgen avond ben ik tussen 17-20h terug thuis maar das om te eten en nog wat andere zaken te doen want ik moet om 20h terug naar een vergadering.
                    Zaterdag van 's morgens vroeg tot vrij laat naar een feest in Mechelen en Duffel(en mei begint nog maar pas)
                    Dus eigenlijk vanaf zondag. Dan heb ik ook tijd om pakketjes maken voor de post.
                    Als er zijn die ze echt zaterdag zouden nodig hebben en ik heb het geld op rekening, geef dan een mailtje, dan zie ik of ik nog iets kan regelen tussen 17 en 20h.

Hubert

Hubert,
                    Is er mogelijkheid om te parkeren in uw straat op zondag ? De parking van de Delhaize is dan gesloten vermoed ik

Mvg.
                    JP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tucson2005
                      Hubert,
                      Is er mogelijkheid om te parkeren in uw straat op zondag ? De parking van de Delhaize is dan gesloten vermoed ik

Mvg.
                      JP
                      Het kan zijn dat je wat in de zijstraten moet rondzien maar zeker te doen.

Hubert
                      Hubert

Comment

Aan iedereen die zinnens was om in het weekeinde over te schrijven, gelieve een efforke te doen om dit toch zo snel mogelijk te doen want morgen moet ik daar wel boter bij de vis geven. Tot nu toe moet ik nog steeds €720 voorschieten(719.1 om juist te zijn) dus

Hubert
                        Hubert

Comment

Ik zal m'n agenda eens raadplegen wanneer ik er om kan komen... hoogstwaarschijnlijk woensdag...
                          Van welke kant van Antwerpen ben je? (Centrum, Brasschaat, Aartselaar, Deurne, LO, ...) Dat scheelt een pak in planning.
                          Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Landie
                            Ik zal m'n agenda eens raadplegen wanneer ik er om kan komen... hoogstwaarschijnlijk woensdag...
                            Van welke kant van Antwerpen ben je? (Centrum, Brasschaat, Aartselaar, Deurne, LO, ...) Dat scheelt een pak in planning.
                            Antwerpen centrum. Ongeveer op het middelpunt van de driehoek gevormd door centraal-, Berchem- en oost station.

Hubert
                            Hubert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                              Aan iedereen die zinnens was om in het weekeinde over te schrijven, gelieve een efforke te doen om dit toch zo snel mogelijk te doen want morgen moet ik daar wel boter bij de vis geven. Tot nu toe moet ik nog steeds €720 voorschieten(719.1 om juist te zijn) dus

Hubert
                              Allez gasten, we willen toch niet dat Hubert hier aan moet toesteken hé!
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Landie
                                Zie ook op bvb Mappy voor een kaartje.

@Hubert

Tof!! Ik zal waarschijnlijk in de eerste helft van volgende week of zo eens passeren. En gezien de buurt weet ik al onmiddellijk waar ik die avond ga eten!!

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Working...
                                X