Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inkoopactie CF kaartjes(update)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Inkoopactie CF kaartjes(update)

hehe de uittocht is begonnen 140 - 2gb = 138
    Heb het mijn vanmiddag opgehaald.
    Thanks Hub2805

Ps, voor mensen die er zelf om rijden en komende van de ring van Antwerpen
    Makkelijkste weg is neem afslag Borgerhout en rij richting
    Antwerpen Centrum via Plantin Moretuslei. is afslag en dan rechtdoor onder spoorweg.
    Een maal onder spoorwegbrug de volgende lichten links af niet kort maar schuin links voor U
    En voorbij het Rond puntje rechtdoor tot je kruispunt tegenkomt met tramsporen
    Wel tracht je wagen te parkeren vlak voor de kruising of vlak over en ga hoekje om en daar ist dat onze vriend Hub2805 woont

Grts
    Formatje
    Last edited by Formatje13; 7 mei 2006, 17:15.

Comment

Vandaag mijn kaartje gaan halen.
      728 fotos kan ik maken in RAW. Dat begint toch al.
      bedankt Hubert, ik ben heel content.
      freyake

Comment

Zijn er mensen die gaan afhalen en die in de regio Gent wonen, of nog beter regio zee
        Ik moet namelijk de eerste dagen niet echt in de buurt zijn vrees ik, eigen schuld dikke bult

Comment

Hub2805

Met veel dank.

Ik heb ondertussen de Transcend 120x kaart ook eens getest tegen een SanDisk UltraII met mijn usb-card reader.

De Transcend 120x leest een 36% sneller en schrijft een 20% sneller dan de SanDisk ultraII. Het verschil zal effectief nog groter kunnen zijn omdat ik een -grote- copy van en naar de PC hard disk heb genomen. Uiteraard kan dat ook variëren afhankelijk van de overige gebruikte apparatuur.

Alain

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alainD
            Hub2805

Met veel dank.

Ik heb ondertussen de Transcend 120x kaart ook eens getest tegen een SanDisk UltraII met mijn usb-card reader.

De Transcend 120x leest een 36% sneller en schrijft een 20% sneller dan de SanDisk ultraII. Het verschil zal effectief nog groter kunnen zijn omdat ik een -grote- copy van en naar de PC hard disk heb genomen. Uiteraard kan dat ook variëren afhankelijk van de overige gebruikte apparatuur.

Alain
            Bedankt Alain voor het testje.
            Je moet ook zeker zijn dat je HD niet te veel gefragmenteerd is. Zeker bij grote en/of veel bestanden.
            Het bevestigd in ieder geval de cijfers van 120x.
            Ze zijn bijna zo snel als Extreme III(die dacht 125x) zijn maar een pak goedkoper.

Hubert
            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
              Zijn er mensen die gaan afhalen en die in de regio Gent wonen, of nog beter regio zee
              Ik moet namelijk de eerste dagen niet echt in de buurt zijn vrees ik, eigen schuld dikke bult
              Nu ge gedepanneerd bent met een reserve 2GB zijt ge minder gehaast om nog een naar de koekke stad te gaan zeker
              Maar niet erg, ik heb er nu 2 van 2GB reserve en nog een microdrive op de koop toe. Goeie ruil

Hubert
              Hubert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                P*S: Voor degene die laten opsturen. Ik zal verplicht zijn om ze uit de blistervepakking uit te halen en zo in de belletjes envelope te steken(zeker degene met meer dan één kaartje) want dat geraakt onmogelijk in de envelope.
                Ze zijn zeker nog goed beschermt door de belletje van de envelope en het doosje van het kaartje zelf. Als iemand hie r bezwaar tegen heeft, geef dan ASAP een berichtje dat ik een andere oplossing zoek.(Andere envelopen gaan zoeken)
                Er zijn ook nog steeds 11 kaartjes onbetaald
                Geen probleem voor mij.
                Ik hoop voor je dat iedereen vlug betaalt.
                ----
                http://www.wispr.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                  Als Hub kaartjes over heeft dan maken we dinsdagavond(morgen dus), vermoedelijk, een afspraak aan het sportpaleis. Moet ik het dan voor je meebrengen?

Dré

Comment

P*S: Voor degene die laten opsturen. Ik zal verplicht zijn om ze uit de blistervepakking uit te halen en zo in de belletjes envelope te steken(zeker degene met meer dan één kaartje) want dat geraakt onmogelijk in de envelope.
                    Ze zijn zeker nog goed beschermt door de belletje van de envelope en het doosje van het kaartje zelf. Als iemand hie r bezwaar tegen heeft, geef dan ASAP een berichtje dat ik een andere oplossing zoek.(Andere envelopen gaan zoeken) .....
                    Geen probleem voor mij.
                    Groetjes,
                    Frank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten
                      Als Hub kaartjes over heeft dan maken we dinsdagavond(morgen dus), vermoedelijk, een afspraak aan het sportpaleis. Moet ik het dan voor je meebrengen?

Dré
                      Sorry Dré,

Correctie.
                      Ik ga niet naar het sportpaleis gaan.
                      Ik dit nog eens gedaan en dat kost me door de drukte 1h30 tot 2h. Ik moet ginder nog een parking betalen(want je moet daar maar eens een plaats gaan zoeken tijden een concert) en een plaats vinden. Dan nog tussen die massa mensen de persoon vinden, die je niet kent.
                      Als ik ze vrij geef kunnen ze eventueel rond 19h bij mij(of hier in de buurt vb parking Delhaize) afgehaald worden.
                      Gisteren ook nog de ganse dag bezig geweest met administratie van die kaartjes(linken van nick-names aan echte namen(vele vergeten hun nick-name in omschrijvingen van overschrijving en/of e-mail te zetten en zoek het dan maar uit), sorteren en inpakken voor verzending,...)

Hubert
                      Hubert

Comment

Zonet kreeg ik volgend bericht binnen:
                        Hoi,

ik had een 2 gg gereserveerd. Waar en wanneer kan ik deze afhalen ??? Ik betaal uiteraard ter plaatse contant.
                        vriendelijke groeten
                        XXX

DIt is volledig tegen de afspraken in. Ik heb dan bij zulke grote bestelling absoluut geen garantie en we spreken hier niet over een "pintje" maar een bestelling van bijna €3900!!!

PS: Er staan nog 8 kaartjes open. Binnen 2 uur zet ik degene die nog open staan hier.

Hubert
                        Hubert

Comment

Voor de Gentenaars:

Ik ga normaal gezien volgende week maandag (als alles blijft zoals nu afgesproken) mijn twee kaartjes afhalen bij Hubert, Volgende week woensdag ga ik naar Gent, dus ik kan er wel meenemen voor de Gentenaars.

@ hubert:Net nog eens mijn rekening geschekt en daar is toch €112 af, dus ik hoop dat je dat intussen ontvangen hebt...

Comment

Sorry Dré,

Gisteren ook nog de ganse dag bezig geweest met administratie van die kaartjes(linken van nick-names aan echte namen(vele vergeten hun nick-name in omschrijvingen van overschrijving en/of e-mail te zetten en zoek het dan maar uit), sorteren en inpakken voor verzending,...)

Hubert
                            Chapeau Hubert dat je zo'n actie hebt willen op touw zetten. Je moet het maar doen.
                            Blijkbaar beseffen sommigen niet dat dit een buitengewoon initiatief is.
                            Allé mensen, betalen zeg, laat jullie niet kennen !!!!

Groetjes,
                            Pol.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Geduldig zal ik deze week zitten wachten tot ik een witte bubble envelop in de bus zie zitten.

fabbe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jap@a
                                Voor de Gentenaars:

Ik ga normaal gezien volgende week maandag (als alles blijft zoals nu afgesproken) mijn twee kaartjes afhalen bij Hubert, Volgende week woensdag ga ik naar Gent, dus ik kan er wel meenemen voor de Gentenaars.

@ hubert:Net nog eens mijn rekening geschekt en daar is toch €112 af, dus ik hoop dat je dat intussen ontvangen hebt...
                                Jap@a,

Nog niets binnen gekomen .
                                Jammer want vanavond is toch vrij gekomen dus je moeder zou wel langs kunnen komen.
                                Ik kijk de namiddag nog wel eens.

Hubert
                                Hubert

Comment

Working...
                                X