Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inkoopactie CF kaartjes(update)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Inkoopactie CF kaartjes(update)

@YvesL
    Ik ben ze nog aan het verwerken dus ze kan er nog bij.

@Drogist
    Ik kan daar ook aan geraken en misschien dat daar wat later ook eens een actie voor op punt zet maar voorlopig wil eerst zien hoe dit afloopt.

Hubert
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Hubert,

Ik heb deze morgen overgeschreven ,maar kan je in het vervolg toch een email sturen .Eerst schrijf je dat je tegen donderdag 4 mei alles laat weten en nu blijkt dat je gisteren hebt afgesloten.Als ik er niet meer bij kan dan zou ik ook mijn geld willen weerzien natuurlijk !Niet iedereen volgt dagelijks BD.Er is ook nog altijd het gezin !

PS: Wat met de garantie ?Heb wel nog nooit een probleem gehad met een CF kaartje maar moeten wij dan U daarvoor aanspreken ?

Alvast proficiat dat je zo'n actie op touw wil zetten en dan ook nog al het werk er wil voor doen.
      Last edited by Fabbe; 2 mei 2006, 09:55.

Comment

Halo Hubert,

Betaling verricht - zie mail.

Groetjes,
        Pol.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hub2805
          Ik kan daar ook aan geraken en misschien dat daar wat later ook eens een actie voor op punt zet maar voorlopig wil eerst zien hoe dit afloopt.
          Als het zo ver is zou je mij dan kunnen PM-en?

Grt,

Dirk Ane
          Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe
            Hubert,

Ik heb deze morgen overgeschreven ,maar kan je in het vervolg toch een email sturen .Eerst schrijf je dat je tegen donderdag 4 mei alles laat weten en nu blijkt dat je gisteren hebt afgesloten.Als ik er niet meer bij kan dan zou ik ook mijn geld willen weerzien natuurlijk !Niet iedereen volgt dagelijks BD.Er is ook nog altijd het gezin !

PS: Wat met de garantie ?Heb wel nog nooit een probleem gehad met een CF kaartje maar moeten wij dan U daarvoor aanspreken ?

Alvast proficiat dat je zo'n actie op touw wil zetten en dan ook nog al het werk er wil voor doen.
            Je hebt daar enigzins gelijk in maar het probleem was:
            - dat zowat een derde hier in de draad bestelde, een derde via PM en een derde via e-mail. E-mail is voor zulk een actie veel beter, daar je dat dan beter in mapje kan organiseren en een groepsmail kunt terugsturen. Alleen schijn ik op één van de plaatsen een typ-fout in mijn e-mail adres gezet te hebben . Maar in zulk een actie is het wel zeer belangrijk om niet enkel naar de nieuwste berichten te kijken maar ok altijd naar de openingspost, omdat daar de updates(verzameld) in verschijnen. Ik ben zondag en maandag omzeggens NIET op BD geweest buiten het verwerken van deze draad. Het was later op de avond dat ik de tijd vond om alle onderwerpen te bekijken.
            - Nu zie ik toch geen probleem want je was toch reeds bij de eerste 20 ingeschreven.
            - Het vervroegd afsluiten komt feitelijk door het succes. Het bedrag loopt veel hoger op dan aanvankelijk voorzien was. Daarom de vroegere afsluiting maar ik heb wel vermeld dat ik wat later de actie zal herhalen en ook eventueel met SD als optie.
            - Wat de garantie betreft, ik dacht dat de fabrieksgarantie 60 maanden is. Er zal bij het kaartje een bonneke met product en aankoopdatum bij zitten.

Hubert
            PS: Ik heb nog niet echt afgesloten daar ik zonet bij de distributeur gekeken heb en ze de verwachte leveringsdatum van 3-5 naar 23-5 hebben verzet. Omwille van de grootte moeten ze toch een efforeke doen. Ze hebben de prijs trouwens ook met ±€1EX BTW opgetrokken gedurende het weekeinde. Maar dat is reeds toegezegd dat ze hem zullen houden zoals hij was door de hoeveelheid.
            Trouwens @ajuin, uw adres was ook zonder voorraad.
            Hubert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Drogist
              Als het zo ver is zou je mij dan kunnen PM-en?

Grt,

Dirk Ane
              Dirk Ane,

Spijt me maar dat kan ik onmogelijk doen. Er zijn vele vragen hiervoor en heb echt niet de tijd om alle posten na te zien die ik een PM zou moeten sturen als het zover is.
              Maar ik zie hier geen probleem want als het zover is, zul je terug een openingspost met Inkoopactie(of iets in die aard) zien op het forum.
              Dan kun je nog inschrijven.

Hubert
              Hubert

Comment

Storting is net gebeurd

Comment

Halo Hubert,

Wel spijtig dat de leveringstermijn verzet is tot 23/05. Ik vertrek nl. op 25/05 op verlof en heb dit kaartje speciaal daarvoor besteld. Opsturen zal dan niet meer lukken tegen die datum veronderstel ik. Kan je dan echt geen lading vroeger krijgen Hubert ?

Groetjes,
                  Pol.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Zie update vooraan.

Hubert
                    Hubert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door silim
                      Als het nog kan, voor mij 1 kaartje van 2GB.
                      Alvast bedankt
                      't geld is onderweg
                      Groetjes,
                      Frank

Comment

Update ivm levering in openingspost.
                        Hubert

Comment

Komaan gasten, betalen aan Hubert!!!!
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Ik vind het super wat je voor ons doet Hubert!!
                            Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
                            Sigma 18mm - 125mm

Comment

'k heb al een paar dagen niet meer gekeken naar deze draad.
                              Betaling is deze middag OK!
                              dank!!

Comment

P*S: 80.34 De 80% grens is bereikt en de bestelling gaat vertrekken. Ik kan dus geen bestellingen meer aannemen.
                                Hubert

Comment

Working...
                                X