Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voor degene die de actie gemist hebben of nog interesse hebben.
Zoals reeds vermeld zal ik het voor de vakantie nog eens herhalen.(En misschien tegen het einde van het jaar nog eens)
Ik krijg op alle manieren een reactie om ze op de hoogte te houden als ik terug een actie doe.
Dat is achter niet mogelijk als dit niet gestructureerd gebeurd.
Daarom volgende: stuur een e-mail naar hubert@compsol.be met in de omschrijving het volgende:
CF INKOOPACTIE : BD Nick name : soort kaartje + hoeveelheid.
Dan kan dat automatisch gesorteerd worden en heb ik een idee een minimun hoeveelheid en kan ik tegen de nieuwe actie een verwittigingske sturen.
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Voor degene die de actie gemist hebben of nog interesse hebben.
Zoals reeds vermeld zal ik het voor de vakantie nog eens herhalen.(En misschien tegen het einde van het jaar nog eens)
Ik krijg op alle manieren een reactie om ze op de hoogte te houden als ik terug een actie doe.
Dat is achter niet mogelijk als dit niet gestructureerd gebeurd.
Daarom volgende: stuur een e-mail naar hubert@compsol.be met in de omschrijving het volgende:
CF INKOOPACTIE : BD Nick name : soort kaartje + hoeveelheid.
Dan kan dat automatisch gesorteerd worden en heb ik een idee een minimun hoeveelheid en kan ik tegen de nieuwe actie een verwittigingske sturen.
Hubert
Thanks Hubert,
I might do that too, but right now I'll look for another wholesaler as I'll need them very soon. The Phase One pumps out 65mb RAW files, sooooo, it eats cards.
Ik wil niet gene polemiek beginnen maar ik schat dat 60% van degene die kwamen afhalen en waar ik een babbeltje mee gedaan heb, Nikon mannen waren
Dus ofwel vreet de Nikon geheugen ofwel trekken Nikon mannen veel foto's.
Hubert
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
Ik wil niet gene polemiek beginnen maar ik schat dat 60% van degene die kwamen afhalen en waar ik een babbeltje mee gedaan heb, Nikon mannen waren
Dus ofwel vreet de Nikon geheugen ofwel trekken Nikon mannen veel foto's.
Hubert
Misschien wilden gewoon meer Nikon-mannen eens een babbelke komen doen met nen andere Nikon-man en zijn ze daarom langsgekomen? De kaartjes zijn ondertussen uitgepakt en hebben zonder ruzie te maken het stapeltje Ultra II's vervoegd.
Danny
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Hubert,
Deze 'Nikon-man' mag je ook aanvinken als aangekomen.
Nogmaal van harte bedankt voor dit initiatief
Prachtig afgewerkt en dit op zeer korte tijd
Hubert,
Ik heb eergisteren de kaart afgehaald en gisteren en vandaag uitvoerig getest op mijn eos300d en geloof het maar, ze werkt perfect. tevens heb ik de kaart geregistreerd op de websitevan transcend en ook dat verliep probleemloos.
Daarom, dank U wel voor de toffe aanbieding, al het werk dat je er mee op je hals hebt gehaald en de perfecte afwerking en aflevering.
Met e-bay heb ik heel slechte ervaringen gehad en met de manier van werken die jij doet heb ik terug vertrouwen in het aanschaffen van materiaal via internet.
Ik heb in elk geval bij een aantal collega's op het werk de site en jou nickname al doorgegeven, kwestie van het forum nog meer bekendheid te geven.
Comment