Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4GB Minidrive in Aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 4GB Minidrive in Aldi

Oorspronkelijk geplaatst door multipasser
    Gewoon geen MEDION prul kopen tenzij je niet anders kan betalen.
    Maar als je vergelijkt zijn hun dingen toch niet ZO goedkoop als ze lijken.

Als je wat op internet shops zoekt kom je vaak in de buurt en heb je tevens beter materiaal. Zeker voor computer/laptops. Want de moederborden in zo'n medion is niet om naar huis te schrijven.
    Het is geen MEDION spul.
    Het is een Vivanco en zit vrij degelijk in elkaar. Ik heb hem nu reeds een tijdje en werkt probleemloos.

Hubert
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Ik gebruik die minidrive nu ook ongeveer van toen deze te koop werd aangeboden, na tientallen valpartijen, onjuiste behandelingen ( gaan opzitten ), eens in de brandende zon laten liggen op een strandstoel . . . werkt deze nog altijd perfect . . . dus mij hoor je niet klagen
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
        Ik heb daar 1.5 jaar geleden een computer gestuurde universele batterijlader gekocht voor €19.99. Een week later had een goede vriend identiek dezelfde lader in de MediaMarkt gekocht. Daar stond wel Memorex op en de prijs was €69!!!
        Uiteindelijk resultaat: de mijne werkt nog steeds probleemloos en die van hem is reeds een tijdje naar de eeuwige jachtvelden.
        Als 't echt identieke laders waren en er is al één van om zeep, dan lijken die m.i. toch niet zó denderend van kwaliteit...

Als je voor 119 euro al een Hitachi 4 GB Microdrive kan kopen, zou ik voor die paar euro niet te veel prutsen aan een kaartje die dan misschien zou kunnen werken in je toestel.

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
          Als 't echt identieke laders waren en er is al één van om zeep, dan lijken die m.i. toch niet zó denderend van kwaliteit...

Als je voor 119 euro al een Hitachi 4 GB Microdrive kan kopen, zou ik voor die paar euro niet te veel prutsen aan een kaartje die dan misschien zou kunnen werken in je toestel.

seppuku.
          ± een half jaar geleden stond de Hitachi wel duurder en ik pruts soms wel eens graag .
          In ieder geval heb ik in mijn vorige inkoop actie 2 4GB Transcend kaartjes aangekocht aan €112 per stuk. Is tenslotte betrouwbaarder dan een Microdrive.

Hubert
          Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mauske
            Hmm, ik gebruik ook al lange tijd een microdrive van MAGISTOR en ook die werkt als een zonnetje... geen problemen !
            Ja maar die zon werkt vandaag ook niet
            Groetjes
            http://www.vehe.be

Comment

Working...
            X