Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lowepro Mini Trekker AW

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lowepro Mini Trekker AW

Hallo'kes,

Ik ben al een hele tijd aan het overwegen om zo'n fotorugzak te kopen...
    Ik heb weliswaar een schoudertas, maar in juli vertrek ik op reis naar Kos en ik zou daar een tourtje willen fietsen. En dan is een schoudertas toch niet zo gemakkelijk. Ik zou dan ook trouwens mijn tripodstatief willen meenemen, voor moest ik een schoon landschapke of panorama willen fotograferen.
    Nu vind je bij Lowepro zodanig veel keuze, ik heb de computrekker aw al van dichtbij gezien, maar die valt mij wel wat groot uit, en daarom ben ik nu bij de mini trekker aw aanbeland.

Heeft er iemand ervaring met deze rugzak, positieve als negatieve.
    Klopt de richtprijs van ongeveer 120€ die ik gekregen heb? Of kan je die goedkoper krijgen.

Wat moet erin passen?
    Voorlopig mijne canon met grip met kitlens en 70-300 telelens.
    Wat zonnekapjes, de batterijlader, kabeltjes, enz.
    Later misschien nog een lichtbakske...
    En ik zou het vooral handig vinden als mijn statief eraan vast kan gemaakt worden.

Zou deze rugzak de goeie keuze voor mij zijn?
    Ik zou ook voor de microtrekker kunnen gaan, maar daar kan ik geen statief aan bevestigen (correct me if i'm wrong)

Laat jullie deskundig advies maar horen (jullie hebben mij al veel geholpen met vorige vragen)

Grtz
    Pieter
    Nikon D7000 + Nikon 35mm 1.8 + Nikon 18-105mm + Tamron 70-300mm

Re: Lowepro Mini Trekker AW

Er loopt hier in dit zelfde forum een topic met daarin gebruikerservaringen met allerlei verschillende tassen. Daarin komt ook de Mini Trekker erg vaak voorbij. Ik heb daar zelf ook een foto ingepost met hoe ik hem ingericht had. Inmiddels is er nog het e.e.a bijgekomen.

Maar de dingen jij hebt passen in elk geval er met groot gemakt in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter666
      Hallo'kes,

Nu vind je bij Lowepro zodanig veel keuze, ik heb de computrekker aw al van dichtbij gezien, maar die valt mij wel wat groot uit, en daarom ben ik nu bij de mini trekker aw aanbeland.

Grtz
      Pieter
      Ik sluit mij aan bij Marlies inzake de reeds verstrekte feedback op dit forum.
      Eén ding dien ik echter op te merken - in de Computrekker heb je 2 versies;
      1) de Computrekker AW plus - die is echt vrij groot;
      2) de Computrekker AW - die heeft dezelfde fysieke afmetingen als de Minitrekker AW met uitzondering van de Laptopsleuf op de rugzijde. Daardoor wordt deze rugzak een 3-tal cm breder. Qua binnenruimte is hij identiek aan de MiniTrekker AW. Ik heb beide in mijn bezit gehad, mijn MiniTrekker heb ik uiteindelijk verkocht.
      De Minitrekker serie is onovertroffen inzake prijs/kwaliteit/ruimte/gebruiksgemak. Ik zou je geen andere aanraden tenzij je een laptop meeneemt - dan is de Computrekker de beste keuze.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Als je gaat fietsen lijkt het me toch handig om ook nog iets anders te kunnen meenemen dan alleen je fotouitrusting. Zo ben ik bij de Lowepro Rover uitgekomen: onderaan plaats voor body plus een stuk of 3 lenzen, flash en oplader. Bovenaan kan nog wat eten, fleece, etc. En er kan idd een statief aan vastgemaakt worden.

Comment

Ik gebruik de mini trekker aw en ik ben er zeer tevreden over.
          Hij is degelijk, draagt comfortabel en is veelzijdig. Hij begint voor mij al wel wat krap te worden maar ik heb dan ook aardig wat gekocht de laatste tijd
          Er is ook aan de voorzijde ruimte voor wat andere spullen. Deze ruimte lijkt in eerste instantie wat beperkt maar dat valt in de praktijk wel mee.
          Als je rugzak zoekt van dit formaat is het een prima keuze.
          Van alles...

Comment

Te koop gezien bij AS adventure, ik dacht 125 euro, blijkbaar heb je er wel twee versies in, één met regenhoes, en één zonder, dat heb ik mij toch laten wijsmaken toen ik de mijne kocht, vandaar bepaalde prijsverschillen

Comment

Ik heb de AW hier van iemand op het forum gekocht en eigenlijk maar achteraf te weten gekomen dat hier normaal een hoes bij hoort...

Kan je die ook apart krijgen of is de AW in verschillende versies te krijgen?

Wat ik dacht dat je de mini trekker had en de mini trekker AW (met regenhoes dus)...

Of heb ik mij gewoon laten beetnemen
              You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
              www.koendd.be

FZ50

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen dd
                Ik heb de AW hier van iemand op het forum gekocht en eigenlijk maar achteraf te weten gekomen dat hier normaal een hoes bij hoort...
                Kan je die ook apart krijgen of is de AW in verschillende versies te krijgen?
                De hoes is niet apart maar zit aan de onderkant (in de bodem) verstopt achter in een met klitteband afgesloten sleuf. Kan het zijn dat je die regenkap gewoonweg nog niet gevonden hebt? Er bestaan immers voor zover ik weet geen aparte hoezen of aparte versies van de AW.
                Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens
                  De hoes is niet apart maar zit aan de onderkant (in de bodem) verstopt achter in een met klitteband afgesloten sleuf. Kan het zijn dat je die regenkap gewoonweg nog niet gevonden hebt? Er bestaan immers voor zover ik weet geen aparte hoezen of aparte versies van de AW.
                  haha,
                  inderdaad, khad dat gewoon nog niet gevonden

bedankt hé
                  You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                  www.koendd.be

FZ50

Comment

Er kan in ieder geval zeer veel in zo'n minitrekker.

Comment

overzicht van allerlei tassen met allerlei camera's er in op http://www.cambags.com

Comment

Voila,

Bedankt voor de raad!!
                        Ik heb de lowepro mini trekker aw besteld bij fotokar in leuven...
                        Nu maar hopen dat ie rap binnenkomt.

Grtz

Comment

Ik wist niet dat je van Leuven was.
                          Had je eventjes moeten vermelden, want bij foto Vanbergen op de Tiensesteenweg is hij op voorraad.
                          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Vraagje:
                            hoeveel moest je betalen bij Fotokar? Bij Geheugenkaart in Putte (3 km verder dan Keerbergen) zijn ze in voorraad aan 119 euro voor de all weather versie en 79 euro voor de standaard (dacht ik )

Comment

144€,

ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat zij een goede service boden, dus ben ik daar maar geweest.
                              Een ander pluspluntje is dat die winkel op 100m van mijn deur ligt...

Grtz

Comment

Working...
                              X