Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4GB Minidrive in Aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 4GB Minidrive in Aldi

Als je weet dat LaCie een 40GB mobile HD heeft voor minder dan €100 dan is dit einde discussie "Aldi-geval" denk ik zo...
    En wat dat uitbouwen van zgn. microdrives betreft... doe maar...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucD
      Als je weet dat LaCie een 40GB mobile HD heeft voor minder dan €100 dan is dit einde discussie "Aldi-geval" denk ik zo...
      En wat dat uitbouwen van zgn. microdrives betreft... doe maar...
      Dan begrijp je het nut niet:

- uiterst klein, en veel goedkoper dan voor 4Gb aan usb-flash disks te kopen (dus ter vergelijking met HDD)
      - misschien voorzien van microdrive, geheugenkaartje voor in je toestel. Uit sommige van die zaken kan je dat halen, en heb je dus een 4Gb kaartje voor in je toestel, aan slechts 90EUR

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
        Dan begrijp je het nut niet:

- uiterst klein, en veel goedkoper dan voor 4Gb aan usb-flash disks te kopen (dus ter vergelijking met HDD)
        - misschien voorzien van microdrive, geheugenkaartje voor in je toestel. Uit sommige van die zaken kan je dat halen, en heb je dus een 4Gb kaartje voor in je toestel, aan slechts 90EUR
        Ik heet dan ook niet "ajuin" hé...

Enne, BTW, ik begrijp het maar al te best hoor .
        Maar wie wil nu nog een microdrive?... En dan het risico van het uitbouwen en de onzekerheid dat het zal werken?...

Nadien komen ze hier dan weer klagen en zagen dat een of ander weer niet werkt...
        Enfin, het kan mij helemaal niet schelen, ieder zijn gedacht, ... dus idd. doe maar...

Ben nog nooit in "den Aldi" geweest, maar ook dit akkefietje zal mij niet overtuigen om er toch ook eens naar toe te gaan...

Comment

Ben nog nooit in "den Aldi" geweest, maar ook dit akkefietje zal mij niet overtuigen om er toch ook eens naar toe te gaan...

Dan moet je toch maar eens gaan en de toetjes proberen van de Aldi... HEERLIJK !
          Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

Comment

En dan het risico van het uitbouwen en de onzekerheid dat het zal werken?...
            Het hangt er van af of ze dichtgeplakt of gesmolten is of dicht gevezen. In het tweede geval kun je vrij snel en niet destructief zien of het een standaard kaartje is of een met een speciale aansluiting.
            Zonder kopen gaat het natuurlijk niet.

We zullen wel zien.

Wat "den aldi" betreft ze hebben daar toch verschillende goede zaken zoals goedkoop en goed fotopapier, goedkope herlaadbare batterijen. Ik heb daar 1.5 jaar geleden een computer gestuurde universele batterijlader gekocht voor €19.99. Een week later had een goede vriend identiek dezelfde lader in de MediaMarkt gekocht. Daar stond wel Memorex op en de prijs was €69!!!
            Uiteindelijk resultaat: de mijne werkt nog steeds probleemloos en die van hem is reeds een tijdje naar de eeuwige jachtvelden.
            Ik zou aanraden van in te schrijven op de nieuwsbrief op de aldi site. Dan krijg je om de 14 dagen hun promotie folder. Daar zitten dikwijls intersante zaken tussen.
            Trouwens ik las enkele dagen geleden dat, ik dacht Unilever, een akkoord heeft gesloten met Lidl en Aldi. Hierdoor zullen daar binnenkort een aantal A merken te vinden zijn.

Hubert
            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Dan heb je die knappe brunette nog niet gezien die hier soms aan de kassa zit, da's de enige vrouw die wanneer ze me zegt " dat is dan € 100 mijnheer " dat op zo'n lieve, romantische manier kan zeggen dat ik de neiging heb om haar het dubbele te geven...

-
              Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haai8
                Dan heb je die knappe brunette nog niet gezien die hier soms aan de kassa zit, da's de enige vrouw die wanneer ze me zegt " dat is dan € 100 mijnheer " dat op zo'n lieve, romantische manier kan zeggen dat ik de neiging heb om haar het dubbele te geven...

-
                Als ik u was , zou ik dat toch maar es proberen...aangezien ze zo lief lijkt , geeft ze je waarschijnlijk het dubbele terug !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haai8

-
                  Liefde maakt dan niet alleen blind maar ook nog eens blut

Erwin
                  Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                  http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

iemand eentje gekocht en opgeprutst?
                    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Origineel gepost door Haai8
                      Dan heb je die knappe brunette nog niet gezien die hier soms aan de kassa zit, da's de enige vrouw die wanneer ze me zegt " dat is dan € 100 mijnheer " dat op zo'n lieve, romantische manier kan zeggen dat ik de neiging heb om haar het dubbele te geven
                      De kans is groot dat dat mijn vrouw is!
                      Twijfel niet om haar het dubbele te geven........

Greetz,

The Fonz
                      Exactemundo!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvangent
                        Ik ben er vandaag niet geraakt, omdat ik problemen had met mijn pc, wou ik die eerst zo snel mogelijk oplossen. Maar als ik er toch nog ééntje haal, dan zal ik ze toch niet direkt openhalen (er is drie jaar garantie op, als ze zien dat eraan geprutst is, dan vervalt die garantie).
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

Comment

Ik gebruik al ruim 3jaar een HITACHI microdrive van 4GB heb nog geen enkel probleem ondervonden. Heb dat dingetje ooit eens uit een Muvo2 geprutst

Er kan lekker veel op
                          -flickr-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvangent
                            Yep,

Ze is zonder probleem open te prutsen. Er zit een MagicStor 4GB in alleen, het probleem is dat het geen compac flash is maar een ATA/IDE. Die zitten in exact dezelfde behuizing met dezelfde CF stekker maar de aansluitingen zijn anders .
                            Het is de http://www.gs-magicstor.com/english/product/product_01_40ATA.htm
                            Moest het de http://www.gs-magicstor.com/english/product/product_01_40CFPLUS.htm zijn dan was het geen probleem.
                            Het is in ieder geval weinig voor een stick van 4GB

Hubert
                            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Kan je zo'n ding dan gewoon in je laptop pluggen als interne harde schijf (eventueel met een soort adapterstukje) ??

Comment

Ja, dat gaat Tony, met behulp van een PCMCIA adapter.
                                Maar wel eentje die speciaal voor dat type kaarten gemaakt is, een gewone CF-kaart is namelijk dunner.
                                Heb dat vtrouwens een hele tijd gedaan met een oude laptop die maar een harddisk van enkele gigs had.
                                Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Working...
                                X