Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

    Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
    Ik wil beelden delen met BD'ers, maar vraag niet om ******
    Dat kan ook niet... het gaat maar tot 5x* (*****) (grapje)

    Laat dat ding nog een week of langer opstaan en dan zien wel of het aan/uit moet staan die feature...
    -=- Light is the key...

    Comment


    • #62
      Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

      Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
      Ik ben dezelfde mening toegedaan en heb vandaag mijn account opgepoetst dit wil zeggen dat ik alle links naar beelden in alle onderdelen van BD gewoon heb verwijderd.

      MVG, Jeff
      Dat is nu jammer. Of onderschat je je fotokunsten? (sorry, kon het even niet laten ).

      Het maakt mij niet zoveel uit of iemand stemt of niet, maar ik denk dat het beter is om de stemming uit de anonimiteit te halen. Daarmee bedoel ik dat iemand die stemt ook verplicht wordt om zijn stemgedrag toe te lichten. En dat je dan ook in de reply van die persoon ziet wat hij / zij heeft gestemd. Ik weet niet of dit softwarematig mogelijk is, maar het haalt het gemakkelijke stemmen én het anonieme eraf. Misschien dat mensen dan wel minder geneigd zijn om het eerlijk te zeggen (mocht de foto niet zo goed zijn), maar ja, een perfect systeem bestaat niet jammer genoeg. Of om de bekendste Nederlandse filosoof Johan Cruijff maar eens te citeren: "Elk voordeel heb zijn nadeel."
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment


      • #63
        Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

        Oorspronkelijk geplaatst door JLP
        Het maakt mij niet zoveel uit of iemand stemt of niet, maar ik denk dat het beter is om de stemming uit de anonimiteit te halen. Daarmee bedoel ik dat iemand die stemt ook verplicht wordt om zijn stemgedrag toe te lichten. En dat je dan ook in de reply van die persoon ziet wat hij / zij heeft gestemd. Ik weet niet of dit softwarematig mogelijk is, maar het haalt het gemakkelijke stemmen én het anonieme eraf. Misschien dat mensen dan wel minder geneigd zijn om het eerlijk te zeggen (mocht de foto niet zo goed zijn), maar ja, een perfect systeem bestaat niet jammer genoeg. Of om de bekendste Nederlandse filosoof Johan Cruijff maar eens te citeren: "Elk voordeel heb zijn nadeel."
        Daar kan ik me al iets beter in vinden, maar nogmaals, voor mij hoeven die sterretjes absoluut niet.

        Comment


        • #64
          Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

          Oorspronkelijk geplaatst door JLP
          Het maakt mij niet zoveel uit of iemand stemt of niet, maar ik denk dat het beter is om de stemming uit de anonimiteit te halen. Daarmee bedoel ik dat iemand die stemt ook verplicht wordt om zijn stemgedrag toe te lichten. En dat je dan ook in de reply van die persoon ziet wat hij / zij heeft gestemd. Ik weet niet of dit softwarematig mogelijk is, maar het haalt het gemakkelijke stemmen én het anonieme eraf.
          Kan niet moeilijk zijn, je moet enkel de functie voor het waarderen verplaatsen van de topic functies naar de replyfuncties.
          Zodoende kan men enkel waarderen als men ook een reply post.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #65
            Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

            En blijkbaar kun je op uw eigen foto's stemmen. Iemand die veel reacties wenst kan gewoon zichzelf een vijf geven....

            Comment


            • #66
              Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

              Nog een negatief punt over die sterren:
              ik plaatste daarnet reply bij een foto. Merk ik achteraf dat daar al sterren bij staan (2 slechts). En nu maar iedereen denken dat ik die 2 sterren gegeven heb...

              Comment


              • #67
                Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol
                Nog een negatief punt over die sterren:
                ik plaatste daarnet reply bij een foto. Merk ik achteraf dat daar al sterren bij staan (2 slechts). En nu maar iedereen denken dat ik die 2 sterren gegeven heb...


                Geen nood, omdat ik de inspanning van hier een foto te posten, al een beloning waard vindt, geef ik iedereen die een foto post, in de onderdelen waar ik normaal kom, altijd een 5, dus die 2 zal wel vlug een 3 worden
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • #68
                  Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                  Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                  Geen nood, omdat ik de inspanning van hier een foto te posten, al een beloning waard vindt, geef ik iedereen die een foto post, in de onderdelen waar ik normaal kom, altijd een 5, dus die 2 zal wel vlug een 3 worden

                  Comment


                  • #69
                    Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                    Mooi allemaal, sterretjes enz. lijkt wel Hollywood boulvard.
                    Het doet me echter teveel denken aan politiekers die kost wat kost willen veranderen en daarvoor nog enkele extra wetjes opstellen.
                    Ik zit hier nog niet zo lang maar wat me opgevallen is, is dat ofwel ik niet kan lezen ofwel het gebruik van de verschillende fora en de bovenstaande regeltjes niet overeen komen.
                    Teveel zie je ook truckjes om te ontsnappen aan de regels. bvb foto's worden in showcase gepost omdat je er daar 3 mag zetten en in fotodiscutie maar 1. Dit wordt zelf met zoveel woorden gezegd en dadelijk wordt er dan wel gevraagd om volledige respons zoals fotodiscutie.
                    S'morgens en 'savonds posten, hopelijk kijkt de mod niet te goed naar de datum en als er genoeg gepost worden sluip it er wel door...
                    Voor mij hoeven die sterren niet, veel te beprekt en een bijkomende bron van frustratie voor velen. Ze zullen het meestal niet zeggen maar ik zie er al een paar zwaar ontgoocheld zijn als ze niet voldoende sterren halen, en enkelen zullen wel weerwraak nemen en systematisch anderen een 1 ster cadeau doen.
                    Ik heb enkel foto's een sterwaardering gegeven om te zien of en hoe het technisch werkte, nu bekijk ik dat onderdeel zelf niet meer. Ik zal wel de al dan niet gefundeerde uitleg lezen als een foto me boeit of afstoot.
                    Niks tegen het proberen, dit is niet mijn site. Maar ik speel niet mee.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                      Oorspronkelijk geplaatst door krisdg
                      Mooi allemaal, sterretjes enz. lijkt wel Hollywood boulvard.
                      Het doet me echter teveel denken aan politiekers die kost wat kost willen veranderen en daarvoor nog enkele extra wetjes opstellen.
                      Ik zit hier nog niet zo lang maar wat me opgevallen is, is dat ofwel ik niet kan lezen ofwel het gebruik van de verschillende fora en de bovenstaande regeltjes niet overeen komen.
                      Teveel zie je ook truckjes om te ontsnappen aan de regels. bvb foto's worden in showcase gepost omdat je er daar 3 mag zetten en in fotodiscutie maar 1. Dit wordt zelf met zoveel woorden gezegd en dadelijk wordt er dan wel gevraagd om volledige respons zoals fotodiscutie.
                      S'morgens en 'savonds posten, hopelijk kijkt de mod niet te goed naar de datum en als er genoeg gepost worden sluip it er wel door...
                      Voor mij hoeven die sterren niet, veel te beprekt en een bijkomende bron van frustratie voor velen. Ze zullen het meestal niet zeggen maar ik zie er al een paar zwaar ontgoocheld zijn als ze niet voldoende sterren halen, en enkelen zullen wel weerwraak nemen en systematisch anderen een 1 ster cadeau doen.
                      Ik heb enkel foto's een sterwaardering gegeven om te zien of en hoe het technisch werkte, nu bekijk ik dat onderdeel zelf niet meer. Ik zal wel de al dan niet gefundeerde uitleg lezen als een foto me boeit of afstoot.
                      Niks tegen het proberen, dit is niet mijn site. Maar ik speel niet mee.
                      Volledig mee eens.

                      Comment


                      • #71
                        Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                        Puur technisch gezien. Je kunt als je een subforum bvb dieren open doet, wel zien op welke thread je al commentaar gegeven hebt. Maar je kunt niet zien welke thread je al een rating gegeven hebt.

                        Als je even weg geweest bent van het forum, en je komt terug zie je wel de threads waar een nieuwe reply op gebeurd is, en zie je wel de threads waar je zelf al op geantwoord hebt. Maar niet degene die je al een rating gegeven hebt. Je moet opnieuw een rating geven, voor je de waarschuwing krijgt, dat je al een rating op die thread gegeven hebt. Dat wordt op de lange duur dubbel / trippel werk
                        To make your dreams come true, wake up

                        Comment


                        • #72
                          Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                          Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                          Puur technisch gezien. Je kunt als je een subforum bvb dieren open doet, wel zien op welke thread je al commentaar gegeven hebt. Maar je kunt niet zien welke thread je al een rating gegeven hebt.

                          Als je even weg geweest bent van het forum, en je komt terug zie je wel de threads waar een nieuwe reply op gebeurd is, en zie je wel de threads waar je zelf al op geantwoord hebt. Maar niet degene die je al een rating gegeven hebt. Je moet opnieuw een rating geven, voor je de waarschuwing krijgt, dat je al een rating op die thread gegeven hebt. Dat wordt op de lange duur dubbel / trippel werk
                          geef dan commentaar als je een rating geeft...
                          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                          Comment


                          • #73
                            Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                            Als je goed kijkt zie je hoe de eerste zwever tegen +- 300km/u zijn lading water lost om de landing te vergemakkelijken. je link klopt niet , kan je er even voor zorgen dat je foto zichtbaar is moderator Bjokke


                            Geen foto te zien wegens foutieve link en toch 5 sterren?

                            Comment


                            • #74
                              Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy
                              Wat een flauwe reacties toch allemaal ...
                              't Is erg. 't Is eigenlijk ver gekomen dat sommigen hier nu al over de zgn. "kindertuin" komen janken, terwijl ze er met hun voortdurende domme reacties zelf mee aan de basis van liggen.


                              seppuku.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Nieuwe forum mogelijkheden: Foto's Waarderen

                                Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik
                                http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=116674

                                Geen foto te zien wegens foutieve link en toch 5 sterren?
                                Ja, dat is pas een minimalistische foto. Kunst om beter te zeggen.

                                Maar is het technisch mogelijk om alle foto's te controleren op een werkende link, alvorens je kunt waarderen?
                                Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                                --------

                                Comment

                                Working...
                                X