Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portretje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Portretje



    Af en toe eens iets posten hier

  • #2
    Re: Portretje

    very nice one

    alleen zie ik precies een kleine blauwzweem onderaan op de foto
    ofwel ligt het aan mijn scherm, iemand anders die dit ook ziet?
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: Portretje

      Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
      very nice one

      alleen zie ik precies een kleine blauwzweem onderaan op de foto
      ofwel ligt het aan mijn scherm, iemand anders die dit ook ziet?
      Ik ga het zeggen Walter (grapje) .... neen, het is geen blauwzweem,het zijn eerder sporen van een zwarte beha die onder die trui zit ;

      Comment


      • #4
        Re: Portretje

        noël , vind dit toch geen zo'n super foto reden : het haar is te veel verscherpt zie vierkante blokjes ipv vloeiende lijnen .
        zie een halo rond haar pull .
        En met haar lippen (schaduw te hard op de bovenlip ) en de bruine tin, daar had ik ook iets aan bijgewerkt ( ze is wel natuurlijk maar daarom is ze nog niet flateus ).
        Alsook je softbox op haar armband is een "slordigheidje".

        Comment


        • #5
          Re: Portretje

          Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
          Ik ga het zeggen Walter (grapje) .... neen, het is geen blauwzweem,het zijn eerder sporen van een zwarte beha die onder die trui zit ;
          Toch wel, een blauwtint zweem
          Z900
          Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

          Comment


          • #6
            Re: Portretje

            Beste Awacs; waarom post jij altijd quasi dezelfde foto?
            Mijn idee:
            styling: saai; felle kleuren kan je altijd zien onder wit; dus niet meer doen, zou ik zggen.
            visagie: mooi naturel
            compositie: volgens de regeltjes
            Achtergrond: saai
            belichting: saai (grote softbox zo dichtbij geeft zacht licht, maar weinig schaduw)
            algemeen concept: saai
            nabewerking: onbestaand
            Dit is niet negatief bedoeld, maar het zou zoveel beter zijn moest je op tenminste enkele bovenstaande punten wat meer creativiteit aan de dag leggen.

            Comment


            • #7
              Re: Portretje

              Welke tandpasta?

              Ze krult haar bovenlip op ofzo, en de aandacht gaat meteen naar de witte grote tanden. not so good.

              Comment


              • #8
                Re: Portretje

                mooi en ziet er weer gelikt uit hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Portretje

                  Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine
                  Nu weet ik waarom het model zo'n verkramt gezicht trekt je zou voor minder.
                  Haar enigzins verkleurde hoektand stoort mij.
                  Dit is een proper fototje maar wat mij betreft geen SC.
                  Robby BB
                  Precies,het is een te mooi portretje om hier tussen die andere rommel van de showcase te plaatsen,er zou een klasse hoger mpeten komen net zoals bij de voetbal.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Portretje

                    Oorspronkelijk geplaatst door paly
                    Hier heb je in elk geval grote schoenen met stalen tip nodig, want je bent hier erg snel op je tenen getrapt.
                    (sorry, is beetje topicvervuiling, maar de negatieve sfeer van de laatste tijd, verprutst BD imo)
                    Ik reageer hier enkel op persoonlijke aanvallen en die zijn er hier bij de vleet.
                    Fotografeer ik iets waar een grijze wolk op te zien is dan volgt er een resem comments dat dit echt niet kan.
                    Post iemand anders beeldje met zelfde grijze wolk dan stoort het niet...
                    Een voorbeeldje maar hoor...
                    Geef ik gegronde kritiek op een beeld dan komen onmiddellijk de vriendjes om me naar beneden te sleuren...
                    Daarom,ik reageer hier op dit forum 200% anders dan iedereen die me kent van me gewoon is.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Portretje

                      Ik denk dat hoe hier iemand reageert, deel is van de persoonlijkheid. Misschien wel een deel van een verborgen persoonlijkheid, die men hier makkelijker laat zien, dan 'in real life'.

                      Ik wil maar zeggen, dat als je modellen ook maar half de Noël van hier te zien zouden krijgen, ze niet meer voor je lens zouden staan.

                      Ik ben van mening dat iedereen van iedereen wel wat kan leren. En verschillende meningen en visie's zijn er nu eenmaal, maar moet je nu echt zeggen dat je een andere mening hebt met zinnen zoals 'hou dan je kop'.

                      Ik heb in elk geval geen zin meer om ook maar enig commentaar te geven op je werk. Nu, dat zal je waarschijnlijk geen zak kunnen schelen. Alleen, denk ik dat ik niet alleen ben.
                      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: Portretje

                        Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                        Daarom,ik reageer hier op dit forum 200% anders dan iedereen die me kent van me gewoon is.
                        Dat is dan weer moeilijk om je voor te stellen als ik jou niet ken.
                        Als je geen comments/kritiek/feedback wil, post je foto's dan niet in een forum... meer zeg ik daar niet over.

                        Anyway...
                        Vind dit geen slechte foto's. Mss wat standaard, maar ik zou hier tevreden mee zijn
                        Kan wel volgen in het doorschijnen van de bh, maar volgens mij is dit in PS dan ook op 1,2,3 opgelost.
                        Groet, Philippe

                        Meer en andere belekens op Facebook

                        Comment


                        • #13
                          Re: Portretje

                          Een paar "minder vriendelijke" reacties verwijderd . . . gelieve commentaar te beperken tot de foto zelf . . .
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Portretje

                            Technisch misschien niet slecht, maar vind dit persoonlijk een foto voor een plechtige communicante uit de jaren '80. Denk ook door de kleur van de achtergrond.
                            www.YourConcertShots.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: Portretje

                              Model staat er verkramt op.....
                              Haar bruin getinte hoektand, al dan niet de schuld van de belichting, stoort mij
                              Niet echt SC voor mij
                              Als portret wel een goede iutsnede

                              Robby BB
                              Minder tijd achter de computer
                              Is meer tijd achter de camera

                              Comment

                              Working...
                              X