Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

Als datum en tijdstip vaststaan (ook even vragen aan verantwoordelijke van de terreinen of het kan) dan kan je best een nieuw topic starten in het Shootingdays forum.
    Daar kunnen geïntresseerden zich dan inschrijven.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ik wil er zeker ook bij zijn, maar eerst moet jij een datum hebben he. Ik kan misschien ook wel voor 2 modelen zorgen. Ik woon in Winterslag maar ik durf niet naar daar gaan als een touriste.
      Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vnnguyenle Bekijk bericht
        Ik wil er zeker ook bij zijn, maar eerst moet jij een datum hebben he. Ik kan misschien ook wel voor 2 modelen zorgen. Ik woon in Winterslag maar ik durf niet naar daar gaan als een touriste.
        Groetjes
        19 maart it is!

mail gestuurd naar de verantwoordelijke van daar...

ik hou jullie op de hoogte...
        Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

Comment

Groetjes
          Waar woon je ergens in winterslag? Dan zijn we misschien buren

Tom
          Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
          Mijn Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
            Waar woon je ergens in winterslag? Dan zijn we misschien buren

Tom
            Dan woon je in mijn "achtertuin". Ik ben van Boxberg
            Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

Mijn Flickr pagina

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B33tle Bekijk bericht
              Dan woon je in mijn "achtertuin". Ik ben van Boxberg
              Aha...daar zit onze kleine op school. Waar ergens?

Tom
              Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
              Mijn Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk bericht
                Aha...daar zit onze kleine op school. Waar ergens?

Tom
                Niet ver van frituur Lovatos en de Apotheek. Jij?

Mijn Flickr pagina

Comment

Hmmm! Lovatos! Ik woon op de Sportlaan in Winterslag

Tom
                  Mijn Website

Comment

Ik weet niet of dat normaal is? Gisteren heb ik een bericht op dit forum gezet en nu heeft iemand dat weg gedaan??!

Comment

Ik ben van Kuilanstraat.

Comment

Ik weet niet of dat normaal is? Gisteren heb ik een bericht op dit forum gezet en nu heeft iemand dat weg gedaan??!
                        In deze topic?
                        En ben je zeker dat het idd gepost was en geen preview was?
                        Post nog eens hetzelfde?

Grtz
                        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                        BE-Wommelgem
                        .: 20D & D700 :.

Comment

Ja ik heb een fout gamaakt en daarom kan ik die niet meer vinden.
                          Wij wonen in de Kuilenstraat bij Flora, bloemenwinkel van vroeger.
                          Ik weet nu nog niet welke dag in het weekend ik moet werken. Normaal gezien zou ik zondag vrij hebben. Hier zie ik genoeg mensen die willen mee doen, misschien kunnen jullie het in 2 dagen verdelen, dan kan ik, en ook voor anderen die in het weekend moeten werken, ook zeker een van de twee dagen meedoen?
                          Ik fotografeer heel graag maar ik ken er nog niet veel van. Dit is een kans voor mij om wat van jullie te leren.
                          Ik zal de data in het oog houden, maar als iemand een concrete datum heeft, kan hij/zij me misschien een bericht sturen om het te laten weten. Wel bedankt.
                          Groetjes Suong

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B33tle Bekijk bericht
                            Niet ver van frituur Lovatos en de Apotheek. Jij?
                            Goei frieten daar, ik woon meer richting Bokrijk .
                            about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
                              Goei frieten daar, ik woon meer richting Bokrijk .
                              Leuk! Nogal wat mensen uit de buurt dan .

Beste frituur hier in de buurt vond ik altijd frituur Robert. Jammer dat hij ermee gestopt is.

Mijn Flickr pagina

Comment

Ja ik heb een fout gamaakt en daarom kan ik die niet meer vinden.
                                Wij wonen in de Kuilenstraat bij Flora, bloemenwinkel van vroeger.
                                Ik weet nu nog niet welke dag in het weekend ik moet werken. Normaal gezien zou ik zondag vrij hebben. Hier zie ik genoeg mensen die willen mee doen, misschien kunnen jullie het in 2 dagen verdelen, dan kan ik, en ook voor anderen die in het weekend moeten werken, ook zeker een van de twee dagen meedoen?
                                Ik fotografeer heel graag maar ik ken er nog niet veel van. Dit is een kans voor mij om wat van jullie te leren.
                                Ik zal de data in het oog houden, maar als iemand een concrete datum heeft, kan hij/zij me misschien een bericht sturen om het te laten weten. Wel bedankt.
                                Groetjes Suong
                                Ik zou zeggen, volg de topic, dan ben je zeker dat je niks mist!
                                ik ga in ieder geval de 19de maar je bent vrij om zelf in een nieuw topic zo iets te starten hé voor een anderdere dag?

Grtz,
                                Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                                BE-Wommelgem
                                .: 20D & D700 :.

Comment

Working...
                                X