Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

    Oorspronkelijk geplaatst door B33tle Bekijk bericht
    Ik neem mee wat ik heb, en dat is niet veel . Mijn 2 lenzen (18-55mm en 55-250mm), een statiefje, 8gig aan geheugen en bokes (tenzij er iets lekkers in de buurt is?). Hoop dat 1 batterij voldoende gaat zijn (heb er maar 1 dus).
    Er zou vanalles in de buurt zijn om te eten maar of we gedurende de shoot in en uit kunnen? EN ik denk dat ik geen tijd ga verspillen en iets meeneem voor tijdens...
    Plan was om nadien samen een pint te gaan drinken maar we zullen al een tent moeten laten aanrukken op het Kerkplein met zo nen hoop...
    1 batterij kun je toch minstens 500 pics mee nemen? ALS je niet flitst.

    Tot zaterdag!
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

    Comment


    • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

      Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
      MOOIE PICS
      Ik heb voorlopig niks anders dan die 28-70 en nog wel op EF.
      IK wil wel een breedhoek kopen maar twijfel voor de 20D of D700.
      Eigenlijk wil ik op mijn NIKON geen lenswissel om stof te vermijden want ik ben geen handige harry om dat te cleanen maar die is technisch beter. Ik zie nog.

      Zit ik OK met die 400ISO?

      Grtz,
      Zelfs iso 200 is geen probleem, je gebruikt je statief he
      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

      Comment


      • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

        Vorig weekend een workshop modelfotografie gevolgd. Nu kwam ik dit topic toevallig tegen. De mijngebouwen van Waterschei ligt op 10 minuten van m'n thuis, wat ideaal is.

        Nu heb ik nog nooit een SD gevolgd, maar hoe gaat dat dan in zijn werk? Je zit met 5 modellen, maar er zijn meer dan 35 fotografen. Ga je dan in groepjes werken? Dit zou wel leuk zijn dat je dan, als beginner, de kennes van meer ervaren fotografen kan opdoen.
        Canon EOS 7D - Canon 17-55mm f2.8 - Canon 100mm f2.8L - Canon 70-200mm IS f4L - ...

        Comment


        • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

          Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
          Dit zet mij nu ook aan het twijfelen, zeker omdat er ook modellen meekomen, mooi voor portret
          Ik heb maar 2 lenzen en 2 toestellen, 1x Canon en 1x Nikon.
          Kwestie van niet uit gelachen te worden door een van beide groepen.
          Ik weet, ondertussen zijn er andere players op de markt gekomen die ook serieus moeten genomen worden maar die gaan we dan samen te lijf hé mannen? Hé? Euh...
          OOK EEN SCHOON KODAKSKE ZENNE MAAT...!

          Voor die dag wat teveel gesleur en ik zal met de 28-70 ook wel wat portretten nemen.

          Tot dan!
          Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
          BE-Wommelgem
          .: 20D & D700 :.

          Comment


          • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

            Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
            Vorig weekend een workshop modelfotografie gevolgd. Nu kwam ik dit topic toevallig tegen. De mijngebouwen van Waterschei ligt op 10 minuten van m'n thuis, wat ideaal is.

            Nu heb ik nog nooit een SD gevolgd, maar hoe gaat dat dan in zijn werk? Je zit met 5 modellen, maar er zijn meer dan 35 fotografen. Ga je dan in groepjes werken? Dit zou wel leuk zijn dat je dan, als beginner, de kennes van meer ervaren fotografen kan opdoen.
            Niet iedereen leek interesse te hebben in shooten met modellen EN in het begin was er ook niet zoveel volk. IK ga ook hoofdzakelijk voor de Urban deze keer, mijn zoon heeft een wijde kennissen kring dus...
            Jurre (Topicstarter) zou nog wat mensen achter de hand houden die hij kan vragen, die woont daar in de buurt.
            Ik kan eventueel nog een model of 2 meebrengen ALS blijkt dat er veel interesse is.

            Ik d8 eerder aan duos van fotofrafen met duos van meisjes.
            Fotografen kunnen elkaar helpen (reflector bvb) en modellen leggen elkaars haar wat goe en kunnen ok samen op de foto.
            Meer dan 1 fotograaf voor modelshoots is moelijk, meestal vraag je hen in de lens te kijken en als er zo 35 kanonnen op je gericht staan...

            IK STEL WEL VOOR DAT WE DIE MODELLEN ZO EEN FOTO LATEN NEMEN...
            1 model met camera die "ons" trekt terwijl wij haar trekken?
            Zou wel leuk zijn voor DB...
            Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
            BE-Wommelgem
            .: 20D & D700 :.

            Comment


            • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

              Ik heb iig interesse in zowel model als urbex.

              Gelijk je zegt loloboy: "Meer dan 1 fotograaf voor modelshoots is moelijk, meestal vraag je hen in de lens te kijken en als er zo 35 kanonnen op je gericht staan". Niet praktisch nee . Maar we hebben dik 7 uur de tijd. Dus ik veronderstel dat we wel onderling sessies kunnen regelen zodat iedereen fatsoenlijk foto's kan maken .
              Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

              Mijn Flickr pagina

              Comment


              • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                Oké, ga nog zien als ik kan komen. Ik veronderstel dat het geen probleem is dat mijn vriendin mee komt als ze kan?

                Wordt de betaling daar ter plaatse geregeld of moet dit op voorhand gebeuren?
                Canon EOS 7D - Canon 17-55mm f2.8 - Canon 100mm f2.8L - Canon 70-200mm IS f4L - ...

                Comment


                • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                  yup



                  we verdelen ons gewoon wat

                  7 uur aan 1 stuk fotograferen wordt niks denk ik

                  dan ga ik in overdrive

                  Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                  Comment


                  • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                    Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
                    Oké, ga nog zien als ik kan komen. Ik veronderstel dat het geen probleem is dat mijn vriendin mee komt als ze kan?

                    Wordt de betaling daar ter plaatse geregeld of moet dit op voorhand gebeuren?
                    Hoe meer zielen, hoe meer... mensen hé...
                    Ik hoop alleen dat dat daar groot is, zo een verlaten site die er uit ziet als het wijnegem shoppingcenter op zaterdag is ook niks hé!

                    Betalen gewoon aan jurre als we binnen gaan hé en hij geeft de centjes aan die mannen? Laat ze wel geldtransport regelen hé!
                    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                    BE-Wommelgem
                    .: 20D & D700 :.

                    Comment


                    • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                      Jurre,

                      das wel origineel

                      gij moogt me zo noemen...

                      de rest zegt maar gewoon Jerry


                      Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                      Comment


                      • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                        Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
                        yup



                        we verdelen ons gewoon wat

                        7 uur aan 1 stuk fotograferen wordt niks denk ik

                        dan ga ik in overdrive

                        Uhu maar een beetje planning voor die meisjes is wel aangewezen denk ik.
                        Die moeten ook rusten en als we een schemaatje opstellen smorgens weten de fotografen wanneer ze er een kunnen gaan halen en kunnen ze de rest van de dag ergens anders rustig shooten?
                        Ik stel voor enkele excelsheets te maken waar we de namen van de meisjes bovenaan zetten en het uur en fotograaf links?
                        45 min shooten, 15min rust?
                        En degene die met een meisje gewerkt heeft trakteert die nadien een drankje en bezorgt ze enkele mooie foto's die ze mogen gebruiken...?

                        Maar een voorstel hé!
                        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                        BE-Wommelgem
                        .: 20D & D700 :.

                        Comment


                        • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                          Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
                          Uhu maar een beetje planning voor die meisjes is wel aangewezen denk ik.
                          Die moeten ook rusten en als we een schemaatje opstellen smorgens weten de fotografen wanneer ze er een kunnen gaan halen en kunnen ze de rest van de dag ergens anders rustig shooten?
                          Ik stel voor enkele excelsheets te maken waar we de namen van de meisjes bovenaan zetten en het uur en fotograaf links?
                          45 min shooten, 15min rust?
                          En degene die met een meisje gewerkt heeft trakteert die nadien een drankje en bezorgt ze enkele mooie foto's die ze mogen gebruiken...?

                          Maar een voorstel hé!
                          klinkt goed

                          behalve dat excel-bestand


                          Excel+ik= zero comptability!

                          lol
                          Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                          Comment


                          • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                            Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
                            klinkt goed

                            behalve dat excel-bestand


                            Excel+ik= zero comptability!

                            lol
                            Ik zal da bestandje wel maken maar zijn maar een paar kolomkoppen en plaats voor de fotografen in te schrijven hé...
                            Komt wel in de sjakosch!
                            Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                            BE-Wommelgem
                            .: 20D & D700 :.

                            Comment


                            • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                              Staan er eigenlijk ergens foto's van de modellen? Ik heb geen facebook dus kon niet bij uw foto's kijken .
                              Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

                              Mijn Flickr pagina

                              Comment


                              • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                                Oorspronkelijk geplaatst door B33tle Bekijk bericht
                                Staan er eigenlijk ergens foto's van de modellen? Ik heb geen facebook dus kon niet bij uw foto's kijken .
                                Ik zal vanavond eens piepen en een collage hier zetten.
                                Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                                BE-Wommelgem
                                .: 20D & D700 :.

                                Comment

                                Working...
                                X