Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

    Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
    Ik zou zeggen, volg de topic, dan ben je zeker dat je niks mist!
    ik ga in ieder geval de 19de maar je bent vrij om zelf in een nieuw topic zo iets te starten hé voor een anderdere dag?

    Grtz,
    idd



    maar praktisch gezien is het voor mij niet haalbaar om 2 dagen iets te organiseren...

    maar feel free om een nieuwe topic te openen...
    Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

    Comment


    • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

      19 maart werd bevestigd als datum


      19 maart 2011 om 10u00 it is...
      Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

      Comment


      • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

        Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
        19 maart werd bevestigd als datum


        19 maart 2011 om 10u00 it is...
        Mooi, dat staat vast.
        Verzamelpunt zien we wel tegemoet.
        Misschien nog even een lijst bijvoegen wie er uiteindelijk meegaan
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

        Comment


        • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

          Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
          Mooi, dat staat vast.
          Verzamelpunt zien we wel tegemoet.
          Misschien nog even een lijst bijvoegen wie er uiteindelijk meegaan
          goed idee


          ik maak straks ff een topic aan in Shooting Days...
          Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

          Comment


          • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

            Oorspronkelijk geplaatst door darth rikush Bekijk bericht
            19 maart werd bevestigd als datum


            19 maart 2011 om 10u00 it is...
            Nice! Mijn van Winterslag of Waterschei?
            Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

            Mijn Flickr pagina

            Comment


            • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

              Oorspronkelijk geplaatst door B33tle Bekijk bericht
              Nice! Mijn van Winterslag of Waterschei?
              Beide ga ik vanuit
              Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

              Comment


              • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                Beide ga ik vanuit
                gemaild met de verantwoordelijke


                zeker al in waterschei...


                als we geluk hebben op beide plaatsen...


                ik open trouwens een topic bij shooting days...

                gelieve me te pm'en indien interesse om te komen...
                Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR + Nikkor 50 mm 1.8 + Nikon SB-900

                Comment


                • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                  Oorspronkelijk geplaatst door franvd Bekijk bericht
                  Ik zou liever wachten tot het warmer is.
                  Hoezo, ga jij uit de kleren? Dan wil ook wel komen
                  gr, eb

                  Comment


                  • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                    Voor de nieuwelingen in urban (zoals ik) , wat nemen we mee en hoe pakken we het aan?

                    Ik denk enkel mijn 20D+28-75 2.8 en 2 batterijen mee te nemen, F700+70-200 2.8 thuislaten omdat ik deze denk ik niet veel te gebruiken behalve mss enkel voor enkele portretten maar dat kan dan met da canon ook.
                    Zo ben ik gerust dat er niks kan gebeuren met het materiaal dat ik niet gebruik en weegt de rugzak ook aan pak minder.

                    Statief en 8gb aan kaartjes.
                    10 euro inkom
                    PIC-NIC

                    ISO400 binnen?
                    RAW+JPG FINE
                    AV ong. F11?
                    Ik ga ook enkele RAWS -2 0 +2 belichten voor HDR

                    Is dat een strak plan?

                    Tot zaterdag
                    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                    BE-Wommelgem
                    .: 20D & D700 :.

                    Comment


                    • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                      @Loloboy: Ik neem mijn 70-200 2.8 zeker mee. Er is veel ruimte dus zal die zeker van pas komen! Verder neem ik nog 2 sets Twinlink zender/ontvangers mee, Westcott softbox, Interfit 5 in 1 reflector en 2x flits.

                      Zeker niet te vergeten: humor en enthousiasme!... en bokes
                      Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

                      Comment


                      • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                        Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
                        Voor de nieuwelingen in urban (zoals ik) , wat nemen we mee en hoe pakken we het aan?

                        Ik denk enkel mijn 20D+28-75 2.8 en 2 batterijen mee te nemen, F700+70-200 2.8 thuislaten omdat ik deze denk ik niet veel te gebruiken behalve mss enkel voor enkele portretten maar dat kan dan met da canon ook.
                        Zo ben ik gerust dat er niks kan gebeuren met het materiaal dat ik niet gebruik en weegt de rugzak ook aan pak minder.

                        Statief en 8gb aan kaartjes.
                        10 euro inkom
                        PIC-NIC

                        ISO400 binnen?
                        RAW+JPG FINE
                        AV ong. F11?
                        Ik ga ook enkele RAWS -2 0 +2 belichten voor HDR

                        Is dat een strak plan?

                        Tot zaterdag
                        Ik weet uit ervaring dat een echte groothoeklens onmisbaar is.
                        Voorheen had ik de sigma 10-20, een toplens voor dit soort fotografie.
                        Nu heb ik de sigma 8-16.
                        Mijn tele laat ik ook thuis.
                        Met urban maak ik ALTIJD mijn fotos in JPEG en RAW én maakk ik telkens 5 foto's van
                        -2 t/m +2, of ik er dan wel of niet HDR van maak, maakt niet uit, je hebt wal altijd de juiste belichting.
                        Mijn urbanfotos zijn te zien op mijn website.
                        http://www.keesvanpelt.nl

                        Als er nog vragen zijn, ik adviseer graag
                        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                        Comment


                        • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                          Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3D Bekijk bericht
                          Ik neem mijn 70-200 2.8 zeker mee. Er is veel ruimte dus zal die zeker van pas komen!
                          Dit zet mij nu ook aan het twijfelen, zeker omdat er ook modellen meekomen, mooi voor portret
                          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                          Comment


                          • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                            Ik neem mee wat ik heb, en dat is niet veel . Mijn 2 lenzen (18-55mm en 55-250mm), een statiefje, 8gig aan geheugen en bokes (tenzij er iets lekkers in de buurt is?). Hoop dat 1 batterij voldoende gaat zijn (heb er maar 1 dus).
                            Canon EOS 550d - 18-55mm IS + 55-250mm IS

                            Mijn Flickr pagina

                            Comment


                            • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                              Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3D Bekijk bericht
                              @Loloboy: Ik neem mijn 70-200 2.8 zeker mee. Er is veel ruimte dus zal die zeker van pas komen! Verder neem ik nog 2 sets Twinlink zender/ontvangers mee, Westcott softbox, Interfit 5 in 1 reflector en 2x flits.

                              Zeker niet te vergeten: humor en enthousiasme!... en bokes
                              Dan was jij wss degene die die strobist"workshop" wou geven? Ik ben door medische omstandigheden nogal kort van geheugen. He ik ZEKER interesse in.
                              MAAR ga jij dat de hele dag meesleuren? Je kan moeilijk op zeker moment je materiaal achterlaten bij onbekenden hé en een hele dag op 1 plek blijven lijk mij zonde?
                              OF ga jij specifiek voor modellen op 1 plek die jou het beste lijkt?
                              Ik wil je dan wel helpen met het materiaal op locatie te brengen.

                              OP mijn 20D heb ik geen externe flits, ik heb wel triggers, 1 SB900 en wat studiomateriaal voor beginners maar ga dat thuis laten voor een eerste keer SD.
                              Voor 1 keer geen gezeul maar genieten en vooral veel kijken wat de andere doen en soms eens vragen waarom.
                              Ik twijfel aan mijn reflector (110cm) om eens een model te belichten

                              Da laatste zit steevast in mijn sokken en zonder bokes ga ik de deur niet uit zenne, DUVEL vind je overal!
                              Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                              BE-Wommelgem
                              .: 20D & D700 :.

                              Comment


                              • Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag

                                Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                                Ik weet uit ervaring dat een echte groothoeklens onmisbaar is.
                                Voorheen had ik de sigma 10-20, een toplens voor dit soort fotografie.
                                Nu heb ik de sigma 8-16.
                                Mijn tele laat ik ook thuis.
                                Met urban maak ik ALTIJD mijn fotos in JPEG en RAW én maakk ik telkens 5 foto's van
                                -2 t/m +2, of ik er dan wel of niet HDR van maak, maakt niet uit, je hebt wal altijd de juiste belichting.
                                Mijn urbanfotos zijn te zien op mijn website.
                                http://www.keesvanpelt.nl

                                Als er nog vragen zijn, ik adviseer graag
                                MOOIE PICS
                                Ik heb voorlopig niks anders dan die 28-70 en nog wel op EF.
                                IK wil wel een breedhoek kopen maar twijfel voor de 20D of D700.
                                Eigenlijk wil ik op mijn NIKON geen lenswissel om stof te vermijden want ik ben geen handige harry om dat te cleanen maar die is technisch beter. Ik zie nog.

                                Zit ik OK met die 400ISO?

                                Grtz,
                                Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                                BE-Wommelgem
                                .: 20D & D700 :.

                                Comment

                                Working...
                                X