Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag
Re: Interessepeiling SD Oude Mijngebouwen Waterschei/Winterslag
Lijkt me wel leuk. Ik hou dit draadje in de gaten.
Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be
Oorspronkelijk geplaatst door darth rikushBekijk bericht
Nu we zover zijn:
aantal voorstellen qua datum?
Misschien eens een paar datum's plaatsen en zien wie er allemaal aanwezig kan zijn dan?
Bv: zaterdag 19 februari of zondag 20 februari. Het weekend daarop: zaterdag 26 februari of zondag 27 februari. Of het eerste weekend van maart: zaterdag 5 maart of zondag 6 maart.
ALS de datum meevalt wil ik ook wel mee en kan gelijk wel voor wat onderwerpen zorgen. Meest recente foto's (van hen) staan op http://www.facebook.com/#!/profile.p...6692&sk=photos , de oudere gallerijen van anderen zijn nu weg wegens te weinig plaats op FB...
Ik kan er wel maar 4 meenemen maar mss zijn er nog mensen uit het antwerpse?
De fotografen die met mij meegaan zorgen meestal samen voor een hapje en een drankje voor "de modellen" en bezorgen nadien de fotos op min 1200x...
Voor studenten is zo een (halve) dag weg al snel een dure zaak hé en elk een budget van 10 euro inleggen is nu ook geen grote investering voor "ons".
Ik volg het hier wel en ken nof iemand die zeker interesse zal hebben.
Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
BE-Wommelgem
.: 20D & D700 :.
super, kerel
heb je toegevoegd op facebook...
gaan we ervoor in februari?
of gaan wachten tot het warmer is?
zeg me wat jullie denken!
IK volg de rest, moet alleen naar mijn zoon zien want speelt competitie ijhockey, maar voor de rest kan ik altijd.
Zodra er data zijn lijst ik die op en zet die op mijn FB pagina, feel free to contact them, Tis een heel zotte bende!
Hopelijk allemaal tot binnenkort.
BE-Wommelgem
IK volg de rest, moet alleen naar mijn zoon zien want speelt competitie ijhockey, maar voor de rest kan ik altijd.
Zodra er data zijn lijst ik die op en zet die op mijn FB pagina, feel free to contact them, Tis een heel zotte bende!
Hopelijk allemaal tot binnenkort.
mss dat jij dan een paar datums voor kunt stellen wanneer jij kan?
dan kunnen we zien wat lukt?
mss dat jij dan een paar datums voor kunt stellen wanneer jij kan?
dan kunnen we zien wat lukt?
Ik las deze reply op het werk en wou snel antwoorden, al goed dat ik dat niet gedaan heb!
Ik wou zeggen "Ik wil de TS niet tegen de borst stoten" maar dat was jij... Tja, ik doe en lees zoveel op een dag...
Ik setl het volgende voor:
1.Jij lijst alle mensen op die hier interesse hebben, incl jezelf en mij.
2.Iedereen stuurt u zijn dagen door dat hij niet kan (reken een volledige dag, 12.00-?). Laat ons zeggen vanaf maart want een maand om alles te plannen is niet veel.
Naam-woonplaats-aantal extra plaatsen in de auto indien tegen een model
3. De dagen die FREE zijn post ik op mijn FB naar de "modellen" toe en degene die mee kunnen worden ook opgelijst door mezelf.
4.Met die 2 lijsten kiezen we de beste dag en er wordt gereserveerd...
Rest alleen duidelijk af te spreken wat we die dag gaan doen...
Visagisten kunnen ook wel geregeld worden tegen dezelfde voorwaarde van de modellen (nog duidelijk te bespreken). Het is niet de bedoeling dat daar iemand geld gaat insteken o verdienen, laat dat duidelijk zijn.
Ik stel voor dat iedereen een lunch meeneemt (voor we starten?) en wat drinken. De modellen nemen wat kleren/atributen/eigen make-up mee, de vigagisten hun kennis en eventuele extra's qua make-up en de fotografen hun materriaal.
De fotografen betalen hun eigen inkom en verder zorgt iederen voor zichzelf.
Nadien gaan we een pint drinken samen en leggen de fotografen een potje van... 10 euro?
Via MSN kunnen we de foto"s aan de modellen en visagisten doorspelen.
Just an idea!
BE-Wommelgem
Comment