Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

    Tja, die Monster eigenaren hebben nog steeds hun foto's niet ontvangen Tommie!!?
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #47
      Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

      De monster eigenaren niet alleen denk ik ?????
      Ik krijg hier sterk de indruk dat niemand zijn foto's al heeft ontvangen .....

      Comment


      • #48
        Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

        Inderdaad, sorry maar dit kan gewoon niet. Als er een probleem is (en dat kan altijd voorkomen) zoek dan naar oplossingen!


        Ik had nu graag geweten wanneer en naar welke adressen de CD's van mijn 5 modellen zijn verstuurd. Indien ze nog niet verstuurd zijn, oké, maar Umco mail mij dan en we zoeken naar oplossingen. Desnoods kom ik even langs of bel je mij om oplossingen te zoeken.

        Afgesproken? Laat gewoon even de situatie eerlijk weten, heb je er nog werk aan, zie je het niet meer zitten, of wat dan ook ... Maar we moeten dit oplossen.


        Greetz, RonnyE

        Comment


        • #49
          Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

          Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
          Inderdaad, sorry maar dit kan gewoon niet. Als er een probleem is (en dat kan altijd voorkomen) zoek dan naar oplossingen!


          Ik had nu graag geweten wanneer en naar welke adressen de CD's van mijn 5 modellen zijn verstuurd. Indien ze nog niet verstuurd zijn, oké, maar Umco mail mij dan en we zoeken naar oplossingen. Desnoods kom ik even langs of bel je mij om oplossingen te zoeken.

          Afgesproken? Laat gewoon even de situatie eerlijk weten, heb je er nog werk aan, zie je het niet meer zitten, of wat dan ook ... Maar we moeten dit oplossen.


          Greetz, RonnyE

          Hoi, ik kan Ronny hier alleen maar bijtreden.Ik dacht ook dat de cd's verzonden waren maar blijkbaar is dit niet het geval.
          Ik denk dat hier mensen genoeg aanwezig zijn op het forum die Marc gerust een handje willen helpen moest hij er niet meer aan uitkunnen.

          groetjes

          Alex ( en ook 4 wachtende modellen hier )
          Canon 300d ; bg-E1 ; kitlens ;canon 100mm 2.0 en 50 mm 1,8 II ; Metz 54 MZ-3

          Comment


          • #50
            Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

            Zoals je ziet is er een topic 'Waterschei: Lijst i.v.m. cd's' waar je de namen kunt nalaten van de modellen of indien de fotograaf de modellen ingeschreven heeft, de naam van de fotograaf dan....

            Greetz
            Dj

            Comment


            • #51
              Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

              Oorspronkelijk geplaatst door Tom
              Net contact gehad met Umco, de CD's zijn wel degelijk verstuurd volgens hem.

              Ik zou anders graag even weten wie al WEL een cd heeft ontvangen en wie nog NIET.

              Liefst niet via private mail, maar gewoon in een topic.
              Simpel Tom: Nancy en Rebecca hebben nog steeds niets ontvangen en ze zeuren me de oren van het hoofd. De betrokken DVD of CD mag naar mij gestuurd worden.

              Voor de modellen werkt dit zeer demotiverend: ze betalen een visagiste, maken een lange verplaatsing, werken hard, ... en het resultaat is nul, nada, noppes. Gelukkig heb ik ze al een beetje kunnen paaien met mijn foto's.

              Groetjes,

              Leon
              Last edited by Fullator; 5 december 2005, 01:40.
              Fullator
              Fotostudio Candela Zone
              website: http://www.chronax.be
              website: http://www.marquisemodels.eu

              Comment


              • #52
                Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
                Voor de modellen werkt dit zeer demotiverend: ze betalen een visagiste, maken een lange verplaatsing, werken hard, ... en het resultaat is nul, nada, noppes.
                Helemaal mee eens. En ik durf het bijna niet te vragen. Maar zit er al schot in de zaak? Ik zie verdacht weinig reacties. Ook niet van mensen die de cd wel binnen hebben.

                Ik heb geen modellen die op foto’s zitten te wachten. Maar ik wil ze wel bedanken met mijn foto’s (ook al zijn die niet van het niveau waar je stijl van achter over slaat)

                Zij wij hier in dit topic nu de enigste die zich er druk over maken? En vind de rest van de +/- 70 fotografen het wel best? Zo werkt dat toch niet?
                Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

                Comment


                • #53
                  Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door tijgerhaai
                  Zij wij hier in dit topic nu de enigste die zich er druk over maken? En vind de rest van de +/- 70 fotografen het wel best? Zo werkt dat toch niet?
                  We hoeven toch ook niet 70 keer in herhaling te vallen.

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                    ik zal de oplossing eens geven
                    vraag aan alle deelnemers die deelnemen aan een SD een voorschot van (laat ons zeggen ) 80€
                    vooraf te betalen !!!
                    en als ze hun fotokes netjes binnen de termijn en zoals afgespoken hebben verzonden krijgen ze hun centjes weer terug
                    of geef aan elke fotograaf het mailadres van de modellen die aanwezig zijn op een SD. In Waterschei vroegen veel modellen om de fotokes naar hun mailadres te verzenden (maar wij zijn zo braaf om te zeggen "DA MAG NIET"
                    volgens mij heeft iedereen zijn foto's binnen de 14 dagen

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
                      Simpel Tom: Nancy en Rebecca hebben nog steeds niets ontvangen en ze zeuren me de oren van het hoofd. De betrokken DVD of CD mag naar mij gestuurd worden.

                      Voor de modellen werkt dit zeer demotiverend: ze betalen een visagiste, maken een lange verplaatsing, werken hard, ... en het resultaat is nul, nada, noppes. Gelukkig heb ik ze al een beetje kunnen paaien met mijn foto's.

                      Groetjes,

                      Leon
                      Al de foto's die ik doorgestuurd heb om op die cd te zetten, staan ook in mijn Fotopic-album. Als er modellen zijn die hun foto's willen (als ze goed genoeg zijn dus ), dan zet ik ze op cd en stuur ik ze zelf door (2000x3000 pixels).
                      Maar dan maak ik wel liefst één cd voor de modellen die samen naar Waterschei gekomen zijn (voor Nancy en Rebecca samen dus), anders worden de verzendkosten te hoog.

                      Stuur een mailtje met het adres waar ik de cd naartoe moet sturen, met de namen van de modellen erbij.
                      Ik heb al die mapjes per model nog op de harde schijf staan, dus is het niet veel werk om ze op een cd te zetten.
                      De verzending van 1 cd (prior) kost mij wel 2 euro (verpakking + zegels), maar dat is niets in vergelijking met wat ik ervoor gekregen heb .

                      Dit geldt voor alle modellen, behalve voor die waar ik maar een paar foto's van heb. Die foto's kan ik wel per mail verzenden.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
                        Al de foto's die ik doorgestuurd heb om op die cd te zetten, staan ook in mijn Fotopic-album. Als er modellen zijn die hun foto's willen (als ze goed genoeg zijn dus ), dan zet ik ze op cd en stuur ik ze zelf door (2000x3000 pixels).
                        Maar dan maak ik wel liefst één cd voor de modellen die samen naar Waterschei gekomen zijn (voor Nancy en Rebecca samen dus), anders worden de verzendkosten te hoog.

                        Stuur een mailtje met het adres waar ik de cd naartoe moet sturen, met de namen van de modellen erbij.
                        Ik heb al die mapjes per model nog op de harde schijf staan, dus is het niet veel werk om ze op een cd te zetten.
                        De verzending van 1 cd (prior) kost mij wel 2 euro (verpakking + zegels), maar dat is niets in vergelijking met wat ik ervoor gekregen heb .

                        Dit geldt voor alle modellen, behalve voor die waar ik maar een paar foto's van heb. Die foto's kan ik wel per mail verzenden.

                        Dat wil ik ook wel doen. Indien er een model is die zijn foto's wil, mail me maar

                        Greetz, RonnyE

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door lut
                          We hoeven toch ook niet 70 keer in herhaling te vallen.

                          Ik wist het ik krijg een lading oven mij heen.

                          En nee wij hoeven niet in herhaling te vallen. Maar Tom heeft toch gevraagd wie wel en wie niet de cd binnen heeft. (zie post #45) Djamila heeft daarop maar een draadje gestart. Maar dat loopt nog niet echt over van de reacties.

                          Het kan natuurlijk zijn dat er echt wat zoek is bij de post. Gebeurt bij ons wekelijks. Moet je weer bellen, legt het nog ergens in een één of ander sorteer centrum. En dan zit er toch een dikke barcode op en het gaat naar klanten die al jaren klant zijn. Maar het gebeurt. Als dit het geval is moeten er toch ook mensen zijn die wel de cd binnen hebben?

                          Het lijk mij een simpele vraag. Of ja ik heb hem of ik heb hem niet. Zo word het toch duidelijk wat er aan de hand is? Die meiden en een paar jongens willen nu wel eens hun foto’s en ik geef ze daar in gelijk.

                          Maar aan de andere kant misschien maak ik mijzelf ook wel veelte druk hier over. Ik heb namelijk ook al een paar keer hier en daar geroepen dat de foto’s ook wel kan mailen. Maar daar heb ik op een enkeling na ook geen reactie op gekregen.

                          Dit zijn de modellen waar ik foto’s van heb. En op sommige kreeg ik toch goede reacties op de fotoclub. Dus een paar zijn toch wel de moeite waard lijkt mij.

                          Bianca

                          Caroline feat. Renate & Yana

                          Daisy feat. Dennis

                          Daisy

                          Dana

                          Hanne

                          Isabelle

                          Jessica

                          Jessica

                          Mandy

                          Michelle

                          Nathalie

                          Nathalie & Bjorn

                          Nele feat. Djamila

                          Renate feat. Caroline & Yana

                          Simone

                          Yana feat. Caroline & Renate


                          Dus voor de berokkende die de cd niet binnen hebben. En mijn foto’s toch wel willen hebben. Mijn mail server is geduldig. Laat het nummer even weten (staat links boven bij de foto bv. IMG_5946)

                          Meer zal je er van mij niet meer over horen.
                          Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                            Heeft er iemand nog hoop eigenlijk dat er tenminste een reactie komt van Umco?

                            Ik voel me er niet goed bij! Moeten wij zo het BD - jaar afsluiten?

                            Sorry hoor Umco

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                              Nu, 'k dacht nog positief, maar begin stilaan te denken dat die cd's niet op de post zitten.... Maar natuurlijk, alle modellen of fotografen moeten reageren of ze gekregen hebben of niet.... Ik heb zo het gedacht dat mijn lijst in de andere topic nog niet volledig is....



                              Greetz
                              Dj

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                                Ten eerste : de modelnamen moet ik niet weten, ik moet de namen van de fotografen hebben. Zij zijn het die de cd's toegestuurd zullen krijgen / hebben gekregen.

                                Ten tweede : de andere topic wordt blijkbaar niet echt aangevuld, hoe kan ik dan een overzicht krijgen.

                                Ten derde : de cd's zouden nu ALLEMAAL onderweg moeten zijn naar de fotografen, heb ik 3 dagen geleden vernomen. Voor de modellen die zonder fotograaf zijn gekomen verwijs ik graag naar HIER voor het doormailen van hun adres naar Umco.

                                En als laatste punt : ik zit momenteel met een omschakeling van Belgacom naar Tele 2 en zit zodoende thuis al een week zonder internet. Dus ik kan dat hier niet konstant in het oog houden.

                                Comment

                                Working...
                                X