Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

    Sorry hé, maar als het zoveel werk is (en daar twijfel ik absoluut niet aan want had daar toch al bedenkingen bij hoe Umco dat allemaal ging/ gaat klaarspelen) dan moet je ingrijpen en oplossingen zoeken!

    Als ik in mijn job als ingenieur een bepaalde berekening moet maken tegen een bepaalde termijn en mijne computer begeeft het moet ik ook zoeken naar oplossingen.

    In het geval van de shooting day in Waterschei vraag ik me dan ook af waarom er niet eerder aan de bel getrokken werd en gevraagd werd om hulp zodat Umco dat niet alleen moest doen. Nu is hij er precies de dupe van en hij kan er (door onmacht) niets aan doen.

    Waarom moet Umco dat alleen doen? Eind september moesten de foto's binnen zijn. Als er bijvoorbeeld de 3e week van september hulp was verleend dan ...

    Ik ben misschien weer aant zeveren voor sommigen, maar je moet afspraken nakomen en als dat door omstandigheden niet gaat moet je ingrijpen en durven om hulp vragen.


    Greetz, RonnyE

    Comment


    • #32
      Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

      Ronny, Umco kan momenteel nie antwoorden. Ik doe het hier steeds, maar ben het een beetje beu om tig keer hetzelfde te moeten typen.

      Zoals ik reeds zei : Umco heeft me afgelopen vrijdag gezegd dat er al een deel cd's verstuurd is. Ik kan moeilijk een detective inschakelen om te zien of dit effectief al gebeurd is hee .... dus ik neem aan dat dat zo is.

      Dus de boodschap : ER ZOU AL EEN DEEL VERSTUURD ZIJN.

      De rest gaat deze week op de post. Er was gezegd einde oktober/begin november dus ik neem aan dat deze redelijk op tijd zijn. Rekening houdend dat er tot gisteren nog cd's zijn toegekomen ...... werd mij 10 minuten geleden aan de telefoon gezegd.
      Last edited by Tom; 8 november 2005, 09:39.

      Comment


      • #33
        Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

        Bijna is alles rond en de meeste cd's gaan deze week nog de deur uit. Sorteren van cd's en alles de juiste mapjes geven vraagt heel veel werk. Niet alle ontvangen cd's hebben benamingen gegeven aan de foto's van de modellen en die moet ik dan zelf gaan zoeken. Ik herrinner me de eerste modellendag waar ik nog altijd op foto's aan wachten ben.....
        Nogf effe geduld en je hebt ze in de bus...
        Mvg
        Umco
        Je kan altijd mailen naar umco@jnmodels.com
        Respect begint bij uzelve

        Comment


        • #34
          Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

          Ik heb er nooit aan getwijfeld dat het veel werk zou zijn. Ook omdat ik las dat sommige complete dvd’s opstuurden, dan moet je toch een serieuze hoeveelheid data hebben.. En dat maal 70. En dan ook nog even dat gezeik over je heen (waarvan ik er 1 was) als je even wat later bent. Petje af voor het verzette werk.

          En ik denk dat een excuus van mij wel op zijn plaats is. Het schoot mij even in het verkeerde keelgat toen ik het bericht van Ronny E las. Omdat ik in de veronderstelling was dat de modellen al hun cd hadden ontvangen. Laten wij het er maar op houden dat ik mijn verbrande petje al op had.
          Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

          Comment


          • #35
            Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

            Oorspronkelijk geplaatst door Umco
            Ik herrinner me de eerste modellendag waar ik nog altijd op foto's aan wachten ben.....
            Hahhaa, toen was jij inderdaad een schoon model

            Ik wacht verdomme ook nog steeds op die beloofde dvd van de eerste modellendag
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #36
              Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

              Umco hoe ver sta je nu met de CD's?
              Volgende week zijn we december ...

              Comment


              • #37
                Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                Ik kijk er naar uit!!!!!!

                Comment


                • #38
                  Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                  Vandaag weerom een mail van mijn modellen gekregen en weerom moeten vaststellen dat er nog steeds niets is ondernomen

                  Sorry hoor, maar op 9 november werd er nog gezegd dat alle CD's verstuurd zouden worden!

                  Wat is er toch aan de hand?

                  RonnyE

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                    Nou, ik wacht ook nog op een cd van iemand, waarbij de cd al lang klaar is...
                    Naar de post gaan he...

                    grapje he T*******



                    ps: ook mijn cd van deze modellen heeft nog even op de bureau gelegen

                    Maar ja, als model....

                    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                    Comment


                    • #40
                      Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                      Nou, ik wacht ook nog op een cd van iemand, waarbij de cd al lang klaar is...
                      Naar de post gaan he...

                      grapje he T*******



                      ps: ook mijn cd van deze modellen heeft nog even op de bureau gelegen

                      Maar ja, als model....
                      Ge krijgt em al nie meer seh ......

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                        Komt er schot in de zaak? (just asking, voor ik weer een reeks verwijten krijg )

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                          Ge krijgt em al nie meer seh ......
                          Kijk, vermeld ik met opzet geen naam, maar moet er iemand zich toch aangesproken voelen en zelf verklappen dat ie nog aaaaaaltijd niets opstuurt

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • #43
                            Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                            Vandaag weerom een mail van mijn modellen gekregen en weerom moeten vaststellen dat er nog steeds niets is ondernomen

                            Sorry hoor, maar op 9 november werd er nog gezegd dat alle CD's verstuurd zouden worden!

                            Wat is er toch aan de hand?

                            RonnyE
                            Zucht, maar ik denk dat mijn post van 3 november opeens weer actueel is. Of raakt er van alles zoek bij de post in België? Nu de postbodes in België een helm op moeten, op hun brommer zien ze natuurlijk niet dat de post uit hun tas waait.
                            Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                              Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                              Kijk, vermeld ik met opzet geen naam, maar moet er iemand zich toch aangesproken voelen en zelf verklappen dat ie nog aaaaaaltijd niets opstuurt
                              Haha ..... Bel mij vandaag es efkes op jong, we passeren min of meer in de vroege avond bijna langs uw deur ...... Ik zal een klein omwegske maken.

                              Wat de cd's van de modellen betreft, ik heb hetzelfde verhaal als jullie gekregen, de CD's "zouden" allang verstuurd zijn. Ik zal straks nog es proberen om contact op te nemen met Umco daar ik hem al een tijdje nie meer heb gesproken. Ook ik heb nl 4 modellen die wachten op hun pics.

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                                Net contact gehad met Umco, de CD's zijn wel degelijk verstuurd volgens hem.

                                Ik zou anders graag even weten wie al WEL een cd heeft ontvangen en wie nog NIET.

                                Liefst niet via private mail, maar gewoon in een topic.

                                Comment

                                Working...
                                X