Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

    Beste stuurlui staan altijd aan wal
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #17
      Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

      Oorspronkelijk geplaatst door purlut
      Beste stuurlui staan altijd aan wal
      En daar hebben we er genoeg van
      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

      Comment


      • #18
        Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Triker
        En daar hebben we er genoeg van
        En toen ben ik gaan zwemmen
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #19
          Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

          Hopelijk heb je wel eerst die D2X af gedaan, anders komt er van zwemmen ook weinig terecht
          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

          Comment


          • #20
            Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

            Ik heb mijn cd met foto's ook netjes ingestuurd. Ik had alleen gevraagd om mij even een bevestiging via de mail te sturen. Tot nu toe heb ik nog niets gehoord??? Overigens mag iedereen aan zijn/haar modellen doorgeven dat ze rustig even een mailtje mogen sturen als ze de foto's willen ontvangen. Dan maak ik wel een gmail daarvoor aan oid. Een enkel model heeft haar foto's ook al ontvangen via de MSN. Wat mij betreft hoeven ze voor mijn foto's niet op die cd te wachten...

            Comment


            • #21
              Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

              Ik verwijt niemand iets en zeker niet Umco want het zijn inderdaad veel foto's van veel modellen. Maar goede afspraken maken goede vrienden. Waarmee ik wil zeggen dat de modellen waarschijnlijk verwacht hadden dat ze pakweg 1 maand na shooting hun foto's zouden hebben.

              Nu wisten (weten) ze van niets. Als er vooraf aan hen werd duidelijk gemaakt wanneer en hoe ze de foto's gingen krijgen was de onrust en het ongeduld misschien niet aanwezig.


              Ik heb er wel het vertrouwen in dat het nog goed komt. Maar misschien toch een tip voor volgende keer: goede afspraken maken goede en dikke vrienden.

              Greetz, RonnyE

              Comment


              • #22
                Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                goede afspraken maken goede en dikke vrienden.
                Inderdaad, maar, je kan niet altijd je afspraken nakomen.
                Ik herinner me heel goed de hetze die ontstaan is met een modellendag in 2003.
                Een leukerd had politie verwittigd dat er daar aan P...- en S...-fotografie werd gedaan.
                De origanizator, cd-creator, kreeg de politie aan de dur en zijn PC, ... is voor weken ontvreemd geweest. Hierover werd door betrokken gezwegen, ook na herhaald klagen van deelnemers. Hij was daartoe verplicht...

                De aanklager was de spreekwoordelijke rotte appel die altijd kloeg, tergde, van alles jaloers was, maar, nooit iets deed...
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #23
                  Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                  wauw Purlut, blijkbaar ben jij goed op de hoogte van zaken wat zich toen der tijd heeft afgespeeld??
                  Last edited by Triker; 7 november 2005, 11:25.
                  http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                    Euh, je moet de posts daaromtrent maar eens lezen. Is hier allemaal verschenen. (Ik ben geen CIA, FBI, ... gezant hoor ).
                    Das misschien het voordeel van al wat langer te vertoeven
                    Trouwens, die appel, alle rotte appel, kan is zeker mezelf niet. Mijn echtgenote spreekt me immers vaak aan met "onozel kieken" en niet met "zure renet"
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                      Mijn echtgenote spreekt me immers vaak aan met "onozel kieken"
                      En mag je nu nog buiten komen met die vogelgriep of zit je "opgehokt" door de ophokplicht ...
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                        Ik em sjans, we wonen just voorbij de slechte zone. In 't weekend wou ik naar mijn ouders gaan in West VLaanderen, maar dat kon niet. Ik moest ginder binnen blijven.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                          LOL, vliegende kippen, brandende automobieltjes en missende cd met foto's van modellen... wat volgt??
                          http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Triker
                            LOL, vliegende kippen, brandende automobieltjes en missende cd met foto's van modellen... wat volgt??

                            Een vliegende kip die belt naar de missen dat hun CD met een verbrande automobiel komt?
                            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                            www.langenacker.nl

                            Comment


                            • #29
                              Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                              Een kip zonder kop, of een kip zonder naam (noname-kieken ).
                              Ewel ge ziet hoe je van mineur naar positieve ingesteldheid kan gaan.
                              Trouwens, je hbet vliegende kiekens, maar ook gepluimde kiekens. Gelukkig was en ben ik een onozel kieken (die zijn het minst eetbaar en die slacht men dan ook niet af, die laten ze liever rond lopen, zorgt voor gezelligheid )
                              Nu een vliegend, gepluimd kieken in een brandende automabiel, is eerder een barbeque-kieken
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

                              Comment


                              • #30
                                Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                                Mensen, lees eerst de andere topics vooraleer je kritiek begint te spuwen.

                                Umco zit door omstandigheden al enkele weken zonder internet. Er zijn al een gedeelte cd's klaar en opgestuurd zei hij me afgelopen vrijdag. Voor de rest nodig ik iedereen eens uit om zelf iets te organiseren met 70 fotografen, en een 50 tal modellen, en dan zal ik eens de criticus komen uithangen die dag.

                                Ikzelf heb na de SD zelf tegen meerdere mensen gezegd (en heb het zelfs gepost) dat mijn taak erop zit. De afhandeling van tig foto's en cd's (onderverdelen en branden enz ....) had NOOIT klaar kunnen zijn einde oktober, mensen hebben ook nog een dagtaak. Een beetje geduld is steeds op zen plaats, niewaar ?

                                Als Umco dan ook nog een tijdje zonder internet zit, en ik dat dan meld, dan verwacht ik niet dat mensen zeiken over onbeantwoorde berichten.

                                Ik ga hier niet verder op in, dit is mijn mening, en ik organiseer nog een modellendag wss volgend jaar, maar deze zal zeer beperkt in deelnemers zijn.

                                Comment

                                Working...
                                X