Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?
Als Post-medewerker (gelukkig informatica) wil ik hier wel effen iets van het hart.
De Post, met zijn slechte, maar ook met zijn goede kanten (wij beschikken over een cel waar een groep mensen van 6, dagelijks de massale niet-leverbare stukken openen, controleren en zo proberen de afzender of de begunstigde te vinden om zo de zending toch te laten geworden. Het is niet altijd de fout van de post hoor, je zou een smoeten komen zien), is er hier in het hele verhaal een paar keer aangewezen als slecht, ...
Sorry, maar dat er stukken verloren gaan vind ik nogal normaal als je het dagelijks volume ziet dat verwerkt wordt. Het zou niet mogen, maar het gebeurt, maar, hier is verschillende keer blijkbaar verkeerdelijk gezegd at er zaken verloren gingen en nu lees ik hier dat de laatste stuks zo'n drie dagen geleden zijn vertrokken.
Ik had zelf al hier intern contact genomen om even tracking en checking te doen en nu lees ik dit hier. mooi
Dagelijks, wekelijks stuur ik ook zaken op, en het uitval is nagenoeg 0%.
1) juiste adressering bestemmeling en liefst leesbaar in watervaste inkt
2) Voldoende takseren
3) juiste adressering van de afzender ...
4) een goede verpakking gebruiken en eventueel de voorschriften raadplegen en ook toepassen
Ten derde : de cd's zouden nu ALLEMAAL onderweg moeten zijn naar de fotografen, heb ik 3 dagen geleden vernomen. Voor de modellen die zonder fotograaf zijn gekomen verwijs ik graag naar HIER voor het doormailen van hun adres naar Umco.
De Post, met zijn slechte, maar ook met zijn goede kanten (wij beschikken over een cel waar een groep mensen van 6, dagelijks de massale niet-leverbare stukken openen, controleren en zo proberen de afzender of de begunstigde te vinden om zo de zending toch te laten geworden. Het is niet altijd de fout van de post hoor, je zou een smoeten komen zien), is er hier in het hele verhaal een paar keer aangewezen als slecht, ...
Sorry, maar dat er stukken verloren gaan vind ik nogal normaal als je het dagelijks volume ziet dat verwerkt wordt. Het zou niet mogen, maar het gebeurt, maar, hier is verschillende keer blijkbaar verkeerdelijk gezegd at er zaken verloren gingen en nu lees ik hier dat de laatste stuks zo'n drie dagen geleden zijn vertrokken.
Ik had zelf al hier intern contact genomen om even tracking en checking te doen en nu lees ik dit hier. mooi
Dagelijks, wekelijks stuur ik ook zaken op, en het uitval is nagenoeg 0%.
1) juiste adressering bestemmeling en liefst leesbaar in watervaste inkt
2) Voldoende takseren
3) juiste adressering van de afzender ...
4) een goede verpakking gebruiken en eventueel de voorschriften raadplegen en ook toepassen
Comment