Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

    Ten derde : de cd's zouden nu ALLEMAAL onderweg moeten zijn naar de fotografen, heb ik 3 dagen geleden vernomen. Voor de modellen die zonder fotograaf zijn gekomen verwijs ik graag naar HIER voor het doormailen van hun adres naar Umco.
    Als Post-medewerker (gelukkig informatica) wil ik hier wel effen iets van het hart.
    De Post, met zijn slechte, maar ook met zijn goede kanten (wij beschikken over een cel waar een groep mensen van 6, dagelijks de massale niet-leverbare stukken openen, controleren en zo proberen de afzender of de begunstigde te vinden om zo de zending toch te laten geworden. Het is niet altijd de fout van de post hoor, je zou een smoeten komen zien), is er hier in het hele verhaal een paar keer aangewezen als slecht, ...
    Sorry, maar dat er stukken verloren gaan vind ik nogal normaal als je het dagelijks volume ziet dat verwerkt wordt. Het zou niet mogen, maar het gebeurt, maar, hier is verschillende keer blijkbaar verkeerdelijk gezegd at er zaken verloren gingen en nu lees ik hier dat de laatste stuks zo'n drie dagen geleden zijn vertrokken.
    Ik had zelf al hier intern contact genomen om even tracking en checking te doen en nu lees ik dit hier. mooi
    Dagelijks, wekelijks stuur ik ook zaken op, en het uitval is nagenoeg 0%.
    1) juiste adressering bestemmeling en liefst leesbaar in watervaste inkt
    2) Voldoende takseren
    3) juiste adressering van de afzender ...
    4) een goede verpakking gebruiken en eventueel de voorschriften raadplegen en ook toepassen
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #62
      Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

      Oorspronkelijk geplaatst door purlut
      Als Post-medewerker (gelukkig informatica) wil ik hier wel effen iets van het hart.
      De Post, met zijn slechte, maar ook met zijn goede kanten (wij beschikken over een cel waar een groep mensen van 6, dagelijks de massale niet-leverbare stukken openen, controleren en zo proberen de afzender of de begunstigde te vinden om zo de zending toch te laten geworden. Het is niet altijd de fout van de post hoor, je zou een smoeten komen zien), is er hier in het hele verhaal een paar keer aangewezen als slecht, ...
      Sorry, maar dat er stukken verloren gaan vind ik nogal normaal als je het dagelijks volume ziet dat verwerkt wordt. Het zou niet mogen, maar het gebeurt, maar, hier is verschillende keer blijkbaar verkeerdelijk gezegd at er zaken verloren gingen en nu lees ik hier dat de laatste stuks zo'n drie dagen geleden zijn vertrokken.
      Ik had zelf al hier intern contact genomen om even tracking en checking te doen en nu lees ik dit hier. mooi
      Dagelijks, wekelijks stuur ik ook zaken op, en het uitval is nagenoeg 0%.
      1) juiste adressering bestemmeling en liefst leesbaar in watervaste inkt
      2) Voldoende takseren
      3) juiste adressering van de afzender ...
      4) een goede verpakking gebruiken en eventueel de voorschriften raadplegen en ook toepassen
      Zeg ik mss iets verkeerd Purlut ????? Ik heb toch nooit beweerd dat ze verloren zijn gegaan in de post ?

      Ik ben maar de boodschapper.

      Comment


      • #63
        Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

        Neen Tom, maar als je de threads leest, dan wordt op geregelde tijdstippen gemeld dat alles is, werd, wordt, ... opgestuurd, ... en lees maar verder
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #64
          Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

          Fotograaf geweest zijnde in Waterschei heb ik dus nog niks ontvangen. En ik was in de overtuiging dat niet ik, maar de modellen iets gingen ontvangen, maar de modellen wel.
          (en als het kosten kan besparen, ik moet ook geen cd of dvd krijgen want ik had geen modellen bij)

          Ik meen ook niet echt expliciet mijn adres achtergelaten te hebben, tenzij als retour adres op de cd die ik zelf verzonden heb. Waar ik trouwens ook geen bevestiging van gekregen heb dat hij goed aangekomen is.

          Moesten er ondertussen mensen foto's van dit album willen, stuur een pb
          Jo.
          Last edited by jwllms; 6 januari 2011, 10:05.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

          Comment


          • #65
            Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

            Oorspronkelijk geplaatst door purlut
            Neen Tom, maar als je de threads leest, dan wordt op geregelde tijdstippen gemeld dat alles is, werd, wordt, ... opgestuurd, ... en lees maar verder

            Ok, maar ik schrijf hier maar wat mij aan de telefoon werd gezegd.
            Ik ga het nu heel simpel maken en herhalen wat ik in de afgelopen maanden heb gezegd :

            Mijn taak zit er op sinds het einde van de SD in augustus. Voor de afhandeling ligt alles in handen van Umco. Ik heb ondanks deze instelling toch nog wat moeite gedaan om een beetje aan de weet te komen, en dit mee te delen. Voorts zijn het nie de modellen die de cd's van Umco moeten ontvangen, maar de fotografen met wie ze zijn meegekomen (op enkele uitzonderingen na). Deze fotografen zorgen dan wel dat de cd's terecht komen bij de dames / heren.

            Dus kort gezegd, ik hoef geen mails met adressen ed. Ik bemoei me NIET met de versturing van de cd's enz ...... Jullie hebben allemaal het adres van Umco. Er is vast en zeker iemand die dichter woont bij hem dan ik (80km) dus ga gerust langs en informeer zelf. Mijn laatste post in deze materie wat mij betreft, als ik alleen al voor de moeite die ik doe om te achterhalen hoe de vork nu eigenlijk in de steel zit al die kritieken over me krijg. Neen dank U.

            PS : mijn 4 modellen hebben ook nog steeds geen cd (maw ook ik heb nog niets ontvangen, dus zit in hetzelfde schuitje als jullie) .....

            Comment


            • #66
              Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

              Ik passeer normaal gezien 22 dec niet ver van Paal voor mijn werk.
              Ik wel best langs gaan bij Umco om datgene wat op cd of dvd gebrand moet worden op te halen en dan verder copies maken en versturen tegen kostprijs (media + verzendingskosten).

              Wat ik niet zie zitten is alles sorteren per model.
              Wel wil ik er ook vrij zeker van zijn als ik langs ga, de benodigde bestanden reeds op een of ander medium staan. Ik ga niet op een pc foto's zoeken, of tussen een hoop ingezonden cd' zoeken welke het zijn. (heb al een en ander gehoord.)

              vwala.
              Als jullie dat goed vinden moeten we nog van umco te weten komen of hij dat ziet zitten.

              Jo.
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #67
                Re: SD Waterschei: modellen wachten hopeloos, hoe oplossen?

                Oorspronkelijk geplaatst door Tom
                Mijn laatste post in deze materie wat mij betreft, als ik alleen al voor de moeite die ik doe om te achterhalen hoe de vork nu eigenlijk in de steel zit al die kritieken over me krijg. Neen dank U.

                PS : mijn 4 modellen hebben ook nog steeds geen cd (maw ook ik heb nog niets ontvangen, dus zit in hetzelfde schuitje als jullie) .....

                Ik zou er ook niks meer over zeggen. Maar dit moet ik nog even kwijt. Tom ik vind het tof van je dat jij tenminste nog je nek heb uit gestoken om er achter te komen wat er aan de hand is. Jij kan er toch ook niks aan doen als je “valse?” informatie krijgt.

                Het verwonderd mij dat wij niks van Umco horen. Het verhaal van geen internet? Hmmm…. Ik weet het niet hoor maar in die 10 jaar dat ik nu aan internet hang heb ik nog maar 1 dag zonder gezeten omdat er ergens een ding in het netwerk ontpoft was. Daarbij er staat tegenwoordig overal computers aan het internet. Dus dan kan Umco toch ook even zijn verhaal doe via een andere pc? Die moeite had ik tenminste genomen als ik verneem van iemand dat het niet goed gaat.
                Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

                Comment

                Working...
                X