Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Speciaal voor ons gedaan Of moet ik uitkijken met wat ik zeg ?
PFFFF, jij durft ik ben er klaar voor korte broek bij de fototas gedaan, zonnebrandolie ligt er naast,en veel drinken ingeslagen want met deze hittegolf heb je dat wel nodig
Leathers or waterproofs, wets or slicks...
Tank is full, chain is oiled.
The flying banana is on the launch pad and ready for takeoff.
If it rains it'll be the ultimate test of the Lowe Pro AW status.. Riding at Warp 4 through Belgium and Holland.
PFFFF, jij durft ik ben er klaar voor korte broek bij de fototas gedaan, zonnebrandolie ligt er naast,en veel drinken ingeslagen want met deze hittegolf heb je dat wel nodig
Oeioei, korte broek, mijn zin om te gaan is over hoor .....
Het is 15.21 uur, en het regent al bijna de hele middag (ik was al om 11.45 uur uit mijn bed ).........
Maar regen kan de pret niet drukken, ik weet zeker dat jullie het erg naar je zin hebt...... en Monsi moet zijn handtekening aanpassen, toch, Monsi?
Enneh, EIGENLIJK wilde ik ook komen, maar ik kon dat NoName niet aandoen , dan zou het wachten op zijn D2X em nog zwaarder vallen.
Comment