Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Yep, zet Girly & Sammeke en broer Frido ook maar op de lijst.
We weten nog niet 100% zeker of we kunnen komen, maar we zullen het in ieder geval proberen We laten het ook tijdig definitief weten.
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
------------------------------------------- Canon Stuff
Hoi Monsi , zet mij ook maar op de lijst. Kan is erg groot dat ik dan mee kan.
Mochten er nog mensen meegaan en die langs Almere of Amsterdam rijden , zou ik graag ( uiteraard tegen betaling van bezinekosten) mee willen rijden.
Zo niet , moet ik even uitpluizen of ik met het openbaar vervoer er kan komen
Hallo Hanske
Als het geen probleem voor jou is, dan wil ik je wel ophalen van centraalstation Rotterdam en dan kan je verder met ons mee rijden naar Beeksebergen, ik hoor het wel
Gaan jullie daar met je eigen wagen doorrijden,want vroeger heb ik dat ook eens gedaan.
Ineens zaten daar wel vier apen ( echte hé ) op mijn wagen en die deugenieten braken bijna mijn ruitenwissers af.
Een BD colonne door het park, de eerste komt aan en de laatste vertrekt Daar gaan de dieren zeker naar komen kijken
Wij zijn deze zomer geweest en de aapjes zijn er idd niet meer
Hoi Monsi , zet mij ook maar op de lijst. Kan is erg groot dat ik dan mee kan.
Mochten er nog mensen meegaan en die langs Almere of Amsterdam rijden , zou ik graag ( uiteraard tegen betaling van bezinekosten) mee willen rijden.
Zo niet , moet ik even uitpluizen of ik met het openbaar vervoer er kan komen
Ja, ik wil ook mee. En ik ga met de auto. Ik rij langs Amsterdam (en Almere denk ik ook, want zo kom ik er volgens mij het snelste) Dus Hanske als je mee wilt rijden is dat geen probleem.
Leuk initiatief en een leuke locatie, super!
Ja, ik wil ook mee. En ik ga met de auto. Ik rij langs Amsterdam (en Almere denk ik ook, want zo kom ik er volgens mij het snelste) Dus Hanske als je mee wilt rijden is dat geen probleem.
Leuk initiatief en een leuke locatie, super!
Ik wil graag meerijden . uiteraard deel ik mee in de benzinekosten
Comment