Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik zou jullie graag allemaal eens ontmoeten enzo, maar ik heb geen vervoer om tot aan de beekse bergen te geraken
Ik hoop nu op de goede wil van de BD'ers.
Zijn er van jullie die langs Sint-Niklaas moeten of ergens in de buurt (kwil desnoods wel naar antwerpen ofzo gaan) en zo vrij willen zijn om mij mee te nemen als er plaats is in den auto? please
ik zou jullie graag allemaal eens ontmoeten enzo, maar ik heb geen vervoer om tot aan de beekse bergen te geraken
Ik hoop nu op de goede wil van de BD'ers.
Zijn er van jullie die langs Sint-Niklaas moeten of ergens in de buurt (kwil desnoods wel naar antwerpen ofzo gaan) en zo vrij willen zijn om mij mee te nemen als er plaats is in den auto? please
Is er ook nog ruimte voor nog een persoon (dus dat ik samen met nog 3 anderen kom, ipv 2)? Meer zullen het er niet worden, want nu zit mijn auto toch echt vol.
Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
@Monsi: Ik had ons beiden al afgemeld (zie bericht 44 van deze tread) maar ik zie nu dat we nog altijd op de deelnemerslijst staan. Kan je dat even aanpassen?
Does anyone know of a Bed & Breakfast/small hotel around the Beeksebergen area? If possible, motorcycle friendly too. I'll be coming on the bike as I'm going on a club ride around North Brabant on Sunday the 17th, so would be great to stay somewhere in the close area for the night of the 16th.
If there any tips, PM or email please. I'll have do the usual Googling too but always good to have a recommended place.
Many thanks.
Trebs.
**** Derrrrr, I just realised the evening meal is in the restaurant Van Der Valk and is actually the "hotel" chain VD Valk, what an idiot .. Still, any other alternatives are very welcome. ****
Last edited by RobMitchell; 17 maart 2005, 12:28.
Reden: I'm an idiot
Zo, net de betaling overgemaakt voor Girly, Sammeke en Frido.
Tot op de Beekse Bergen
Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
------------------------------------------- Girly
-------------------------- Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D --------------------------
hmmm Monsi, je brengt me aan het twijfelen.........................
Eigenlijk lijkt het me wel supergaaf (zou mijn eerste BD-SD zijn )
Ik denk er nog even over na, goed ? (en met internetbankieren staat het geld in no time op jouw rekening )
Comment