Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb gehoord dat het een mooie dag wordt, met een heldere blauwe lucht, zachte zonnestralen en rond de 30 graden Dus ik neem m'n zwembroek en zonnebril zeker mee
Ik kan toch nie goed niemeer lezen zunne Daar staat toch Restaurant Gilze... zie ik daar ergens Van der Valk staan??? Help....
My dear Kat...
From page one, message one.
"Om 18:00 uur :
Op eigen gelegenheid zullen we dan naar Restaurant van der Valk gaan in Gilze-Rijen (aan de A58 richting Breda). De bedoeling is dat iedereen a-la-carte besteld."
Even me, with my unique blend of Dutchlish saw that
Op zoek naar aantrekkelijke arrangementen, last minutes, deals, culinaire of andere evenementen? Bekijk dan hier het verrassende aanbod van de Van der Valk Hotels & Restaurants.
Ik hoop dat we de onduidelijkheden weg genomen hebben.
Comment