Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
monsi kan pas dinsdag het geld overmaken dus dat zal misschien niet op tijd op jou rekening staan,het zal dan wel iets later zijn hou het in t oog
want we komen zeker als ge dat goed vindt natuurlijk
gr.erik
ps.banken zijn vrijdag en maandag gesloten en internet bankieren heb ik nog niet
@monsi : ik heb je vandaag een bericht gestuurd om te vragen of ik nog mee kan?
We zouden met 2 komen uit België, we kunnen eventueel gewoon aan de kassa betalen of ter plaatse aan U? Kan dat nog geregeld worden?
freyake
Natuurlijk zijn jullie nog van harte welkom Freyake
Bedankt,Monsi
Hoe zit het met de betaling?
Want we willen wel mee op de bus.
Aan de kassa of aan U betalen?Gaat je ons ook op de lijst zetten ,zodat we daar ook moeten aanmelden?
freyake
Jullie komen ook gewoon op de lijst te staan, dus ik neem aan dat jullie komen. Dus liefst gewoon via de bank overmaken. Het overmaken duurt maximaal 6 werkdagen. Dus is het nog tijd genoeg. Wij moeten echter wel een dezer dagen aan de beeksebergen en het restaurant doorgeven om hoeveel mensen het precies gaat. Dus zou ik ook graag willen weten of jullie gezellig blijven meeeten ?
Jullie komen ook gewoon op de lijst te staan, dus ik neem aan dat jullie komen. Dus liefst gewoon via de bank overmaken. Het overmaken duurt maximaal 6 werkdagen. Dus is het nog tijd genoeg. Wij moeten echter wel een dezer dagen aan de beeksebergen en het restaurant doorgeven om hoeveel mensen het precies gaat. Dus zou ik ook graag willen weten of jullie gezellig blijven meeeten ?
Ja, we eten mee. Ik ga nu direct de storting doen.
Ik heb het nu betaald = 35,60€, maar er staat de kosten worden gedeeld. Het is niet mijn bedoeling dat U er moet voor betalen, ik kon het niet veranderen.(het is ook mijn 1ste keer dat ik probeer te betalen internationaal ) dus ik zal het dan met U afrekenen op 16/4, sorry voor de last.
freyake
monsi kan ik nog een kind meebrengen leeftijd 4.5 jaar(blijft braafjes bij mijn vrouwke.)
bedrag is verleden week donderdag overgemaakt.
maar kan ik voor die kleine daar betalen of ?
gr.erik
Ik denk niet dat dat een probleem zou zijn Sloefke. Beste is voor de kleine daar gewoon apart voor te betalen. Ik weet niet of kinderen van die leeftijd een bepaalde korting genieten
Even wat informatie om alles goed te laten verlopen
Voor alle waar betaald achter de naam staat, kunnen zich melden bij de receptie (=links van de kassa), hier zal ik of meserage staan om jullie op te vangen en jullie naam af te vinken. Voor de rest die niet betaald heeft en toch nog in de gelegenheid is om bij ons aan te sluiten moet een extra bedrag betaald van € 6,85 voor de koffie en de bus betaald worden. Dit bedrag is buiten de entree-kosten.
PS. houd er rekening mee dat er bij de receptie een uitrijmunt a € 4,- te verkrijgen is.
Comment