Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Last minute tip:
Ik hoorde gisterenavond dat de avondrondvaarten over de verlichte Amsterdamse grachten vanaf het CS tegenwoordig stuk goedkoper zijn geworden. Dus zijn jullie na het eten en de hele dag lopen Amsterdam nog niet zat dan is dat een aanrader!!
Last minute tip:
Ik hoorde gisterenavond dat de avondrondvaarten over de verlichte Amsterdamse grachten vanaf het CS tegenwoordig stuk goedkoper zijn geworden. Dus zijn jullie na het eten en de hele dag lopen Amsterdam nog niet zat dan is dat een aanrader!!
Moet ik nog extra parapluutjes meebrengen? Regenjacks misschien?
Zou dat geen idee zijn eigenlijk, een paraplu met een doorsnede van zo'n 40cm die je op je flitsschoentje kan monteren? Blijft je camera tenminste droog...(je hebt met een Bigma dan wel een probleem, dat is waar)
Er zijn genoeg alternatieven te bedenken hoor , we maken er hoe dan ook een gezellige dag van Ik zie jullie straks allemaal , ga nu aanstalten maken om naar de Arena te vertrekken
AMSTERDAM - In een schoenenwinkel aan de Nieuwendijk in Amsterdam zakte de vloer zaterdagmiddag letterlijk onder het winkelend publiek weg. Door nog onbekende oorzaak ontstond een gat van ongeveer twee bij tweeënhalve meter in de vloer.
Enkele mensen zakten met de vloer mee het gat in maar niemand raakte gewond. De brandweer moest eraan te pas komen om een aantal personen die achter het gat in de winkel vast kwamen te staan, te bevrijden.
Comment