Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Hanske,

stuur je gsm nr ook eens via PM als je wilt. Wij vertrekken om 7h45 in Gent, en de Arena staat inderdaad in de GPS

Sven
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Oh jee, ik vermoed problemen.....

Hoeveel BD-ers zouden het Amstel Hotel hebben geboekt voorkomend weekend??? Dat gaat natuurlijk problemen opleveren, dat kan ik op mijn klompen aanvoelen....
      www.lowspark.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mikekiwi
        Oh jee, ik vermoed problemen.....

Hoeveel BD-ers zouden het Amstel Hotel hebben geboekt voorkomend weekend??? Dat gaat natuurlijk problemen opleveren, dat kan ik op mijn klompen aanvoelen....
        Geen probleem hoor, je bent overgeboekt naar een ander ***** hotel

Comment

Hallo Hanske
          Wij laten de auto ook maar eens thuis, dus wij komen met de trein maar zou toch ook graag je GSM willen hebben ivm eventuele moeilijkheden (bv treinkaping )

Groetjes NoName
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

Comment

@Hanske

Vergeten. Picknicken we over de middag ? Indien ja, binnen of buiten of binnen en buiten ? t' is maar als we niet picknicken, ik die eieren nog naar die arme klaren kan brengen
            Allee, 't regent hier nog niet .
            Mijn batterijkes zijn al opgeladen, cd CFkes geformateerd, schoenen gepoetst en ingelopen. Alleen moet ik nu fotokes trekken.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wimvan
              @Hanske

Vergeten. Picknicken we over de middag ? Indien ja, binnen of buiten of binnen en buiten ? t' is maar als we niet picknicken, ik die eieren nog naar die arme klaren kan brengen
              Allee, 't regent hier nog niet .
              Mijn batterijkes zijn al opgeladen, cd CFkes geformateerd, schoenen gepoetst en ingelopen. Alleen moet ik nu fotokes trekken.
              U vergeet uw goede humeur mee te nemen
              Vooral dat je schoenen ingelopen zijn is zeer belangrijk
              Denk dat er wel een paar leden zijn die spierpijn zullen krijgen
              maar dat geeft niets , kunnen ze nog een paar dagen nagenieten van deze SD
              Last edited by Hanske; 22 oktober 2004, 14:21.
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
                U vergeet uw goede humeur mee te nemen
                Vooral dat je schoenen ingelopen zijn is zeer belangrijk
                Denk dat er wel een paar leden zijn die spierpijn zullen krijgen
                maar dat geeft niets , kunnen ze nog een paar dagen nagenieten van deze SD

Maareh...hoe zit dat nou met dat picknicken, Hanske...???
                www.lowspark.nl

Comment

Aan het begin van dit topic staat alles hierover geschreven: zelf voor je lunch zorgen
                  Meer foto's op Mukblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mikekiwi
                    Maareh...hoe zit dat nou met dat picknicken, Hanske...???
                    Op de vorige pagina , je had de vraag al eerder gesteld , had ik antwoord gegeven Even lezen
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II

Comment

A'dam is een van de grootste steden van Nederland - ik zou me weinig zorgen maken over het vinden van iets om te eten.
                      Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nightowl
                        A'dam is een van de grootste steden van Nederland - ik zou me weinig zorgen maken over het vinden van iets om te eten.
                        Precies , ik beloof Mikekiwi , dat hij niet zal omkomen van de honger

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nightowl
                          I know, ik heb er gestudeerd en zit er nu nog bijna elke dag (voor mijn werk).
                          't gaat mij er alleen om of ik mijn eigen broodjes mee moet nemen of dat we een gelegenheid gaan zoeken om een verzorgde lunch te nuttigen.

Kwestie van tijdsbesparing morgenochtend...
                          www.lowspark.nl

Comment

Ik hoop dat het droog blijft morgen jongens!!
                            (Anders weet ik nog niet zeker of ik wel kom naar amsterdam)
                            >>>Canon Eos 300D<<<

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hanske
                              Als het idd stroomt van de regen , dan denk ik dat er voldoende mogelijkheden zijn om ergens binnen te vertoeven ( zoals b.v het Paleis op de Dam ) Alleen brengt dit voor de mensen wel extra kosten met zich mee.

Tot zaterdag
                              Zover ik weet is het paleis op de Dam alleen maar op woensdagmiddag open Hans.

Wat denk je, heb ik aan 21Gb genoeg?

Voor de mensen die na de SD terug moeten naar de Arena, vanaf het Centraal Station is dat alleen mogelijk met lijn 54. (Richting Gein)
                              (geen geintje, ik ben bestuurder op de metro in Amsterdam)
                              Last edited by motordigitaal; 22 oktober 2004, 22:26.
                              Gr Motordigitaal
                              www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

Comment

Alvast een leuke dag toegewenst!

Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
                                X