Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: SD in Amsterdam !!!!!!!!!!

ikke/wij komen met de auto naar de Arena - nu nog uitzoeken waar dat is.

Misschien eens een korte routebeschrijving naar de Arena vanuit Belgie ?
    Last edited by nightowl; 19 oktober 2004, 21:00.
    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nightowl
      ikke/wij komen met de auto naar de Arena - nu nog uitzoeken waar dat is.

Misschien eens een korte routebeschrijving naar de Arena vanuit Belgie ?
      Vanuit Belgie lijkt me beetje te veel van het goede maar misschien heb je hier wat aan:

Auto route (naar het Transferium)

Vanuit de richting Utrecht: Op de A2 richting Amsterdam afrit 1, Ouderkerk a/d Amstel/Duivendrecht (N522), nemen, en aan het einde van de afrit linksaf richting Amsterdam Zuidoost/Duivendrecht volgen (Burg. Stramanweg). Na 250 meter kom je bij het Transferium.

Vanuit de richting Den Haag/Haarlem: A9 aanhouden en bij knooppunt Holendrecht richting Almere/Amersfoort/Amsterdam volgen. Op de A2 richting Amsterdam afrit 1, Ouderkerk a/d Amstel/Duivendrecht nemen en aan het einde van de afrit linksaf richting Amsterdam Zuidoost/Duivendrecht volgen (Burg. Stramanweg). Na 250 meter kom je bij het Transferium.

Vanuit de richting Zaandam/Den Haag: Vanaf de ring A10 richting Utrecht aanhouden. Op de A2 richting Utrecht de afrit Ouderkerk a/d Amstel/Amsterdam Zuidoost nemen en aan het einde van de afrit linksaf richting Amsterdam Zuidoost/Duivendrecht volgen (Burg. Stramanweg). Na 250 meter kom je bij het Transferium.

Vanuit de richting Amersfoort: Op de A1 richting Amsterdam bij knooppunt Diemen de A9 richting Amsterdam Zuidoost/Schiphol/Haarlem nemen. Vervolgens richting Amsterdam/Zaanstad aanhouden. Op de A2 afrit 1, Ouderkerk a/d Amstel/Duivendrecht nemen en aan het einde van de afrit linksaf richting Amsterdam Zuidoost/Duivendrecht volgen (Burg. Stramanweg). Na 250 meter kom je bij het Transferium.
      Last edited by marjo; 19 oktober 2004, 21:23.

Comment

tnx again Marjo
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Erik en ik komen waarschijnlijk wat later, aangezien wij niet van die vroege vogels zijn. Kun je me daarom je GSM-nummer sturen, zodat ik kan bellen waar jullie uithangen rond de tijd dat wij aankomen?

Bedankt alvast.

ps. Als het regent, komen we waarschijnlijk niet, dus laten we hopen dat het droog blijft.
          Meer foto's op Mukblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jacki
            Erik en ik komen waarschijnlijk wat later, aangezien wij niet van die vroege vogels zijn. Kun je me daarom je GSM-nummer sturen, zodat ik kan bellen waar jullie uithangen rond de tijd dat wij aankomen?

Bedankt alvast.

ps. Als het regent, komen we waarschijnlijk niet, dus laten we hopen dat het droog blijft.
            Hoop zeker dat het droog blijft ........regenkans is 50 % op zaterdag zag ik net ....Maar goed , als het een bui is , kan ik er ook nog mee leven
            Hopelijk tot zaterdag !
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II

Comment

Slecht nieuws voor zaterdag: onze poes hobbes heeft gisteren een ongelukje gehad waardoor zijn poot uit de kom is. De tweede keer al met dezelfde poot. Gevolg hij moet zsm (lees: zaterdag) door de dierenarts worden geopereerd. Los van het feit dat ik daar bij wil zijn, gaat ons dat ook veel centjes kosten en zit een dagje A'dam er voor mij dus niet in. Ik hoop dat jullie toch een fijne dag hebben. Lijkt wel een wet van Murphy-SD. Wees allemaal maar voorzichtig daar zaterdag.
              http://katrijn.fotopic.net
              Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

Comment

Hallo Hans,
                ik en mijn vrouwtje komen naar Arena, tussen 10 en 10h30.
                Ik hoop dat " Arena " ook tevens het adres is, tis maar voor de gps he.
                Graag zou ik ook wel je gsm nummer willen via PM, lijkt me wel makkelijk moest mijn gps het niet doen he.
                Dank en tot zaterdag dan maar he.
                Staf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kat
                  Slecht nieuws voor zaterdag: onze poes hobbes heeft gisteren een ongelukje gehad waardoor zijn poot uit de kom is. De tweede keer al met dezelfde poot. Gevolg hij moet zsm (lees: zaterdag) door de dierenarts worden geopereerd. Los van het feit dat ik daar bij wil zijn, gaat ons dat ook veel centjes kosten en zit een dagje A'dam er voor mij dus niet in. Ik hoop dat jullie toch een fijne dag hebben. Lijkt wel een wet van Murphy-SD. Wees allemaal maar voorzichtig daar zaterdag.
                  Jammer , had je zo graag eens in je Catwoman-pakje willen fotograferen Veel sterkte met Hobbes

Comment

Voor iedereen die eventueel GPS gebruikt en naar de Arena wil komen :

Adres: Amsterdam ArenA
                    ArenA Boulevard 1
                    1101 AX Amsterdam Zuidoost

Dit is het adres van de Amsterdam Arena

Comment

Bedankt Hans, tot zaterdag.

Comment

Dat catwoman-pakje was maar eenmalig hoor Nu gaat mn aandacht naar de andere 'cat';
                        http://katrijn.fotopic.net
                        Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kat
                          Dat catwoman-pakje was maar eenmalig hoor Nu gaat mn aandacht naar de andere 'cat';
                          Gelijk heb je

Comment

Ik zal jullie zien op 't station; ik kom op een andere manier per OV naar A'dam centraal.

Graag ontvang ik nog van Hanske zijn 06-nummer, je weet nooit.

Vraagjes van mijn kant:

- Gaan we eigenlijk nog bij het Paleis op de Dam naar binnen (weerafhankelijk?) ?

- wat wordt het lunchidee? Zelf broodjes meenemen of één van de Amsterdamse specialiteitenrestaurants (= FEBO) ?

Groet en tot zaterdag,
                            Michael
                            www.lowspark.nl

Comment

Voor YAMMEE :

Wou je een PM sturen , maar kreeg de volgende melding :

" Yammee has chosen not to receive private messages or may not be allowed to receive private messages. Therefore you may not send your message to him/her. "

Kan je dus ( op dit moment ) even niet mijn mobiele nummer geven ......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mikekiwi
                                Ik zal jullie zien op 't station; ik kom op een andere manier per OV naar A'dam centraal.

Graag ontvang ik nog van Hanske zijn 06-nummer, je weet nooit.

Vraagjes van mijn kant:

- Gaan we eigenlijk nog bij het Paleis op de Dam naar binnen (weerafhankelijk?) ?

- wat wordt het lunchidee? Zelf broodjes meenemen of één van de Amsterdamse specialiteitenrestaurants (= FEBO) ?

Groet en tot zaterdag,
                                Michael
                                Als het idd stroomt van de regen , dan denk ik dat er voldoende mogelijkheden zijn om ergens binnen te vertoeven ( zoals b.v het Paleis op de Dam ) Alleen brengt dit voor de mensen wel extra kosten met zich mee.
                                Wat de lunch betreft .....denk dat we voldoende zaakjes onderweg tegenkomen. Gezien het feit dat er tussen de aanvan van de dag en het avondeten maar 6 uur zit , heb ik daar niets speciaals voor gereserveerd.
                                Besef me wel dat de mensen natuurlijk een tijd onderweg zijn geweest , dus misschien kunnen we ter plaatste nog even wat regelen. We zien wel

Tot zaterdag

Comment

Working...
                                X