Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
BD0251BE
Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote
Alles hang mss. af van Nightowl (voor mij dan toch)
Hey,
Ik kan misschien meerijden met Nightowl en als hij/zij niet blijft om te eten dan is het dus ook logisch dat ik ook niet blijf. Maar voor het moment kom ik zeker en is het gewoon nog even wacht op een antwoord voor eten en vervoer.
VERVOER
Ik kan 2 à 3 man/vrouw meenemen waarbij volgende route aangehouden wordt (kleine afwijking is mogelijk):
vertrek: E40 Boutersem - België
route: E40 => Brussel => E19 Antwerpen => Nederland via E19 => en zo verder
PS: ik hoef de diesel niet te betalen dus is er ook geen deelkost voor diegene(n) die meewillen.
In het hotel de ville misschien niet maar dit hotel met een geschiedenis wordt morgen weer officieel geopend en is misschien een leuk idee voor BD ers die een nachtje willen blijven slapen. http://www.oostelijkhavengebied.nl/handelsk/Lloyd.htm
Gij wilt dus slapen in het voormalige jeugdgavangenis?
(Geen grapje)
Oja, Hans ik ben erbij hoor.
Als je hulp nodig hebt, bel je deze Amsterdammer maar.
Last edited by motordigitaal; 5 september 2004, 16:41.
Als ik niets meer hoor van Nightowl, zou ik graag met jou meerijden. Ik woon in Aartselaar (das vlak bij de E19)
Sorry Sven - heb een vriend die aan het overwegen is om mee te komen maar dit nog niet zeker is - ik wacht dus op zijn beslissing. Ik ben je nog niet vergeten
Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.
Hoewel ik nog niet zeker weet of ik wel kom, vraag ik me af of het geen goed idee is om ook een poll over het menu te houden als je maar één menu per groep mag kiezen?
En anders splitsen we ons toch op in meerdere groepen?
Hoewel ik nog niet zeker weet of ik wel kom, vraag ik me af of het geen goed idee is om ook een poll over het menu te houden als je maar één menu per groep mag kiezen?
En anders splitsen we ons toch op in meerdere groepen?
Het schijnt niet mogelijk te zijn om meerdere poll's per topic in te voeren. Maar als de mensen een ander menu willen , kunnen ze me dat laten weten , kan ik altijd nog iets anders proberen natuurlijk , alleen weet ik dan niet of ik wel aan het voorafgestelde budget kom
Comment