Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • JUI!!!!! JOEPIE!!!!!!
    http://katrijn.fotopic.net
    Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

    Comment


    • Originally posted by teddy-bear
      't is nen



      GO


      Meer info direct..

      (ik hoop dat er morgen toch mensen komen)





      Merci zenne TB, Cu morgen dan. ik zal een orloge aandoen. helpt om een uurke vroeger te zijn.

      Comment


      • Originally posted by berteldinck
        Houston we have a lift-off!
        ja en morgen is het "Houston we have a problem"

        Comment


        • nu het weerbericht op ATV - toch interessant voor de Antwerpse regio

          P.S.
          het is blijkbaar aan het onweren nu op Linkeroever ...
          Do or Do Not - There is no try ...
          www.giantpat.be

          Comment


          • vanaf vanacht komt er een buienzone vanuit de zee naar hier.

            Vanaf de ochtend bewolkt met verspreid over de dag buien ... met af en toe ruimte voor de zon ...

            Niet echt schitterend als je het mij vraagt ...

            mvg,
            Giant Pat
            Do or Do Not - There is no try ...
            www.giantpat.be

            Comment


            • YES !!!!!!!!!
              (bedankt)
              BD0251BE
              Canon EOS 300D, EF-S 18-55 (kit), EF 50 f/1.4 USM, EF 55-200 f/4.5-5.6 USM, Speedlite 220EX, Sandisk ultra II 512 Mb, Ext. Tube EF 25 II, RC-5 remote

              Comment


              • Comment


                • Hallo,

                  Schitterend zal het weer morgen niet worden - daar zijn we het over eens.
                  Eigenlijk is het héél simpel:
                  Als we NO gezegd hadden scheen de zon morgen de hele dag ...
                  Nu we YES gezegd hebben zal er af en toe een buitje vallen ...
                  Maar daar doen we het dan maar mee en we zorgen wel zelf voor een "zonnige" SD als de zon niet meewil .

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • Ik heb vandaag mijn camera al een paar keer moeten beschermen tegen de regen, en om dan een hele dag in zo'n weer te zitten, dat zie ik niet echt zitten. Het wordt volgens de weerberichten morgen nog veel slechter dan vandaag .
                    En dan heb niet veel zin om daar een hele dag in te staan.
                    Sorry, maar ik zal er niet bij zijn. Met de motor in de regen rijden, dat heb ik al dikwijls genoeg gedaan, maar dan haal ik mijn camera niet erg veel boven.
                    Het zal dus iets voor een volgende keer worden. Dan ga ik vanavond maar eens een keer pinten pakken.

                    Ik vind het ook spijtig voor iedereen die er zoveel werk ingestoken heeft, maar ik zie het echt niet zitten
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • Of ik de camera meeneem weet ik ook niet, ik heb geen 1d meer die tegen de regen kan. Maar rijden doe ik wel.

                      Comment


                      • Hallo Rudy,

                        That's the spirit! ...
                        En een plastieken zakske rond de camera kan al wonderen doen hoor .

                        Jaja

                        Originally posted by Rudy
                        Of ik de camera meeneem weet ik ook niet, ik heb geen 1d meer die tegen de regen kan. Maar rijden doe ik wel.

                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • heel goed gezien Jaja want als de zon schijnt moet ik de gazon nof afdoen en heb dar niezoveel zin in dit weekend

                          Comment


                          • Mijne Oly kan tegen een buitje...
                            en het zal niet de eerste regen shooting zijn...



                            Trouwens na 15.00 uur zitten we in Breendonk fort... binnen...

                            Comment


                            • Originally posted by teddy-bear
                              Originally posted by berteldinck
                              Houston we have a lift-off!
                              ja en morgen is het "Houston we have a problem"


                              dan moet " Houston " het morgend maar oplossen maar das pas voor morgen ....

                              Comment


                              • Bon, mensen toch hebben wij hier aan het zweten geweest zeg.

                                Hebben zowat alle weerstations van de wereld geraadpleegd.

                                Er zal (wat) water vallen, maar na lang overleg, ook met egg-man "himself", toch maar besloten om te gaan.

                                Belangrijk is dat;
                                -Als het regend, WE STOPPEN!!! de motards en opzitters gaan dan schuilen waar ze kunnnen (in de wagens )

                                -Afhankelijk van het weer, kan de route ingekort worden, maar Rupelmonde, Hingene en Breendonk(=80% binnen) doen we zeker.!

                                -Indien het morgen vroeg of tijdens de dag begint te regenen, geen paniek, het is zéér wisselvallend weer, het weer kan zo omslaan...

                                -Met wat geluk zien we geen druppel morgen of juist wel.

                                -zoals Jaja zelf zegt, de zon, dat zijn we morgen zelf

                                Comment

                                Working...
                                X