Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !
Seppuku zou er ook graag bij zijn op 11 juli. Om de BD-file niet langer te maken, zou hij echter niet met zijn autootje komen, maar liever met iemand meerijden vanuit Gent (Kortrijk of Antwerpen mag eventueel ook)...
Als er goede zielen zijn die het volgende nog in hun wagen zouden krijgen: 1 mensachtig wezen van 190 cm lang en 63 kg zwaar, 1 Canon Powershot G5, 1 statief, en nog wat digitale prullaria (geheugenkaarten en batterijen en zo), laat dan aub iets horen.
Veel plezier tijdens de testrit van 06.06 ...
Ik zal aan jullie denken tijdens het schoolfeest .
Doe de patron in Kallebeke de groeten en zeg dat de dubbele mokka wel degelijk gewerkt heeft tot in Hasselt - en in m'n bed daarna ook nog .
Nog even voor de duidelijkheid: ik eet ook mee en ik wil graag met iemand meerijden (Peter, Petra, Wim?) voor de momenten dat ik NIET bij Kristof achterop zit .
Comment