Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik denk dat ik toch nog mee zal kunnnen vandaag. Indien ik er niet ben om 13.30 dan mag je gerust door rijden en hoef je niet te wachten. Als ik mee kan zal ik er wel op tijd zijn.

    Groeten,
    Kristof

    Comment


    • Helaba mannen,

      Ikke moet vanuit Hasselt komen hé ... en gij zit al te klagen ...
      Mijne sjerp, mijn skibotten en mijne winterfrak liggen al gereed .
      Euh, zou ik de sneeuwkettingen ook paraat moeten houden? (oeps, mijne moto heeft cardan)

      Soit, we gaan ons taak vervullen - al is het bij vriestemperaturen.
      't Was toch de hoofdbedoeling de terrasjes te testen hé? .

      Allez, nu ga ik eens op zoek naar mijne stemcompjoeter...
      Tot strakjes op linkeroever.

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • Hallo kristof_ds,

        Doe een efforke hé man ... .

        Jaja

        Originally posted by kristof_dc
        Ik denk dat ik toch nog mee zal kunnnen vandaag. Indien ik er niet ben om 13.30 dan mag je gerust door rijden en hoef je niet te wachten. Als ik mee kan zal ik er wel op tijd zijn.

        Groeten,
        Kristof
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • "Al die willen te kaperen varen, moeten mannen met baarden zijn..."...

          Zolang het maar niet regend(en dat zal(is) niet), zodat Harrietje maar niet nat en VUIL wordt, ze is juist in bad geweest!

          Ach, het zonnetje zijn we toch zelf

          Een zomervest kan toch perfect G.!

          PS. 1/2trouwboek is genezen aan haar keel en dat is te horen, ze is haar achterstand aan het inhalen, breng maar wattekens mee voor uw oren!

          @Kristof = OK. (edit), moest je toch te laat zijn, komt dan naar Rupelmonde, je weet wel waar.

          @Jaja, het verwonderd mij dat jij als "directeur" niet moet gaan "zitten" vandaag, connectie's??

          Comment


          • Hallo teddy-bear,

            Maar neen, ze wisten dat ik naar Antwerpen moest - en dat dat véél belangrijker is dan daar op een kiesbureauke zitten ...
            En dus hebben ze mij de belangrijkste taak maar laten uitvoeren hé.

            Jaja

            Originally posted by teddy-bear


            @Jaja, het verwonderd mij dat jij als "directeur" niet moet gaan "zitten" vandaag, connectie's??


            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • Hi teddy-bear,

              Zaterdag de hele dag onderweg geweest (Cap Gris Nez) daarom pas vandaag antwoord.

              De route van Kallebeek naar Rupelmonde die ik bedoel is niet die hele slechte. Men moet voor deze route van Kallebeek wel bijna helemaal terug tot aan de N419, maar 100 meter voor "Smet & Van Diest" moet men links een woonwijk in.
              Peter
              2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
              gspep.smugmug.com & steendorp.info

              Comment


              • @ Jaja, En dat moeten wij geloven zeker... man, man toch, jij zou ook nen goeie politieker zijn

                @GSPeP
                Ja... ik weet nu welke weg je bedoeld, maar dat is idd. dwars door een woonwijk hé, niet zo gezellig, vele wegverhogingen(plateaux's), korte strat en we hebben dus geen overzicht over de karavaan, 'k heb daar al eens (verloren) gereden

                Comment


                • Bon, we zijn terug thuis, veilig en wel, hebben weeral véél meegemaakt vandaag.

                  Ergens in het Vlaamse land kreeg Harrietje weer kuren en nukken, de motorambulance gebeld(we stonden daar toch wel toevallig daar juist voor de deur zeker!) en zij sito-presto met gele flikkerlichten >terug naar het motorziekenhuis, wegens een motor-hart-stilstand.

                  Allez daar stonden 1/2trouwboek en ik dan motorloos in het verre Waasland...

                  Gelukkig was de bende van BD'rs aanwezig om te helpen, we hebben mogen opzitten bij Winston, Jaja, GSPeP, en Uwe, zij hebben ons tot aan onze deur thuis afgezet .

                  Eerst nog even onderweg en van pure uitputting een goulashke of een videeke gegeten met veel frietjes.

                  Ondanks het beetje tegenslag, toch nog véél gelachen vandaag en voor mij was het de eerste keer in mijn leven dat ik heb meegereden als opzitter, was dat even wennen zeg, maar wat een luxe.

                  Giantpat nu op kop, leide ons langs smalle wegeltjes door het prachtige Waasland, km'ters geen tegenligger gezien, geen verkeerslichten en een zee van ruimte en rust, alhoewel... hoorde ik niet iemand al fluisterend zeggen "Tof hier voor nen Sd te doen.. "

                  Les van vandaag..., toch zo geen slecht idee om op 11/07 een bezem-depanage-wagen te voorzien.

                  Over het afgelegde traject van vandaag, moeten er nog eens een nachtje over slapen.

                  Al de aangedane terrasjes zijn goedgekeurd voor den 11/07

                  O ja, we hebben wel enkele foto's getrokken.

                  Comment


                  • en mogen we de foto's zien?
                    Hopelijk is 't niet te erg met Harrietje... en is ze genezen voor de Shooting.

                    Comment


                    • Heel de bende 'Hells BD'rs' van gisteren.

                      Heb wel even uw foto gepikt van de openingspagina Jaja, en wat bewerkt, OK?



                      Voor de geintereseerden, van links naar rechts; mezelf + 1/2trouwboek, Jaja, GSPeP, Rudy, Uwe, Kristof_dc, Giantpat + echtgenote, Winston.

                      Met dank aan het oude vrouwtje die deze foto nam, zij moet zeker een BD'ster zijn!
                      En merci voor het opzitten en thuis te brengen

                      Comment


                      • Zijn er nog mensen die een Garmin GPS hebben, en met deze SD meerijden? Ik heb op basis van de TT3 route die eerder gepost is, een route description gemaakt voor de Garmin GPS. Je kan die route description downloaden via http://users.telenet.be/victorie/bd-...lle.waters.mps.

                        Ik heb alle waypoints overgenomen van de TT3 route en dan Mapsource de beste route laten berekenen; die is misschien niet 100% zoals we ze zullen rijden. Teddy-Bear heeft naar mijn route gekeken en goedgekeurd; volgens hem moet de route 90% correct zijn.

                        Als er een nieuwe versie van de TT3 route komt, pas ik uiteraard mijn geknutsel aan.


                        Groeten, Kris.
                        My work: VICTORIE.com

                        Comment


                        • Hi Kris,

                          Ik heb een kleine aanpassing in je route gemaakt. (met wat door mijn GPS als track geregistreerd werd in een combinatie van meerdere ritten en wat volgens mij het interessantste lijkt om te rijden)



                          - het stuk van waypoint 2 naar waypoint 6 is anders
                          - waypoint 9 ligt recht tegenover waypoint 6 aan de Schelde
                          - het stuk naar Kallebeek ontbreekt hier nog

                          Maar, we hebben nog een kleine maand om de juiste route vast te leggen.


                          @teddy-bear: al nieuws van harrietje's dokter?


                          De geïnteresseerden vinden hier een afbeelding van de volledige route van afgelopen zondag: http://gspep.smugmug.com/photos/5173438-L.jpg
                          Peter
                          2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                          gspep.smugmug.com & steendorp.info

                          Comment


                          • Teddy, je mag me van de lijst schrappen....

                            Stef

                            Comment


                            • Als de route voor 100% zeker is (moet zelf nog bepaalde stukken afrijden, doe ik nu ff. wel alleen) zal het navigeer bestandje voor TT3 hier wel terug gepost worden voor de liefhebbers.

                              -Graag een vrijwilliger die dan deze gegevens vertaald voor de Gramin mannen/vrouwen en het ook op een map plaatsen in jpg, zodat de route/map kan beken/afgedrukt worden door iedereen.

                              Harrietje is terug hier op stal, zoals vermoed, was het idd. de batterij die stuk was.

                              @Stef, neem er notie van, wel spijtig...

                              Comment


                              • TB, als ge eens een goed adreske wilt, voor HD reparaties, met dynobank en alles , BETAALBAAR, ik ga in Nederland bij BikeHospital, deze mannen weten waarover ze spreken. Ik heb er ook veel customs en dergelijke gezien.

                                Om je een idee te geven van de prijs, ik heb 155€ betaald voor een afstelling op de dynobank, hierbij zijn de mid en high speed sproeiers vervangen, bougies vervangen, koppeling en primaire ketting geregeld, ontluchting leiding gelegd, luchtfilter gereinigd, en een mooie test op de dynobank met fijnregeling van onsteking. Verschil tussen voor de regeling en erna was toch wel een pk of 10 en een stuk minder verbruik, ik schat nu een 10% minder.
                                Zoals je ziet, niet duur en kundig.

                                www.bikehospital.nl

                                Comment

                                Working...
                                X