Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jammer, ik vertrek vrijdag naar zuid Duitsland en kan dus niet mee. 't Zal voor een volgende testrit zijn. Wel 2 tips voor zaterdag als je van Rupelmonde via Steendorp naar Temse zou rijden :

    Opletten in de polder tussen Steendorp en Temse. Daar is het redelijk smal en op zaterdagnamiddag kan het daar druk zijn. Veel mensen die in Temse gaan winkelen gebruiken die weg nu om de werkzaamheden op de hoofdbaan tussen Steendorp en Temse te vermijden. (op een zondag is daar bijna geen verkeer)

    Als je diezelfde polder uitkomt in Temse heb je op een bepaald ogenblik een bocht van 90° naar rechts en 50 meter verderop moet je linksaf (Oostberg). Door werkzaamheden op dat kruispunt ligt daar regelmatig grind op de baan. Het wordt wel regelmatig opgekuisd, maar deze morgen lag het weer vol.
    Peter
    2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
    gspep.smugmug.com & steendorp.info

    Comment


    • Hay Teddy,

      't zijn nu niet echt mijn zaken want 'k kan toch niet mee met die testritten (geen moto ) maar welke dag is het nu

      NU op een ZATERDAG 30 Mei om 13.00h = GOED WEER!!!
      Zaterdag is het 29 mei en zondag is het 30 mei

      Groetjes Vicky

      Comment


      • Zaterdag 29 Mei
        (als ik u niet moest hebben V. )


        Comment


        • Ik kan ook niet mee met de testrit, want dit weekend rijd ik met de motor naar het Zwarte Woud .
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • Zaterdag 29 Mei
            Teddy, ik kan er dan jammer genoeg niet bij zijn ... had gehoopt dat het in Juni was zoals eerst gezegd. Ga dit weekend op natuurfotografietocht met een gids in de Ardennen ...

            Zeer zeer jammer uiteraard ...

            mvg,
            Giant Pat
            Do or Do Not - There is no try ...
            www.giantpat.be

            Comment


            • Black B@ndit & giantpat

              NIET treuren jongens, heb me mischien zo duidelijk uitgedrukt maar er komen nog 3 à 4 TESTritten VOOR de 11/07.

              Deze zullen iedere keer kort(1 a 2 dagen) voor iedere testrit bekendgemaakt worden.

              Dus zeker nog kans genoeg om nog eens mee te kunnen, trouwens kristof_dc heeft zo een speciaal stukske route in zijn hoofd en dat gaan we nu zaterdag een uitproberen sé, plezant hé.

              Comment


              • Hallo teddy-bear,

                Ik ben normaal gezien zaterdag 29 mei van de partij ...
                13u op linkeroever "ergens waar een geel Harrietje staat" .
                En niet als "decorstuk" hé

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment



                • OK jaja, volg gewoon de zon

                  't zal genieten worden morgen, roadcaptain

                  Comment


                  • Doordat er voor dit W.E. extra mooi en warm weer word voorspeld:

                    TESTRIT 2 (gelet op de veranderingen in het programma(dankzij testrit 1) kunnen nu ook enkele auto's mee op deze testrit)

                    >We hebben mede dank zij testrit 1 nu een weg gevonden met bijzonder weinig verkeerslichten EN VERKEER en die toch een mooi landelijke karacter heeft.<

                    Waarom testrit(en) doen en met andere motorrijders + enkele wagens;
                    Het is wenselijk dat er leden van de crew meegaan, zeker de kandidaat roadcaptains!

                    - Het voornaamste doel = nieuwe en nog interesantere wegen te ontdekken/op te sporen/onderzoeken mede dank zij uw hulp(is weer gebleken na de laatste testrit), voorziene afstand ongeveer 47 Km.
                    De rit Hingene en Breendonk moet nog uitgewerkt worden.
                    - de bestaande wegen contoleren (werkzaamheden/staat, lastige knooppunten, kermis, omleiding, enz..)
                    - om de gezelligheid en het samen rijden
                    - een excuus om buiten te mogen komen en te kunnen blijven hangen
                    - het is en blijft een mooie trip, steeds is het anders.
                    - het is op de testdagen NIET de bedoeling dat we de doelen zelf gaan bezichtigen, enkel de roads, terrasje's en de omgeving hebben onze aandacht.

                    - bewust de lat(veiligheid) hoog leggen en trachten niets aan het toeval over te laten en met meerderen weet/kan men ook meer...
                    - uitwisselen van ideën
                    - omdat het gewoon leuk is om te doen!

                    We voorzien nog 1 of max. 2 testritten(generale repetitie) te doen, iedere motard/wagen is natuurlijk welkom om mee te rijden op alle ritten en u blijft zolang u wenst.

                    NU ZONDAG 06 JUNI om 13.00h a 13.30h = uitstekend WEER!!! op het “Frederik Van Eedenplein” = aan de voetgangerstunnel, Linker oever Antwerpen.
                    Het begin is steeds hier, het einde = ?? = meestal een gezellig terrasje of restaurantje of beide

                    Ook de andere testdagen zullen op zondag zijn en slechts enkele dagen op voorhand (werk=kunnen?) bekend gemaakt worden.
                    Dit zal u steeds kunnen zien/weten in de titel van deze topic met de extra vermelding "TESTRIT 06/06".

                    Liefst even opgeven wie wenst mee te gaan=handig om weten

                    In geval van?? of noodzaak => 0475 820 720

                    Vergeet niet dat Vikcy die dag, zondag 06/06, ook een mini SD heeft in LIER!



                    Comment


                    • @TB: u got mail
                      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                      Comment


                      • Sorry Ted...k'moet werken zondag...

                        Stef

                        Comment


                        • No prob hier.
                          Ff aan de groten baas vragen vanavond.

                          Comment


                          • Hallo teddy-bear,

                            Ik zit het hele weekend met schoolfeesten ...
                            Ik zal dus zondag moeten passen.
                            Aan alle anderen: de moeite waard dus .

                            Jaja
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • Stille waters bezoeken op ronkende motoren, met de geur van benzine en in het gezelschap van stoere motards met lederen pakken, lijkt me heerlijk voor een shooting.
                              't staat genoteerd in mijn agenda (11/07), weliswaar onder voorbehoud zet me dus toch al maar op de lijst Teddy-bear !!!
                              eMJeke
                              website

                              Comment


                              • Je staat erop eMJeke, en deze keer moet je eens vanachter op hoor, ik zie er persoonlijk op toe, je mag zelf kiezen met wie

                                Comment

                                Working...
                                X