Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Goed Teddy-Bear... De vertrek en aankomst plaats zijn niet dezelfde.
    Dus wagen meenemen of laten brengen...
    Man, man dat gaat een toffe shooting worden....

    En wie gaat de X-drive Pro winnen??? Nummer 17 ????

    Comment


    • Die X-drive wil ik ook wel. Mag ik ook mee naar de stille waters?

      mvg,
      Lut

      Comment


      • Originally posted by lut
        Die X-drive wil ik ook wel. Mag ik ook mee naar de stille waters?

        mvg,
        Lut

        Lut ik kom je uithalen, dan rijden we samen naar Vicky en Celle en vandaaruit naar de SD ... Als dat geen Carpooling is?

        Wat die X-drive betreft.... Als je de ganse dag roept dat jij die gaat winnen..... wel dan win je hem ook... deze stelling werd bewezen op de vorige SD.

        Comment


        • Idd. vanaf einde van deze maand tot de volgende jaren zal de ring rond Antwerpen, een grote bouwput zijn, met enorme filles.

          Maar op een zondagmorgen, zal dat best meevallen hoor...

          @Lut, je staat erop en ik veronderstel dat je zal mee eten 'savonds.

          @Mic, fijn dat zijn toch weeral 2 wagens minder in de karavaan + dat zal er leuk aan toe gaan daar in Vicky en Celle hun wagen zeg.
          En betreft de rest Mic: GGRRrrr...



          TESTRIT 3
          'k ben nog niet gans tevreden over de eerste en de laatste 10 Km van de SD-trip, enkele nare en vervelende rode lichten en kruispunten zitten mij nog dwars en die zijn we liever kwijt.
          Wij ga dus nu zondag 13/06 nog eens wat nieuwe en rustige baantjes uitproberen, kandidaten die wensen mee te rijden = >WELKOM.. Maar laat wel iets weten aub.
          Verder de terrasjes wat meer en uitgebreider testen

          Zonder tegenbericht, 13.30h Vertrek L.O.

          En t' zal weer goed weer zijn die dag!


          + Een dringende oproep op de motorrijders onder ons!!
          Gelet op de massale vraag om eens te kunnen meerijden op een motor, hebben we dringend meer zitplaatsen + de nodige helmen nodig.
          We gaan al die BD'rs toch dat "motorgevoel" laten kennen hé, hun geluk en dank in hun ogen zijn onvergetelijk, ook voor U!!!



          Comment


          • ik heb een eigen helm... Maar geen motozitplaats.

            Comment


            • Hallo Mic,

              Ik heb al iemand voor 1 rit - dus als het kan kun je er bij mij ook nog wel een tijdje op ...

              Jaja


              Originally posted by mic
              ik heb een eigen helm... Maar geen motozitplaats.
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • Hallo teddy-bear,

                Als het zondag 13.06 goed weer is ben ik normaal gezien weer van de partij voor een testrit ...

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • Originally posted by jaja
                  Hallo Mic,

                  Ik heb al iemand voor 1 rit - dus als het kan kun je er bij mij ook nog wel een tijdje op ...

                  Jaja


                  Originally posted by mic
                  ik heb een eigen helm... Maar geen motozitplaats.
                  OK, jaja, dan kom ik een tijdje bij jou zitten...
                  Maar denk wel dat ik film. Ik zit dus niet stil maar hang de hele tijd vlak tegen de grond... gelijk die motars in de Ronde van Frankrijk doen...
                  Teddy-Bear had dat ook aan de hand, toen ik verleden jaar bij hem achterop zat. Ik heb daar een prachtige docu soap van gemaakt.
                  Hij kon z'n motor maar amper in bedwang houden , door mijn gespring...

                  Maar da's afgesproken. Ik kom een tijdje bij jou zitten. En ik heb m'n eigen helm bij.

                  Eigenlijk kon ik al vanaf Hasselt bij jou komen zitten... maar dan doet m'n **** te pijn. Daarom rijd ik liever met de Jag mee.
                  en ik neem Lut ook nog mee... dus...
                  Thanx

                  Comment


                  • hi teddy-bear,

                    Als het meezit rijdt ik zondag 13/6 weer mee. Het zou kunnen zijn dat ik pas iets later kan vertrekken, maar dan kom ik jullie wel tegemoet. (Jullie moeten hier bij mij toch voorbij)

                    Hier vindt je de route die mijn GPS afgelopen zondag geregistreerd heeft:


                    Een detail van het laatste stuk vindt je hier:

                    Misschien kan je daar een alternatief voor uitzetten. Ofwel ten noorden van de N16 blijven, ofwel vanaf Kalfort de parallelweg met de N16 blijven volgen tot het laatste kruispunt met de N16

                    Ik zal deze week ook eens kontroleren hoe het zit met de werkzaamheden in Rupelmonde. Indien deze nog een tijd zullen duren, denk ik dat er een veel interessantere omleiding te rijden is als diegene die wij gedaan hebben.
                    Peter
                    2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                    gspep.smugmug.com & steendorp.info

                    Comment


                    • @GSPeP
                      Als je zeker komt wachten we nog wel even hoor.

                      WOW tof he van die Gramin-kaarten

                      Giantpat komt waarschijnlijk ook en die heeft vandaag nog een rustige weg "ontdekt"(vanaf de kazerne in Burcht) zodat we de 2 vervelende lichten in Kruibeke niet hoeven te doen, een veel mooiere weg ook.

                      Voor het laatste stukje, heb ik waarschijnlijk een alternatief gevonden, zondag ook even uittesten + bespreken.

                      -Winson zou deze keer wel kunnen komen

                      Comment


                      • Teddy en GSPeP,

                        ik zal er inderdaad, bij leven en welzijn, weer bijzijn volgende zondag. Mijn madam en ik hebben daarstraks inderdaad een ander parcoers ondekt dat ons via landelijke weggetjes tot in Bazel brengt, ter hoogte van het kruispunt van de "Duiventoren", waar we dan rechts meegaan en een beetje verder de baan oversteken richting Rupelmonde. Op deze manier vermijden we inderdaad de twee verkeerslichten in Kruibeke, het is veel rustiger en mooier en we hebben telkens de mogelijkheid om, nadat de "grote baan" is overgestoken, te wachten tot iedereen terug bij elkaar is.
                        De lengte tot in Bazel is 9km (vanaf het kruispunt aan de kazerne).

                        Edit: we kunnen misschien ook zondag afspreken iets verder dan de voetgangerstunnel, juist tegenover het boeienmuseum, daar is een ruime parking zodat we voor niemand in de weg staan (zoals vorige week) en geen onveilige situaties creëren ...

                        Edit2: ik stel ook voor om inderdaad op GSPeP te wachten op Lo zodat we mekaar zeker niet kunnen missen wegens het nieuwe stuk ...

                        Tot zondag,
                        Giant Pat
                        Do or Do Not - There is no try ...
                        www.giantpat.be

                        Comment


                        • Ik heb inderdaad gelezen en gehoord dat het een puinhoop gaat worden rondom Antwerpen....

                          Ik citeer:
                          "'Twee keer vijf maanden hinder voor veertig jaar rust', is de slogan voor het groot onderhoud aan de Antwerpse ring. Maar anderhalve week voor de R1 voor de helft wordt afgesloten, maken Nederlandse en Belgische weggebruikers zich weinig zorgen.
                          Vakantiegangers opgelet! Wie vanaf 17 juni via Antwerpen naar het zuiden wil, zeg Frankrijk, zal het voelen. Want tot november heeft de R1 weinig weg van een snelweg.
                          De provisorische banenvakken op de R1 zullen slechts drie meter breed zijn. Levensgevaarlijk, waarschuwt TLN, want een vrachtwagen is al 2,55 meter breed, exclusief spiegels. Een brandbrief aan de Vlaamse overheid mocht niet baten. Evenmin het verzoek om de Liefkenshoektunnel in juli tolvrij te maken. Via de Liefkenshoektunnel worden in juli alle vrachtwagens, caravans en bussen omgeleid.
                          De Nederlandse Rijkswaterstaat en de VAB adviseren transitverkeer met klem de R1 te mijden. In 2005 staan weer vijf maanden groot onderhoud gepland."

                          Slik
                          Meer foto's op Mukblog

                          Comment


                          • Originally posted by giantpat
                            Teddy en GSPeP,

                            ik zal er inderdaad, bij leven en welzijn, weer bijzijn volgende zondag. Mijn madam en ik hebben daarstraks inderdaad een ander parcoers ondekt dat ons via landelijke weggetjes tot in Bazel brengt, ter hoogte van het kruispunt van de "Duiventoren", waar we dan rechts meegaan en een beetje verder de baan oversteken richting Rupelmonde. Op deze manier vermijden we inderdaad de twee verkeerslichten in Kruibeke, het is veel rustiger en mooier en we hebben telkens de mogelijkheid om, nadat de "grote baan" is overgestoken, te wachten tot iedereen terug bij elkaar is.
                            De lengte tot in Bazel is 9km (vanaf het kruispunt aan de kazerne).

                            Edit: we kunnen misschien ook zondag afspreken iets verder dan de voetgangerstunnel, juist tegenover het boeienmuseum, daar is een ruime parking zodat we voor niemand in de weg staan (zoals vorige week) en geen onveilige situaties creëren ...

                            Edit2: ik stel ook voor om inderdaad op GSPeP te wachten op Lo zodat we mekaar zeker niet kunnen missen wegens het nieuwe stuk ...

                            Tot zondag,
                            Giant Pat

                            Deze weg wou ik vorige zondag ook al voorstellen.
                            Aan de kazerne rechtdoor ipv naar links en dan "binnendoor" naar Bazel toe. Reken wel dat deze rit ietsjes langer duurt.

                            Wat betreft de testrit op 13/06, deze keer zullen wij er niet bij zijn. Ik ga gans het weekend naar Zolder dus .....

                            Maar de volgende rijd ik weer mee.

                            Comment


                            • @Jacky
                              Wij horen en lezen hier in Antwerpen dat de D-dag nabij is, niemand maakt zich op dit ogenblik zorgen, maar als er maar ook "iets" verkeerd loop nu op de ring ligt Antwerpen en 30km rond-om volledig PLAT, overal files 15-30Km.!

                              In de binnenstad geraken of buitengeraken is hopeloos, gelukkig heb ik nu mijn motor terug.
                              Openbaar vervoer is ten zeerste aan te raden!

                              Idd. vanaf de 17/06 zal het gedaan zijn met lachen hier...
                              AL het noord-zuid verkeer zal is een supper afgeslankte 2 baansweg, dat juist de breedte een wagen toelaat, doorstromen(zeg maar in de file staan).
                              Ook hier houdt men zijn hart vast al de Nederlanders binnenkort met hun caravans, naar jaarlijkse traditie, komen opdagen. LEVENSGEVAARLIJK! omdat er gegarandeerd GEEN CM! meer plaats over is voor deze slingerende voertuigen!
                              In uw eigen belang en dat van de onze, als je niet ECHT hier moet zijn in Antwerpen de komende JAREN!!!!!!!!!!!, blijf hier(de hel) dan WEG...


                              @Tom.
                              Heb TT3 aan het werk gezet om specifiek daar, een alternatief te zoeken en ja hoor geen probleem...
                              Zie hier het volledige uitgewerkte traject (enkel te zien in TT3!!) http://users.pandora.be/AID/foto/Sd_stille_waters_7.itn
                              (rechter muisknop,"opslaan als" en "opslaan als type: alle bestanden")


                              Bah.. al bij al denk ik dat we dan op de ganse trip die dag "slechts" een 4-5 verkeerslichten zullen ontmoeten, wat zéér weinig is!+ ook nog enkele moeilijke kruis-punten, maar daar is echt niets aan te doen, dat is werk voor onze roadcaptains die ons daar door loodsen.

                              Nu zondag deze nieuwe streek+wegentjes nog even uittesten of alles idd. OK en de weg mooi en interesant is, en wij ook wat kunnen bekomen van de gedane inspanningen in het stemhokje.

                              Comment


                              • Het is in orde voor zondag. Rond 13:15h ben ik op Linkeroever.

                                Als je vanaf Burcht de alternatieve route volgt, moet je opletten dat je niet naar het centrum van Bazel rijdt. Anders moet je een eind terugrijden om naar Kallebeek te gaan. Er bestaat echter de mogelijkheid om recht tegenover de straat naar Kallebeek uit te komen. (zie kaart: http://gspep.smugmug.com/photos/5018836-L.jpg )
                                Peter
                                2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                                gspep.smugmug.com & steendorp.info

                                Comment

                                Working...
                                X