Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2° SD MOTOR + AUTO "Stille waters" >>> groepsfoto is klaar !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • @ Mic, betreft aantal aanwezigen, euhh.. ik denk het wel, heb ze vanaf het begin dagelijks erbij en desgevallend eraf gehaald, dat zal wel ongeveer juist zijn zeker?
    > Eten idem.

    Hou er wel rekening mee dat bij echt goed weer er zeker nog zullen inschrijven(wat mag natuurlijk)(extra blanco's).

    @wimvan
    Bedankt voor het melden, maar alle opzitters moeten zelf voor een plaatsje zorgen(reserveren) bij de motards bij uw aankomst op L.O.

    Gelet dat het meerijden per traject is voorzien, zal er zeker plaats zijn om minstens éénmaal mee te rijden.


    Op de pic-nicplaats en voor diegenen die dat wensen, kunnen nogmaals een extra rit meerijden, maar denk eraan dat u het zelf aan een van de aanwezige motards ZELF vraagd of er nog plaats is, en eerst is eerst...!!!

    Er zijn nu toch al een serjeus aantal vrije plaatsen, mogelijk komen er nog een paar extra motards bij

    Comment


    • Teddy zorg jij dat ik meekan op de motto bij een rustige rijder?
      Geen sportmachien.. Want ik moet kunnen filmen he... en daarbij draai ik me om en moet soms laag bij de grond enz... enfin , je weeet 't wel toen ik bij jou achterop zat?
      Dit ivm de DVD movie.

      Comment


      • Is dit sexy genoeg?
        En zo ja, moet ik me nog aanmelden voor een gratis ritje of komen de motards van zelf naar me toe?

        lijn
        canon eos 350d

        Comment


        • Ik geloof dat de motards van hunne moto gevallen zijn, het blijft verdacht stil.....
          lijn
          canon eos 350d

          Comment


          • Originally posted by katelijn
            Ik geloof dat de motards van hunne moto gevallen zijn, het blijft verdacht stil.....
            Wow, maar jij gaat koud hebben op zo enne motto...
            Hopelijk schijnt de zon heeeeel hard... en is 't weer een hittegolf zoals verleden jaar bij de Auto- Motor shooting. Alé echt Bikiniweer .

            Comment


            • Euhh... SLIK ... euhh... (stilte/sprakeloos) nu maar hopen dat we héél goe weer hebben zekers, ge zijt nen echte "SD-ANGEL"
              En... dan hebben we dat "kussen-gedoe" te goed ook nog, die dag gaat echt te kort zijn!

              - 1/2trouwboek MOET mee op Harrietje voor de communicatie , maar zo te zien kunde er nog mee tussen hoor.

              @Mic
              Och arme, 'k had u nu haast vergeten sé..., gij kunt er echt ook niet meer mee tussen hoor, 't is volzet op Harrietje

              Maar heb wel iemand op het oog, zie dat ge u maar vasthoud.




              Comment


              • DAT is het juist.. Ik kan me niet vasthouden... ik moet filmen

                Comment


                • Ik heb nog niet veel met een passagier rondgereden, maar als het niet snel gaat, dan zal dat wel lukken. Dus is er nog een plaats vrij, voor iemand die zelf een helm meebrengt.
                  Het probleem bij een Bandit is wel dat het een vrij korte motor is, en met een zware passagier wil het voorwiel niet zo goed beneden blijven

                  (Ik ben ooit ergens bergop vertrokken met een passagier, en de enige manier om daar weg te geraken, was door helemaal naar voor op het stuur te hangen, en toen zweefde het voorwiel nog over de grond )
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • Originally posted by katelijn
                    Is dit sexy genoeg?
                    En zo ja, moet ik me nog aanmelden voor een gratis ritje of komen de motards van zelf naar me toe?

                    Hehe, ge moogt bij mij in de kopwagen .....

                    Comment


                    • ok ik rijd ook me met mijn toeferke jammer genoeg rijd ik nog maar net en dus nog met een "L" en mag (kan)ook nog niemand mee achterop
                      das misschien voor de volgende keer! ( eu ja eten doe ik ook mee)

                      zijn er nog motaars die van het leuvense via mechelen ( geen autostrade !!) die morgend naar A'pen bollen zou voor mijn een stuk makkelijker zijn om dan ergens af te spreken en samen te rijden ....stuur effe een mailtje graag!

                      groetjes Berteldinck

                      Comment


                      • @ Black B@ndit
                        Ik vrees dat je niet veel kandidaat-opzitters meer zal hebben

                        @Tom
                        Jij moet je met de organisatie bezig houden ja!

                        @berteldinck
                        OK je staat erop, de weg naar L.O. staat toch goed beschreven?

                        Comment


                        • @ teddy bear ja hoor de weg is zo klaar als een klontje.. maar als er toch nog van de het Leuvense komen waarom dan niet samen ....

                          Comment


                          • Originally posted by Tom
                            Originally posted by katelijn
                            Is dit sexy genoeg?
                            En zo ja, moet ik me nog aanmelden voor een gratis ritje of komen de motards van zelf naar me toe?
                            Hehe, ge moogt bij mij in de kopwagen .....
                            helaba, die had Katelijn al een plaatsje aangeboden in de pick-up communicatie-bezem-wagen nog voor ik de foto gezien had. 'k had zelf aangeboden dat ze mijn oude motovest mocht lenen incl. mijn oude moto-helm (maar die helm moet ik nog zoeken, want blijkbaar ligt die niet meer waar ik die helm circa 10 jaar geleden achterliet)

                            Comment


                            • Originally posted by mic
                              Teddy zorg jij dat ik meekan op de motto bij een rustige rijder?
                              Geen sportmachien.. Want ik moet kunnen filmen he... en daarbij draai ik me om en moet soms laag bij de grond enz... enfin , je weeet 't wel toen ik bij jou achterop zat?
                              Dit ivm de DVD movie.


                              Heb gesproken met Winston, hij wil je wel meenemen, je zit bij hem confortabel en veilig (heeft ook een goede ruggesteun).
                              Winston is een heel goed motorrijder en weet wat ie doet.

                              Spreek met hem een aantal zaken af voor we vertrekken!!! Maar doe a.u.b. geen gekke zaken zoals opstaan en rechtstaan op een rijdende motor, u 360° omdraaien en plat op de buik gaan liggen, enz...

                              Daar Winston Roadcapain is zal ie regelmatig en noodzakelijk de karavaan op en af moeten rijden, voor u "de" gelegenheid om te filmen, ook wanneer hij ons begeleid op kruispunten, het zullen gegarandeerd goede shots opleveren voor u (en later voor ons ), maar tijdens het rijden BLIJF JE ZITTEN !!!

                              Dus je hebt een privé driver voor het ganse gebeuren

                              Comment


                              • Jacki, ik was de badges an 't maken... Toen ik merkte dat jij er wel bij zat en Erik niet. Klopt dat?

                                Comment

                                Working...
                                X