Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD 'Olmense Zoo'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD 'Olmense Zoo'

    Oorspronkelijk geplaatst door Bjokke Bekijk bericht
    En het is ook een hele poos geleden dat wij nog actief waren op het forum en ik kijk er naar uit om een aantal oude bekenden tegen het lijf te lopen
    Daar kijk ik dus echt wel naar uit
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #62
      Re: SD 'Olmense Zoo'

      Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIII Bekijk bericht
      @ Freaky_87: indien je enkel naar de zoo komt kan je voor mij nog tot de avond voorheen
      een pm sturen of je mee gaat of niet. Ieder betaald toch zijn eigen ticket, dus zou je zelfs
      desnoods de dag zelf nog moeten komen.
      Een verwittiging is wel handig zodat we als groep kunnen wachten tot iedereen aanwezig
      is om te vertrekken.
      Het gaat niet lukken, sorry!
      Er zijn problemen tussen gekomen die het niet mogelijk maken om te kunnen komen.

      Maar voor een volgende meeting sta ik zeker open!

      Comment


      • #63
        Re: SD 'Olmense Zoo'

        Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
        Het gaat niet lukken, sorry!
        Er zijn problemen tussen gekomen die het niet mogelijk maken om te kunnen komen.

        Maar voor een volgende meeting sta ik zeker open!
        Dat is jammer, maar er zullen nog wel kansen genoeg komen! Bedankt voor de tijdige verwittiging
        Follow me on neonpxl.com

        Comment


        • #64
          Re: SD 'Olmense Zoo'

          Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind

          Comment


          • #65
            Re: SD 'Olmense Zoo'

            Het KMI voorspelt matige tot zware sneeuwval en een gemiddelde temperatuur van -2 °C..
            Dus pak je maar goed in!! Hopelijk sneeuwt het tijdens de SD niet zo, maar ligt er toch al
            een mooi tapijtje!
            Follow me on neonpxl.com

            Comment


            • #66
              Re: SD 'Olmense Zoo'

              ik heb de woensdag daarop examen chemie en moet nog heel wat doen. Dus ik denk niet dat ik er zal geraken... maar als alles de volgende dagen écht meezit kom ik op het laatste moment misschien nog wel opdagen... zou heel graag willen, maar sommige dingen moeten gewoon voorgaan natuurlijk
              [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

              Comment


              • #67
                Re: SD 'Olmense Zoo'

                De BOF-boeken voor Diepenbeek zijn terplaatse.
                Geef je een seintje als ik voor iemand iets moet meebrengen?

                Tot zaterdag!

                Comment


                • #68
                  Re: SD 'Olmense Zoo'

                  Ik zal je nog laten weten of we nu komen en of we komen met trein of auto.
                  99% zeker dat we komen!!!
                  Maar als het zo blijft sneeuwen, zal het toch de trein worden! Liever geen risico!

                  Comment


                  • #69
                    Re: SD 'Olmense Zoo'

                    Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                    De BOF-boeken voor Diepenbeek zijn terplaatse.
                    Geef je een seintje als ik voor iemand iets moet meebrengen?

                    Tot zaterdag!
                    Ik heb je een PM gestuurd.
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                    Comment


                    • #70
                      Re: SD 'Olmense Zoo'

                      Oorspronkelijk geplaatst door Threesa Bekijk bericht
                      Ik zal je nog laten weten of we nu komen en of we komen met trein of auto.
                      99% zeker dat we komen!!!
                      Maar als het zo blijft sneeuwen, zal het toch de trein worden! Liever geen risico!
                      Laat maar weten of ik je met de trein moet ophalen! Je hebt mijn nummer.. Ik kan jullie zowel in Mol als in Balen ophalen, maar 's ochtends komt Mol beter uit!
                      Follow me on neonpxl.com

                      Comment


                      • #71
                        Re: SD 'Olmense Zoo'

                        Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIII Bekijk bericht
                        Laat maar weten of ik je met de trein moet ophalen! Je hebt mijn nummer.. Ik kan jullie zowel in Mol als in Balen ophalen, maar 's ochtends komt Mol beter uit!

                        Dat zou heel vriendelijk zijn Ik heb inderdaad je GSM nummer.
                        Ik laat het je dan weten. Als het trein wordt, wordt het mol in de voormiddag

                        Comment


                        • #72
                          Re: SD 'Olmense Zoo'

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Je mag me ook verwachten als er niks abnormaal tussen komt.
                          Helaas is er dus iets abnormaal aan het gebeuren. Ik denk dat het met de huidige weersomstandigheden niet aangewezen is om zo'n 150 km enkel te gaan rijden.

                          Een volgende keer dan maar !
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #73
                            Re: SD 'Olmense Zoo'

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Helaas is er dus iets abnormaal aan het gebeuren. Ik denk dat het met de huidige weersomstandigheden niet aangewezen is om zo'n 150 km enkel te gaan rijden.

                            Een volgende keer dan maar !
                            Ja, dit zie je een maand van tevoren niet aankomen.. Het is ook niet te doen om al te ver door deze smurrie te rijden.
                            Aan de andere kant kan deze smurrie voor de overgebleven fotografen wel een extra mooie achtergrond opleveren!
                            Follow me on neonpxl.com

                            Comment


                            • #74
                              Re: SD 'Olmense Zoo'

                              Hallo,

                              Ik had nog wel niet definitief toegezegd maar wil toch melden dat ik er niet bij zal kunnen zijn.

                              Veel succes allemaal
                              Groetjes,
                              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                              Comment


                              • #75
                                Re: SD 'Olmense Zoo'

                                Zoals ik al vreesde is mijn planning toch nog in 't honderd gelopen, sorry, ik moet afhaken.

                                Iedereen veel plezier gewenst !
                                'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                                Grtjs, Jacky

                                Comment

                                Working...
                                X