Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD 'Olmense Zoo'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD 'Olmense Zoo'

    Oorspronkelijk geplaatst door ptesser Bekijk bericht
    Heb wel nog een vraag. In jouw bericht zie ik een tegenstrijdigheid. Het overzicht geeft aan om 11 uur te verzamelen bij de ingang voor de kaartverkoop, maar een paar alinea's verder lees ik 13 uur voor de kaartverkoop. Kan jij hier duidelijkheid over verschaffen?

    Tot de 19e!
    Eerst was de planning dat er om 13 uur zou gestart worden. Later, op vraag van enkele deelnemers is dit verzet naar 11 uur. Alleen de aankondiging is aangepast. Vandaar dat verschil en ja, kan voor twijfel zorgen.

    Maar met deze, we starten om 11 uur. Best wat vroeger komen, wat iedere deelnemer moet zijn eigen toegangsticket aankomen.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

    Comment


    • #47
      Re: SD 'Olmense Zoo'

      Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
      Misschien komt ook mijn dochter Natasja mee, maar dat zullen we pas op het allerlaatste weten (ze heeft vlak ervoor een belangrijk examen, en zal zich misschien nog wat uitgeput voelen...).

      René
      Dat zal zeker geen probleem zijn.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #48
        Re: SD 'Olmense Zoo'

        Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
        Behoudens onverwachte omstandigheden zal ik ook van de partij zijn voor zoo + etentje.

        Misschien komt ook mijn dochter Natasja mee, maar dat zullen we pas op het allerlaatste weten (ze heeft vlak ervoor een belangrijk examen, en zal zich misschien nog wat uitgeput voelen...).

        René
        Tof René, lang geleden dat ze nog eens mee gekomen is denk ik, niet? En toen zijn we ook gaan eten
        Last edited by Franciskine; 8 december 2009, 19:25.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #49
          Re: SD 'Olmense Zoo'

          Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIII Bekijk bericht
          @ Freaky_87: indien je enkel naar de zoo komt kan je voor mij nog tot de avond voorheen
          een pm sturen of je mee gaat of niet. Ieder betaald toch zijn eigen ticket, dus zou je zelfs
          desnoods de dag zelf nog moeten komen.
          Een verwittiging is wel handig zodat we als groep kunnen wachten tot iedereen aanwezig
          is om te vertrekken.
          Oké. Bedankt voor je reactie.

          Comment


          • #50
            Re: SD 'Olmense Zoo'

            Neelski en ik gaan ook!!!

            Enkel SD; we blijven niet eten. We vervoegen te groep aan de zoo zelf.

            Tot dan ^^

            Comment


            • #51
              Re: SD 'Olmense Zoo'

              Je mag me ook verwachten als er niks abnormaal tussen komt.
              Wegens de afstand en het feit dat ik zondag om 8 uur al in Zaventem moet staan (helaas niet om zelf te vertrekken), gaan we afscheid nemen na de shooting.
              Maar de frietjes 's middags mogen al voorgebakken worden.
              Last edited by nete; 9 december 2009, 07:59.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #52
                Re: SD 'Olmense Zoo'

                Als er niets in 't honderd loopt met mijn planning, kom ik ook
                'k Ga wel recht naar huis geen eten dus !
                Last edited by Jacky2; 9 december 2009, 14:25.
                'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                Grtjs, Jacky

                Comment


                • #53
                  Re: SD 'Olmense Zoo'

                  Ik heb er ook zin in.
                  Stel dat ik tegen die datum al een paar dozen BOF-boeken zou hebben, dan breng ik ze zeker mee.

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD 'Olmense Zoo'

                    wat zijn BOF-boeken?

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD 'Olmense Zoo'

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht
                      'k Ga wel recht naar huis geen eten dus !
                      en dan zeker niet drinken!
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD 'Olmense Zoo'

                        Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
                        wat zijn BOF-boeken?
                        boffen = geluk hebben
                        bof = virale kinderziekte
                        Dus... een Bof-boek = een boek over hoe gelukkig je mag zijn dat je geen kind meer bent.
                        Meer info vind je HIER en HIER. M.a.w. zie dat je extra geld bij hebt, voor het geval je geïnteresseerd bent...

                        Mvg

                        Chris

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD 'Olmense Zoo'

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          en dan zeker niet drinken!
                          grt,bouk.
                          Hihi...bwa...als er nu eens iemand iets héél lekker trakteert
                          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                          Grtjs, Jacky

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD 'Olmense Zoo'

                            Kunnen we dat BOF-boek daar gewoon aankopen of beter eventjes reserveren?


                            Steven
                            1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD 'Olmense Zoo'

                              Oorspronkelijk geplaatst door canonex Bekijk bericht
                              Kunnen we dat BOF-boek daar gewoon aankopen of beter eventjes reserveren?


                              Steven
                              Voorinschrijvingsprijs is enkel bij bestelling online.
                              Ter plaatsen kopen kan maar aan de volle pot vrees ik
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD 'Olmense Zoo'

                                ik heb zonet mezelf en mijn vrouwtje (Tammie) ingeschreven voor deze SD.
                                Lang geleden heb ik zelf een SD georganiseerd in de Olmense zoo en ik vind het zeker de moeite waard om er nog eens naar toe te gaan.
                                En het is ook een hele poos geleden dat wij nog actief waren op het forum en ik kijk er naar uit om een aantal oude bekenden tegen het lijf te lopen

                                Comment

                                Working...
                                X