Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD 'Olmense Zoo'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD 'Olmense Zoo'

    Op verzoek van FilMar en Sylvie heb ik in samenspraak met Patricske van de SD Werkgroep
    besloten om het beginuur van ons bezoek aan de Olmense Zoo twee uurtjes vroeger te
    starten! Aangezien de 19de nogal dicht bij de kortste dag van't jaar valt is het inderdaad
    de moeite om te opteren voor een vroegere wandeling. Zo kunnen we allen van 2 extra
    uurtjes daglicht profiteren om ganse reeksen foto's te maken.

    @ Christophe_db: idd, de woordkeuze is misschien niet zo optimaal. Het zijn inderdaad
    dieren in gevangenschap.. Maar zolang ik ze maar mooi op de foto kan zetten ben ik al
    blij genoeg
    Follow me on neonpxl.com

    Comment


    • #17
      Re: SD 'Olmense Zoo'

      Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIII Bekijk bericht
      Op verzoek van FilMar en Sylvie heb ik in samenspraak met Patricske van de SD Werkgroep
      besloten om het beginuur van ons bezoek aan de Olmense Zoo twee uurtjes vroeger te
      starten! Aangezien de 19de nogal dicht bij de kortste dag van't jaar valt is het inderdaad
      de moeite om te opteren voor een vroegere wandeling. Zo kunnen we allen van 2 extra
      uurtjes daglicht profiteren om ganse reeksen foto's te maken.

      @ Christophe_db: idd, de woordkeuze is misschien niet zo optimaal. Het zijn inderdaad
      dieren in gevangenschap.. Maar zolang ik ze maar mooi op de foto kan zetten ben ik al
      blij genoeg
      Verstandig denk ik.
      If you always do what you always did, you will always get what you always got.
      www.sylviehuybrecht.be

      Comment


      • #18
        Re: SD 'Olmense Zoo'

        Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIII Bekijk bericht
        Beste BD'ers,

        Op zaterdag 19 december om 11.00u zal ik, Matsuda XIII (Lander) in samenwerking met de
        SD Werkgroep een SD organiseren in de Olmense Zoo te Olmen-Balen.

        Thema:
        Het thema van deze shooting day is, zoals jullie al wel vermoeden, dieren in de natuur die
        we vooral zullen bewonderen tijdens een wandeltocht.
        Met alle respect voor het initiatief, vind ik het ook een heel ongelukkige woordkeuze!

        SeALbe

        Comment


        • #19
          Re: SD 'Olmense Zoo'

          Nu we om 11u starten, is er mogelijkheid om te lunchen in de zoo?

          Comment


          • #20
            Re: SD 'Olmense Zoo'

            Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
            Nu we om 11u starten, is er mogelijkheid om te lunchen in de zoo?

            De Francis gaat die zeker weten (frit met stoofvlees)
            Als het past ga ik zeker mee, maar ik zou om 10 uur samen komen.

            De dag is kort , de zon staat altijd goed (hopelijk). Als je nog iets gaat eten en drinken is direct 16:30 (en dan is het donker)

            @matsuda : op 2 uur rond ? Ik heb dit ook al een aantal keer gedaan, maar dat is wel heel kort
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment


            • #21
              Re: SD 'Olmense Zoo'

              Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
              De Francis gaat die zeker weten (frit met stoofvlees)
              Als het past ga ik zeker mee, maar ik zou om 10 uur samen komen.

              De dag is kort , de zon staat altijd goed (hopelijk). Als je nog iets gaat eten en drinken is direct 16:30 (en dan is het donker)

              @matsuda : op 2 uur rond ? Ik heb dit ook al een aantal keer gedaan, maar dat is wel heel kort
              Indien er niks tussenkomt ,ikke ook van de partij.
              Lang geleden dat ik nog es de francis in aktie gezien heb (fr&s)

              Comment


              • #22
                Re: SD 'Olmense Zoo'

                Als de agenda het toelaat ben ik er ook bij.
                Grtn
                Rudy

                Comment


                • #23
                  Re: SD 'Olmense Zoo'

                  Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                  Nu we om 11u starten, is er mogelijkheid om te lunchen in de zoo?

                  James, yes er is een restaurant open waar je wat kan verkrijgen.
                  http://www.photo-patricske.be
                  Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD 'Olmense Zoo'

                    Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                    Als het past ga ik zeker mee, maar ik zou om 10 uur samen komen. De dag is kort , de zon staat altijd goed (hopelijk). Als je nog iets gaat eten en drinken is direct 16:30 (en dan is het donker)
                    Je kan gerust vroeger al in het park gaan, laat het ons gewoon weten en nadat je al een uurtje hebt rondgelopen, kan je nog altijd tegen 11 uur naar de ingang komen.
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD 'Olmense Zoo'

                      Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                      Indien er niks tussenkomt ,ikke ook van de partij.
                      Lang geleden dat ik nog es de francis in aktie gezien heb (fr&s)
                      Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                      Als de agenda het toelaat ben ik er ook bij.
                      Grtn
                      Rudy

                      Wel via een PM aan Matsuda XIII laten weten dat je mee gaat.
                      http://www.photo-patricske.be
                      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD 'Olmense Zoo'

                        Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                        James, yes er is een restaurant open waar je wat kan verkrijgen.
                        Dan ben ik gerust, zou niet willen verhongeren he

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD 'Olmense Zoo'

                          En de friet met stoofvlees in de Olmense Zoo zijn zeker een aanrader
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD 'Olmense Zoo'

                            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            En de friet met stoofvlees in de Olmense Zoo zijn zeker een aanrader
                            Komt gij ook? dan reserveren we alvast een tafeltje ;-)

                            Comment


                            • #29
                              Re: SD 'Olmense Zoo'

                              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              En de friet met stoofvlees in de Olmense Zoo zijn zeker een aanrader
                              Is er ook saus bij?

                              Comment


                              • #30
                                Re: SD 'Olmense Zoo'

                                Lut . . . ik heb de hint begrepen
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                                Comment

                                Working...
                                X