Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brugge 30 november 2003

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hallo beste mensen. Graag had ik zondag de shoot in Brugge mee gemaakt, maar daar dit voor mij de eerste keer is en niemand daar ken, is mijn vraag of er zich iemand geroepen voelt om mij op te vangen. En of ik eventueel nog kan inschrijven natuurlijk.

Comment

• De SD groepen zijn steeds een bende héééél sociale mensen, dus opvang zul je niet nodig hebben, je zegt gewoon wat je wil weten en je zult besprongen worden !!
      Originally posted by Drummerstaf
      Hallo beste mensen. Graag had ik zondag de shoot in Brugge mee gemaakt, maar daar dit voor mij de eerste keer is en niemand daar ken, is mijn vraag of er zich iemand geroepen voelt om mij op te vangen. En of ik eventueel nog kan inschrijven natuurlijk.
      Albums : http://fotografiepeterderycke.be
      Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

• Originally posted by Drummerstaf
        Hallo beste mensen. Graag had ik zondag de shoot in Brugge mee gemaakt, maar daar dit voor mij de eerste keer is en niemand daar ken, is mijn vraag of er zich iemand geroepen voelt om mij op te vangen. En of ik eventueel nog kan inschrijven natuurlijk.
        'k Zou zeggen kom af! Een gezellig groep mensen, opvang genoeg! Enne inschrijven kan natuurlijk nog!
        Een mondje meer zal wel geen probleem zijn! En zoals al eerder gemeld, hoe meer volk, hoe meer leute!
        Ook voor mij is heet de eerste SD en gelijk maar aan het organiseren gegaan, dus dubbele vuurdoop!
        Tot zondag dan maar?!
        ***Canon 300D * kitlens * ...

Comment

• Originally posted by Lightyear
          Lightyear + Michiel hadden ook betaald voor de lunch, en dit staat niet als zodanig in de lijst !
          Heb ik ondertussen gewijzigd! Sorry!!!
          Maar, waar wordt gewerkt worden wel eens foutjes gemaakt!

Comment

• Originally posted by Jacki

Emjeke staat nog op de lijst maar die komt niet.
            En Noname, Coby, Frank en Corrie komen wel maar betalen contant. Of ze meeëten staat vast wel hier ergens in dit topic
            Ja klopt!
            EmJeke ondertussen van de lijst gehaald, jammer hoor! Enne voor Noname, Coby, Frank en Corrie is ook alles okay!

Comment

• OK, ik probeer van 9.35 tot 9.53 in die blauwe cirkel te staan

Comment

• Stomme vraag misschien, maar moet er niet van tevoren worden opgegeven wie er 's avonds meee-eten? Of is daar ruimte genoeg? Of wordt ervan uitgegaan dat iedereen 's avonds mee-eet? In ons geval wel
                Meer foto's op Mukblog

Comment

• Het probleem gaat zijn:
                  Hoe ga je die blauwe cirkel nog zien als er al een pak BDers op staan?

Comment

• Zoals pieterbie al aangaf... zal je geen blauw cirkeltje zien. ze hebben er al een hele tent gezet voor ons. Klein probleempje met die tent, iemand heeft er z'n vriesvak van gemaakt, dus zal 'k morgen al eens langs het station passeren en de verwarming aansteken. Zo hebben we wat plaats op zondag

Dus skitch & Annetje... waar gaan we de blauwe cirkel leggen?
                    | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                    100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

Comment

• Peter, peter, peter !!!
                      Alé, serieus nu. Wanneer je uit het station komt, aan de voorkant, want je kan er ook uit aan de achterkant, en je met je rug naar het station staat, moet je gewoon de rechterkant van de voorlopige constructie kiezen.
                      De voorzijde van het station is natuurlijk de zijde met de laagste perron nummers, dus waar je het nummertje 1 vindt.
                      Je spreekt over de voorzijde van het station. Als ik nu in het station sta, en dat zal het zijn, ik kom immers met de trein en normaal komt die aan in het station en niet voor het station (in het laatste geval zal er wel een grote SD kunnen gehouden worden op het stationsplein zelf, zonder te hoeven de stad binnen te trekken), waar kan ik dan de voorzijde vinden. Voor mij ? ok, dan is de achterzijde achter mij. Indien ik me nu 180 graden draait (volgens de vertikale as) dan is de achterzijde dus achter mij ? of staat ze nu voor mij?
                      allee, ik voel iets in de bewijsvoering dat die slaap toch precies niet verhelderend werkt ?)

Nu, waarom niet eenvoudig gezamelen in de grote hal van het treinstation zelf. Daar staan geen tentjes opgesteld, nu een cirkel tekenen zal er ook wel niet mogen.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

Comment

• De voorkant kan je herkennen als je de pijtjes "Centrum" volgt, en je gaat je tevens moeten voortbewegen richting Spoor 1... de ander kant is richting "Sint-Michiels"... als je langs die kant buitenkomt zie je geen tenten/blauwe cirkels alleen een paar auto's, en ondergetekende van z'n fiets stappen .

TOM
                        | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                        100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

Comment

• Hallo Annetje,
                          is het mogelijk dat, indien ik zondag kom, daar kan afrekenen met jou.
                          Want als ik kom, ga ik zeker het hele programma meedoen, inclusief de lunch.

Comment

• "Afrekenen" Annetje, breng uw bodyguards maar mee naar de blauwe cirkel
                            Originally posted by Drummerstaf
                            Hallo Annetje,
                            is het mogelijk dat, indien ik zondag kom, daar kan afrekenen met jou.
                            Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                            Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

• Annetje,
                              die bodyguards zal niet nodig zijn hoor.
                              Ik ga gewoon wat eurootjes meebrengen voor jou.

Comment

• Originally posted by Drummerstaf
                                Annetje,
                                die bodyguards zal niet nodig zijn hoor.
                                Ik ga gewoon wat eurootjes meebrengen voor jou.

Is prima!
                                Tot zondag

Comment

Working...
                                X