ja sorry,overwerkt denk ik,maandje abuis!Maar toch succes!!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Brugge 30 november 2003
Collapse
X
-
-
@Annetje: Sorry, ik keek er naar uit om ook naar Brugge te komen maar de uurrooster van mijn echtgenote heeft er anders over beslist, ze moet dat WE werken.
Wil je ons terug schrappen van de lijst, het zal voor een andere keer zijn. Na die modellendag heb ik nochthans zeker de smaak te pakken.
Ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben,Groetjes,
FilMar, Beeldbrouwer ;-)
* Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *
Comment
-
Hopelijk wordt dit tussen de drukte van de modellendag-topics nog gelezen...
Mij (1 pers) mag je alvast op de lijst zetten van de SD Brugge voor de volledige dag.!
Ik stuur de betaling zo spoedig mogelijk door.
Ik veronderstel dat ik er niet meer bij kan voor het concertgebouw ?
Comment
-
Originally posted by FilMar
@Annetje: Sorry, ik keek er naar uit om ook naar Brugge te komen maar de uurrooster van mijn echtgenote heeft er anders over beslist, ze moet dat WE werken.
Wil je ons terug schrappen van de lijst, het zal voor een andere keer zijn. Na die modellendag heb ik nochthans zeker de smaak te pakken.
Ik hoop dat jullie een fantastische dag hebben,
Jammer hoor!
Ik zal jullie van de lijst halen en inderdaad hopelijk tot een volgende SD!
Annetje
***Canon 300D * kitlens * ...
Comment
-
-
Bedankt Skitch ! Hoe opofferend...
Verboden te fotograferen ?
Dus het is helemaal geen shooting in het concertgebouw ?
Of zien we nog wel, eens we binnen zijn ?
Originally posted by Skitch
Hallo Dama,
Gelukkig voor jou is je veronderstelling niet juist.
Annetje zal je bij de lijst van het concertgebouw zetten en Skitch vliegt er uit.
Dat was zo afgesproken in het begin.
Ik zal jullie wel helpen om de deur open te doen. ( om 10.00 u stipt, of één minuut vroeger.... ) En daarna zal ik jullie gidsen om de ander BD'es te vervoegen.
Toemaatje : In het reglement van het concertgebouw staat dat het ten strengste veboden is om foto's te nemen.....(voor, tijdens en na de voorstellingen...)
'k heb dat natuurlijk maar pas gelezen na deze foto :
Groetjes
Skitch
Comment
-
hallo Annetje
wij NoName & Coby + Corry en Frank Breugem krijgen het niet voor elkaar om het geld over temaken ,dit heeft al eerder problemen gegeven om geld over temaken op een rekening in belgie, dus lijkt mij het verstandigste om het geld bij aankomst te geven
Groetjes NoName
Ps: ik heb ook een Email naar je toegezondenD300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
www.langenacker.nl
Comment
-
Hoi Noname en Annetje,
Als het niet lukt om geld over te maken, kan ik het eens proberen. Ik heb wel vaker van doen met het buitenland (voor m'n werk).
Je zou het geld dan naar mij kunnen overmaken en dan stuur ik het naar België, tenzij betalen ter plekke geen probleem is.Meer foto's op Mukblog
Comment
-
Hallo Jacki
Bedankt voor je aanbod, maar het is geen probleem om op de dag zelf aan Annetje te betalen.
Groetjes Coby en NoNameD300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
www.langenacker.nl
Comment
-
-
Hallo vrienden en innen
Zijn er personen die naar Brugge afzakken voor de hele dag op 30 november en ergens in de omgeving van Dendermonde-Buggenhout voorbij komen. Kwestie mij eventueel een lift te kunnen aanbieden. Anders ben ik aangewezen op het openbaar vervoer (ik mag met geen wagen rijden, gezondheidsproblemen) en uit ervaring weet ik dat ik steeds problemen heb in het weekend richting Brugge.
Laat mij eventueel iets horen.
Alvast een dank en zeker aan alle die komen, tot ijn het Brugse.
Wimhttps://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Annetje,
Ik heb eerder eens opgegeven dat ik wel interesse had voor het Concertgebouw. Het is wel zo, dat indien er betere geargumenteerden zouden zijn, ik evenwel de voorang zou geven.
Nog 2weken en 3 dagen te ...
Wimhttps://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
Comment