Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sam Jae, kan ik eventueel 's avonds terug mee komen ? De problemen zijn nogal vlug 's avonds te situeren. De laatste trein die ik zeker niet mag missen is er een van 20 uur anders raak ik niet meer thuis.
Originally posted by Sam Jae
@ Wimvan : Ben van in de buurt, maar ik vertrek reeds op zaterdag (maak er een weekendje van) en met het openbaar vervoer... dus driewerf helaas
Jacki, Erik, Noname, Coby, Frank en Corry zijn er ook al zaterdag.
Misschien heeft iemand ideeën voor een pre-shoot? IJssculpturen?
Ik moet jammer genoeg werken 29 november, anders had 'k jullie ook wel iets kunnen tonen... maar niet getreurd: in Brugge is er zoveel te zien dat het geen probleem kan zijn om jullie twee dagen te amuseren.
@Annetje: de storting is vandaag gedaan, en uiteraard ook met lunch.
Groetjes
TOM
| www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
Originally posted by Skitch
Hallo Jacki,
Er zijn een ook een aantal foto tentoonstellingen in Brugge.
Zie :http://www.brugge.be/event/nl/evenem/nov1.htm
En vele andere culturele zaken.
Als jullie transport nodig hebben om eventjes buiten Brugge te geraken (bvb Damme...of zo ) zal ik eens diep in de ogen van mijn echtgenote kijken en haar auto lenen.
Betreft de ijssculpturen : te koud voor mij.
BTW : Je hebt toch geboekt voor het ijshotel hoop ik ?
Bedankt voor de link en het aanbod. Wij komen echter met de auto (vrijdag al). Waarschijnlijk gaan we ook nog naar Oostende (Pieterbie ). Alles hangt ook een beetje af van het weer.
ps. IJshotel..... brrrr.... niets voor mij. Ik heb er wel over gelezen, maar lijkt me veeeeel te koud
pre - shoot? waarom niet. Zal ook even naar die Brugse info kijken.
Wij verblijven in hotel Asiris (niet ver van historisch centrum), hopelijk valt het een beetje mee.
Ben al druk aan het oefenen met stokjes te eten (die verdomde scampi krijg ik maar niet bij m'n mond )
@ organisatie: je mag 'vriendin' gerust veranderen in 'Artanis'(heb er maar een nick voor bedacht en terwijl ook geregistreerd). Verklaring van nick kan je vinden in woordenboek Quenyaans - Nederlands
pre - shoot? waarom niet. Zal ook even naar die Brugse info kijken.
Ben al druk aan het oefenen met stokjes te eten (die verdomde scampi krijg ik maar niet bij m'n mond )
@ organisatie: je mag 'vriendin' gerust veranderen in 'Artanis'(heb er maar een nick voor bedacht en terwijl ook geregistreerd). Verklaring van nick kan je vinden in woordenboek Quenyaans - Nederlands
Edele vrouw? Een van de namen van Galadriel
Stokjes eten? Geen enkel probleem toch. Wij doen dat regelmatig. Vraag maar aan Jamonadap
@ Wimvan : Ben van in de buurt, maar ik vertrek reeds op zaterdag (maak er een weekendje van) en met het openbaar vervoer... dus driewerf helaas
Jacki, Erik, Noname, Coby, Frank en Corry zijn er ook al zaterdag.
Misschien heeft iemand ideeën voor een pre-shoot? IJssculpturen?
Wij vertrekken zaterdagochtend vroeg, gaan eerst Corrie en Frank halen en dan door naar Brugge, een pre-Shoot lijkt ons wel leuk alleen is het voor ons wel zeker dat we naar de kerstmarkt en de IJssculpturenfestival gaan, als er concrete plannen zijn horen we het graag we vinden het altijd gezellig om mee te gaan.
Originally posted by Skitch
Hallo Jacki,
Er zijn een ook een aantal foto tentoonstellingen in Brugge.
Zie :http://www.brugge.be/event/nl/evenem/nov1.htm
En vele andere culturele zaken.
Als jullie transport nodig hebben om eventjes buiten Brugge te geraken (bvb Damme...of zo ) zal ik eens diep in de ogen van mijn echtgenote kijken en haar auto lenen.
Betreft de ijssculpturen : te koud voor mij.
BTW : Je hebt toch geboekt voor het ijshotel hoop ik ?
Bedankt voor de link en het aanbod. Wij komen echter met de auto (vrijdag al). Waarschijnlijk gaan we ook nog naar Oostende (Pieterbie ). Alles hangt ook een beetje af van het weer.
ps. IJshotel..... brrrr.... niets voor mij. Ik heb er wel over gelezen, maar lijkt me veeeeel te koud
Wij zijn er al op verlekkerd, Jacki. Je laat maar iets weten, no stress. Ik mail je wel het nummer van mijn mobieltje.
1/2trouwboek en mezelf hebben heden 30euro gestort op de rekening
Ik zie in het programma dat al dat lekkers in 30' binnen word gespeeld, zo vlug kan ik dat allemaal niet op-eten hoor, dan trek ik liever een fototje minder
Zie het ook wel zitten om op de pre shoot van de zaterdag aanwezig te zijn. Kwestie om ons al voor te bereiden, en Bruhhe is maar 15 minuutjes rijden voor ons.
Comment