Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brugge 30 november 2003

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• @ Wimvan : Ben van in de buurt, maar ik vertrek reeds op zaterdag (maak er een weekendje van) en met het openbaar vervoer... dus driewerf helaas

Greetz

Sam Jae

Comment

• Sam Jae, kan ik eventueel 's avonds terug mee komen ? De problemen zijn nogal vlug 's avonds te situeren. De laatste trein die ik zeker niet mag missen is er een van 20 uur anders raak ik niet meer thuis.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

Comment

• Originally posted by Sam Jae
        @ Wimvan : Ben van in de buurt, maar ik vertrek reeds op zaterdag (maak er een weekendje van) en met het openbaar vervoer... dus driewerf helaas
        Jacki, Erik, Noname, Coby, Frank en Corry zijn er ook al zaterdag.
        Misschien heeft iemand ideeën voor een pre-shoot? IJssculpturen?
        Meer foto's op Mukblog

Comment

• Ik moet jammer genoeg werken 29 november, anders had 'k jullie ook wel iets kunnen tonen... maar niet getreurd: in Brugge is er zoveel te zien dat het geen probleem kan zijn om jullie twee dagen te amuseren.

@Annetje: de storting is vandaag gedaan, en uiteraard ook met lunch.

Groetjes
          TOM

| www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
          100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

Comment

• Nog ietken van Brugge

https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

Comment

• Originally posted by Skitch
              Hallo Jacki,
              Er zijn een ook een aantal foto tentoonstellingen in Brugge.
              Zie :http://www.brugge.be/event/nl/evenem/nov1.htm
              En vele andere culturele zaken.
              Als jullie transport nodig hebben om eventjes buiten Brugge te geraken (bvb Damme...of zo ) zal ik eens diep in de ogen van mijn echtgenote kijken en haar auto lenen.
              Betreft de ijssculpturen : te koud voor mij.
              BTW : Je hebt toch geboekt voor het ijshotel hoop ik ?
              Bedankt voor de link en het aanbod. Wij komen echter met de auto (vrijdag al). Waarschijnlijk gaan we ook nog naar Oostende (Pieterbie ). Alles hangt ook een beetje af van het weer.
              ps. IJshotel..... brrrr.... niets voor mij. Ik heb er wel over gelezen, maar lijkt me veeeeel te koud
              Meer foto's op Mukblog

Comment

• pre - shoot? waarom niet. Zal ook even naar die Brugse info kijken.
                Wij verblijven in hotel Asiris (niet ver van historisch centrum), hopelijk valt het een beetje mee.

Ben al druk aan het oefenen met stokjes te eten (die verdomde scampi krijg ik maar niet bij m'n mond )

@ organisatie: je mag 'vriendin' gerust veranderen in 'Artanis'(heb er maar een nick voor bedacht en terwijl ook geregistreerd). Verklaring van nick kan je vinden in woordenboek Quenyaans - Nederlands

Greetz

Sam Jae

Comment

• Een greep uit het aanbod voor zaterdag:

Initiatiecursus citer, voor gebed en liturgie!

Wijndegustatie!

Greetz

Sam Jae

Comment

• Originally posted by Sam Jae
                    pre - shoot? waarom niet. Zal ook even naar die Brugse info kijken.
                    Ben al druk aan het oefenen met stokjes te eten (die verdomde scampi krijg ik maar niet bij m'n mond )
                    @ organisatie: je mag 'vriendin' gerust veranderen in 'Artanis'(heb er maar een nick voor bedacht en terwijl ook geregistreerd). Verklaring van nick kan je vinden in woordenboek Quenyaans - Nederlands
                    Edele vrouw? Een van de namen van Galadriel
                    Stokjes eten? Geen enkel probleem toch. Wij doen dat regelmatig. Vraag maar aan Jamonadap
                    Meer foto's op Mukblog

Comment

• Originally posted by Jacki
                      Originally posted by Sam Jae
                      @ Wimvan : Ben van in de buurt, maar ik vertrek reeds op zaterdag (maak er een weekendje van) en met het openbaar vervoer... dus driewerf helaas
                      Jacki, Erik, Noname, Coby, Frank en Corry zijn er ook al zaterdag.
                      Misschien heeft iemand ideeën voor een pre-shoot? IJssculpturen?
                      Wij vertrekken zaterdagochtend vroeg, gaan eerst Corrie en Frank halen en dan door naar Brugge, een pre-Shoot lijkt ons wel leuk alleen is het voor ons wel zeker dat we naar de kerstmarkt en de IJssculpturenfestival gaan, als er concrete plannen zijn horen we het graag we vinden het altijd gezellig om mee te gaan.

Groetjes Coby en NoName
                      Nikon D100,
                      Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
                      www.langenacker.nl

Comment

• Originally posted by Jacki
                        Originally posted by Skitch
                        Hallo Jacki,
                        Er zijn een ook een aantal foto tentoonstellingen in Brugge.
                        Zie :http://www.brugge.be/event/nl/evenem/nov1.htm
                        En vele andere culturele zaken.
                        Als jullie transport nodig hebben om eventjes buiten Brugge te geraken (bvb Damme...of zo ) zal ik eens diep in de ogen van mijn echtgenote kijken en haar auto lenen.
                        Betreft de ijssculpturen : te koud voor mij.
                        BTW : Je hebt toch geboekt voor het ijshotel hoop ik ?
                        Bedankt voor de link en het aanbod. Wij komen echter met de auto (vrijdag al). Waarschijnlijk gaan we ook nog naar Oostende (Pieterbie ). Alles hangt ook een beetje af van het weer.
                        ps. IJshotel..... brrrr.... niets voor mij. Ik heb er wel over gelezen, maar lijkt me veeeeel te koud
                        Wij zijn er al op verlekkerd, Jacki. Je laat maar iets weten, no stress. Ik mail je wel het nummer van mijn mobieltje.
                        http://pieterbie.skynetblogs.be

Comment

• 1/2trouwboek en mezelf hebben heden 30euro gestort op de rekening

Ik zie in het programma dat al dat lekkers in 30' binnen word gespeeld, zo vlug kan ik dat allemaal niet op-eten hoor, dan trek ik liever een fototje minder

Comment

• Originally posted by Skitch
                            Betreft Concertgebouw :

NOG EEN PLAATS VRIJ voor iemand die graag architectuur fotografeert.

Groetjes

Skitch
                            Die plaats wil ik héél graag innemen

Comment

• Originally posted by mila
                              Originally posted by Skitch
                              Betreft Concertgebouw :

NOG EEN PLAATS VRIJ voor iemand die graag architectuur fotografeert.

Groetjes

Skitch
                              Die plaats wil ik héél graag innemen
                              Staat genoteerd!
                              ***Canon 300D * kitlens * ...

Comment

• Zie het ook wel zitten om op de pre shoot van de zaterdag aanwezig te zijn. Kwestie om ons al voor te bereiden, en Bruhhe is maar 15 minuutjes rijden voor ons.
                                http://www.vannecke.be
                                Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                                Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Working...
                                X