Wij hebben ook betaald voor de lunch maar op pag.1 is dat nog niet genoteerd
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD Brugge 30 november 2003
Collapse
X
-
-
Iedereen praat hier over niets anders dan eten.
We gaan daar toch foto's "trekken" ook hé zeg.
Zorg wel dat je heel veel eurokes bij hebt voor het geval je 2 liter bier zou willen verbruiken op de markt (nogal wat heibel in de Belgische pers de afgelopen weken).
Nu: 2 liter, dat is geen pintje meer, dat is een voetbad.
@Wimvan: ik begrijp er niets meer van. Ik ben het noorden kwijt, laat staan de voorkant van het station.
Enfin, ik zal daar hopeloos blijven zoeken naar Wimvan, hem herken ik wel, voorkant en achterkant. Hij moet mij dan maar begeleiden naar de blauwe cirkel.
Comment
-
en over blauwe cirkels eh !
Originally posted by pieterbie
Iedereen praat hier over niets anders dan eten.
Comment
-
Wij kunnen er helaas wegens wat tegenslagen met de verhuizing er zondag niet bijzijn in Brugge
Wij wensen jullie allemaal een hele fijne en gezellige SD, en natuurlijk mooi weer.
Veel plezier Zondag
Groetjes Monsi en CootjeWorkshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl
Comment
-
Het probleem gaat zijn:
Hoe ga je die blauwe cirkel nog zien als er al een pak BDers op staan?
Mic, deze mensen zijn veel, veel te laat voor de morgenvergadering, en voor in de namiddag zijn ze veel, veel te vroeg of gaan die ook eten ? klok geeft na de elven aan
Annetje, kan er soms een kleine beschrijving van de te volgen weg in de voormiddag. Dit in geval de trein perongeluk (?!!!) wat vertraging heeft. Voor twee weken had ik slechts 1 uur vertraging en daar maakten ze zich niet zo druk om in Gent.
https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
-
Originally posted by Sam Jae
wij (Sam Jae & Artanis)zouden ook graag in aanmerking komen voor de lunch 's middags. Van zo'n blauwe cirkel ga ik wel honger krijgen hoor!
Greetz
Sam Jae
Dus die lunch zal wel smaken!
***Canon 300D * kitlens * ...
Comment
-
Kunnen wij het juiste adres + telefoon krijgen van Song Hua (eten in de middag)?
Dit kan ook handig zijn voor laatkomers en of verloren gelopen BD'rs.
Comment
-
Zal hier ook nog even mijn telefoonnummer vermelden (staat ge-edit in de eerste post, maar niet iedereen leest die nog vermoed 'k)
Overslapen, te laat, weg kwijt, ziek,...wat kan allemaal gebeuren op een vroege zondagmorgen?! Laat je wat weten: GSM-nummer Annetje: 0031-6-54730809 (NL. nummer), GSM Tobrin 0479 - 65 50 93 of GSM Skitch 0477 - 58 36 80 (Belgische GSM-nummers)
TOM| www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist
Comment
-
@Skitch
Zo, nu hebben we een duidelijk beeld waar en wie we gaan eten, het water komt al echt in de mond!
Comment
-
-
Originally posted by wimvan
Annetje, kan er soms een kleine beschrijving van de te volgen weg in de voormiddag. Dit in geval de trein perongeluk (?!!!) wat vertraging heeft. Voor twee weken had ik slechts 1 uur vertraging en daar maakten ze zich niet zo druk om in Gent.
Als onze treinen met elkaar botsen en we beiden te laat zijn hebben we natuurlijk wel een probleem. Maar ik heb hier nog wat GSM nummers van BD'ers in mijn toestel zitten, dus we komen er wel.
Trouwens je vraagt in Brugge gewoon aan de eerste beste of ze nergens een bende wilde blanke japanners gezien hebben.
Comment
-
Trouwens, Wim, dat GSM-nummer is ook bruikbaar voor het geval we er toch niet aan uit zouden geraken wat nu precies de voorkant of de achterkant van het station is.
Maar maak je geen zorgen, 'k heb een paar jaar school gelopen in Brugge en 'k heb er een jaar of 6 gewerkt, dus ik ken er wel plusminusongeveer mijn weg.
Comment
-
Originally posted by Skitch
Originally posted by teddy-bear
@Skitch
............................................. en wie we gaan eten...................................
Natuurlijk ken ik een hele hoop charmante schoonheden die ik graag zou willen opeten..... Maar of mijn echtgenote daar akkoord mee is .
LOL
Skitch
Comment
-
Peter,
Posted - 28 November 2003 : 00:07:11--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by wimvan
--------------------------------------------------------------------------------
Zorg anders dadde mijn GSM nummer bij hebt hé. Je moet 'm morgen maar vragen, als je mij niet vindt aan één van mijn collega's.
Ik heb ook een 4-tal jaren in Brugge gewerkt hoor, maar dan was het veel eenvoudiger. Zoals Skitch meldt, was dan de voorkant de achterkant van de achterkant en de achterkant de achterkant van de voorkant.
't was enkel om de mensen niet het verkeerde pad (GEEN KIKKER) op te sturen. Ik geloof dat ik in vorm begin te komen. AL 2 maanden op dieet, neen, regime want iemand die dieet, die eet en het is immers de bedoeling niet te eten.https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
Comment