Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Originally posted by Skitch VERZAMELEN op Zondag 30 November voor de 10 BD'ers die het CONCERTGEBOUW bezoeken.
Om 9.55 -10.00 aan de achterkant van het concertgebouw. Dit is de dienstingang langs de ingang van de tunnel onder 't Zand.
Groetjes
Skitch
In begin van deze topic staat Degenen die de Concertgebouw meedoen verzamelen om 10.00 uur aan het Concertgebouw of 09.35 uur aan het Stationsplein!
Kunnen we nu nog om 9.35 aan het Stationsplein terecht, kwestie van ook eens in die blauwe cirkel te staan
Ik denk da'k eerder met de trein ga gaan. Je moet toch aan 't station zijn.
Ik ga er nog eens een paar keer over slapen.
Ge gaat toch niet over dat station slapen ? Indien wel, oppassen van voorbij sandwichende treinen. Das zijn van die dinges die ge indertijd hier eens een fotoke hebt laten zien.
Met de trein gaan ? Das moeilijk, met ne trein kunt ge niet gaan, wel rijden . ten tweede ga je niet met de trein naar Brugge , ge komt (je doet immers een beweging in de richting van Brugge en niet van Brugge weg!) Allee, als ge dan toch gaat slapen, ge zult dan ne wakkere mens zijn .
PEE IS: De eerste persoon die de blauwe cirkel vindt! Gelieve die wel te laten liggen . Ge moet niet bang zijn, je kan die nadien gerust meenemen als souvenir.
Gene waterverf aub en liefst een biologisch afbreekbare verf. ALs het kan een andere kleur, anders denken ze ginder nog dat er een invasie is van smurfen of van Vlaamse Lachende Digitalers
Van een aantal mensen nog geen betaling ontvangen en dus ook geen definitieve bevestiging!
Graag een bevestiging per meeeeel zodat we het aantal lunchers door kunnen geven!
Lightyear + Michiel hadden ook betaald voor de lunch, en dit staat niet als zodanig in de lijst !
Originally posted by Annetje
Van een aantal mensen nog geen betaling ontvangen en dus ook geen definitieve bevestiging!
Graag een bevestiging per meeeeel zodat we het aantal lunchers door kunnen geven!
Originally posted by Annetje
Emjeke staat nog op de lijst maar die komt niet.
En Noname, Coby, Frank en Corrie komen wel maar betalen contant. Of ze meeëten staat vast wel hier ergens in dit topic
Wimvan: bedankt voor de cursus correct taalgebruik.
Lieve organisatoren: wij gaan grote problemen hebben!!
In voorbereiding van de SD, en om zeker niet te missen, ben ik vanavond nog eens tot ginder geweest om de blauwe cirkel en pijl te gaan zoeken.
Groot was mijn gevoel van onbehagen toen ik zelfs de klok niet vond.
Reden: daar staat warempel een groot tentencomplex of zoiets in 't midden van het stationsplein. Ze verkopen daar ijs of zoiets. Ik vind dit een bijzonder goed gedacht, want ik lust wel ijs. Of dat zoveel aantrek zal hebben in de winter, da's natuurlijk de vraag. Soep of warme choco zou misschien meer in trek zijn.
Alé, serieus nu. Wanneer je uit het station komt, aan de voorkant, want je kan er ook uit aan de achterkant, en je met je rug naar het station staat, moet je gewoon de rechterkant van de voorlopige constructie kiezen.
De voorzijde van het station is natuurlijk de zijde met de laagste perron nummers, dus waar je het nummertje 1 vindt.
Succes, en hopelijk vinden sommigen onder jullie wel de blauwe landingsplaats.
Ah, ja, lieve organisatoren, bedankt om inmiddels bevestigd te hebben dat mijn grote zoon en ik wel degelijk te eten krijgen 's middags. Ik kan dat altijd gebruiken.
Comment