Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Planckendael 02/01/2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Planckendael 02/01/2009

    Ja Francis van mijn kant ook een dikke merci.
    Ik heb mij goed geammuseerd.
    www.photo-rudi.be

    Comment


    • #62
      Re: Planckendael 02/01/2009

      Francis, ook langs mijn kant : dikke mersie ! Ik had een fijne wandeling en dito dag.
      Marleen
      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

      Comment


      • #63
        Re: Planckendael 02/01/2009

        Francis, het was koud maar daar heb ik weinig van gevoeld tijdens die prachtige wandeling door het park. Het was alweer een gezellige groep en heb me alweer geamuseerd. Bedant voor dit prachtig initiatief. Foto's komen later nog.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #64
          Re: Planckendael 02/01/2009

          Jammer dat ik het gemist heb zo dichtbij huis, maar de restanten van het nieuwjaarsfeestje moesten opgeruimd worden .
          Volgende keer beter dan maar.
          "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

          Comment


          • #65
            Re: Planckendael 02/01/2009

            Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
            Jammer dat ik het gemist heb zo dichtbij huis, maar de restanten van het nieuwjaarsfeestje moesten opgeruimd worden .
            Volgende keer beter dan maar.
            Die restanten lopen niet weg hoor, die kunnen gerust een dagje langer blijven liggen (ben ervaringsdeskundige )

            Francis, bedankt voor de organisatie! Het was een koude, maar gezellige dag. En ... ik heb maar liefst 6 foto's gepost, iets wat ik de voorbije jaren nooit gedurfd heb. Misschien zal ik dan toch nog ooit een beetje tevreden worden over m'n eigen foto's ... ooit, als ik groot ben ofzo
            Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

            Comment

            Working...
            X