Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Francis, het was koud maar daar heb ik weinig van gevoeld tijdens die prachtige wandeling door het park. Het was alweer een gezellige groep en heb me alweer geamuseerd. Bedant voor dit prachtig initiatief. Foto's komen later nog.
Jammer dat ik het gemist heb zo dichtbij huis, maar de restanten van het nieuwjaarsfeestje moesten opgeruimd worden .
Volgende keer beter dan maar.
Die restanten lopen niet weg hoor, die kunnen gerust een dagje langer blijven liggen (ben ervaringsdeskundige )
Francis, bedankt voor de organisatie! Het was een koude, maar gezellige dag. En ... ik heb maar liefst 6 foto's gepost, iets wat ik de voorbije jaren nooit gedurfd heb. Misschien zal ik dan toch nog ooit een beetje tevreden worden over m'n eigen foto's ... ooit, als ik groot ben ofzo
Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...
Comment