Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
zo'n SD in Plankendael lijkt me wel leuk, maar ik stel me hier toch nog een vraag bij:
het is -6°C 's nachts, overdag halen de temperaturen amper 1°C,
valt er dan eigenlijk wel iets te zien in de zoo?
Ik zou verwachten dat alle dieren lekker warm in hun hok zitten dan
en dat we zeker niet veel "actie" mogen verwachten.
Of zie ik dit volledig fout?
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
zo'n SD in Plankendael lijkt me wel leuk, maar ik stel me hier toch nog een vraag bij:
het is -6°C 's nachts, overdag halen de temperaturen amper 1°C,
valt er dan eigenlijk wel iets te zien in de zoo?
Ik zou verwachten dat alle dieren lekker warm in hun hok zitten dan
en dat we zeker niet veel "actie" mogen verwachten.
Of zie ik dit volledig fout?
Ik ben vorige winter ook eens bij vriestemperaturen naar Planckendael geweest, en er zijn toch nog vrij veel dieren die gewoon buiten rondlopen.
Wel is het zo dat ik het na 'n uur of 3-4 wel voor gezien hield omdat ikzelf wat onderkoeld geraakte .
Ik ben vorige winter ook eens bij vriestemperaturen naar Planckendael geweest, en er zijn toch nog vrij veel dieren die gewoon buiten rondlopen.
Wel is het zo dat ik het na 'n uur of 3-4 wel voor gezien hield omdat ikzelf wat onderkoeld geraakte .
in dat geval zal ik ook van de partij zijn!
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
Is het restaurant open?
Als de dieren niet naar buiten willen, dan kunnen wij toch nog ergens naar binnen
Er zijn een aantal eetgelegenheden die 'swinters toe zijn,
maar de grote zelfbedieningszaak "‘Toepaja’" naast de Aziëserre is (voor zover ik mij herinner) altijd open.
De website geeft jammer genoeg geen exacte info hierover...
Morgen voormiddag heb ik wel even tijd om te bellen voor verdere informatie.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment