Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Planckendael 02/01/2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Planckendael 02/01/2009

    Vrijdag 2 Januari ga ik waarschijnlijk met enkele collega BD-ers naar de Zoo in Planckendael, mensen die geïnteresseerd zijn om mee te gaan kunnen hier altijd een berichtje plaatsen. [COLOR="Blue"][B]Let op, dit is geen officiële SD maar enkel een spontane oproep voor mensen die liever in groep de zoo bezoeken.
    Afspraak : rond 11.00h aan de ingang

    Het weer speelt natuurlijk ook een doorslaggevende rol. Om zekerheid te geven hierrond kom ik een uurtje of 2 voor vertrek hier nog eens kijken en vertellen of alles effectief doorgaat ( normaal wel als er geen ijzel of sneeuw of regen is )
    21
    Bijeenkomst om 11.00h
    0%
    9
    Bijeenkomst om 12.00h
    0%
    5
    Bijeenkomst om 13.00h
    0%
    7

    The poll is expired.

    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Planckendael 02/01/2009

    Goed idee ! winter -> 10 eur inkom.
    ZOO Planckendael is een stoer en avontuurlijk dierenpark van 42 hectare met fantastische dieren en coole speelplekken. Je ontmoet er niet alleen...
    Last edited by Franciskine; 28 december 2008, 13:44.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #3
      Re: Planckendael 02/01/2009

      Interesse hier!
      Last edited by Franciskine; 28 december 2008, 13:44.

      Comment


      • #4
        Re: Planckendael 02/01/2009

        Heb wel zin om mee te gaan, maar ik vrees dat ik moet passen. Met de motor tot in Planckendael rijden.... denk als ik ginds toekom dat ze me onder een zwijnelamp mogen leggen
        Last edited by Franciskine; 28 december 2008, 13:45.

        Comment


        • #5
          Re: Planckendael 02/01/2009

          Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
          Heb wel zin om mee te gaan, maar ik vrees dat ik moet passen. Met de motor tot in Planckendael rijden.... denk als ik ginds toekom dat ze me onder een zwijnelamp mogen leggen
          Er rijden treinen tot aan het park
          Last edited by Franciskine; 28 december 2008, 13:45.
          BD0497BE : Nikon body + glas
          www.RudyVerrijt.info

          Comment


          • #6
            Re: Planckendael 02/01/2009

            Prima idee, Francis, als de vakbond toelaat ben ik van de partij, eventueel samen met mijn dochter (ook fotogek).

            Dacht je aan voor- of namiddag?

            Groetjes, René
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

            Comment


            • #7
              Re: Planckendael 02/01/2009

              Die info ondertussen toegevoegd René
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Planckendael 02/01/2009

                Dit lijkt me leuk ! Ik bekijk het nog even met de rest van de agenda en laat nog iets weten. Fijn initiatief !
                Marleen
                It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                Comment


                • #9
                  Re: Planckendael 02/01/2009

                  Ondertussen er een kleine enquete bij gezet wat betreft het uur van samenkomst. Dit is natuutlijk niet verplicht maar is misschien gemakkelijker om af te spreken.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Planckendael 02/01/2009

                    Ik heb zeker interesse en zal alle moeite doen om aanwezig te zijn.
                    Wanneer wordt het exacte uur van bijeenkomst beslist en wanneer wordt het aan iedereen doorgegeven?
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                    Comment


                    • #11
                      Re: Planckendael 02/01/2009

                      ik ga ni mee stemmen omdat ik ni zeker weet of ik kan komen, maar hoe vroeger je begint, hoe langer je licht hebt
                      "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                      Comment


                      • #12
                        Re: Planckendael 02/01/2009

                        Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                        Wanneer wordt het exacte uur van bijeenkomst beslist en wanneer wordt het aan iedereen doorgegeven?
                        Donderdag, 1 Januari rond een uur of 5, dan kan ik eerst het weerbericht nog eens nakijken.
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Planckendael 02/01/2009

                          Ik kom het gezelschap ook vervoegen. Het startuur blijft me om het even.
                          Voor wie moet ik het BOF-boek meebrengen?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Planckendael 02/01/2009

                            Willen jullie aub bij bezoek de groetjes doen aan de familieleden .
                            Den dezen moet passen, den dezen moet werken ...
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #15
                              Re: Planckendael 02/01/2009

                              Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                              Voor wie moet ik het BOF-boek meebrengen?
                              Als je dat wil doen, graag.

                              groeten
                              www.photo-rudi.be

                              Comment

                              Working...
                              X