Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

    Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
    Het spijt me van je broek maar nog lager kon ik de prikkeldraad echt niet duwen hoor, volgend keer twee sterke mannen vragen om je erover te tillen .

    Gert
    Ben nu springoefeningen aan het volgen...
    De broek is omgedoopt tot SD-broek. Als je ze wil kopen met zo'n authentieke scheur, betaal je je blauw ! ik moet je dus eigenlijk bedanken.

    Marleen
    It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
    http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

    Comment


    • #92
      Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

      Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
      Als je ze wil kopen met zo'n authentieke scheur, betaal je je blauw ! ik moet je dus eigenlijk bedanken.

      Marleen
      Pas maar op dat Lut ze niet wil commercializeren!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #93
        Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Pas maar op dat Lut ze niet wil commercializeren!
        Vroeger werden er op onze 'versleten' broeken nieuwe knielappen gezet ...
        Tegenwoordig plakt men daar een badgeke op, niet zomaar een badgeke voor een SD broek, maar een echt BD-badgeke. (Niet te grote scheuren hè )

        Comment


        • #94
          Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

          Bedankt iedereen, in de eerste plaats voor de aanwezigheid , en natuurlijk ook voor de complimenten

          Minpuntjes als organisator vond ik de inkorting van de wandeling, de abrupte sluiting van de toog om 17.00h in het bezoekerscentrum ondanks de uitdrukkelijke belofte van tevoren, het lange wachten in het restaurant voor diegenen die geen voorgerecht hadden

          Verder niets dan positieve ervaringen: weer nieuwe (vooral toffe) BD'ers leren kennen en het weerzien van oude bekenden, gezellige babbels gehad, veel foto's genomen en de toegankelijkheid tot de paarden die ik niet verwacht had. Het weer was zeer aangenaam qua temperatuur, neerslag en wind en in de helft zagen we dan toch nog de zon

          Voor herhaling vatbaar vanmijnentwege

          MVG,

          Comment


          • #95
            Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

            Uitstekende samenvatting. Bij de minpuntjes was de inkorting van de wandeling hoogstwaarschijnlijk toe te schrijven aan een koppel minder ervaren deelnemers () in de staart van de groep. Blij dat er goede herders waren (o.a. Zunoel), die de verloren schapen telkens weer probeerden samen te brengen.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #96
              Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Pas maar op dat Lut ze niet wil commercializeren!
              Dan help ik wel mee, heb nog een marketingverleden ! Ik heb al een patent aangevraagd, kwestie van mijn royalties veilig te stellen eh

              Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
              Vroeger werden er op onze 'versleten' broeken nieuwe knielappen gezet ...
              Tegenwoordig plakt men daar een badgeke op, niet zomaar een badgeke voor een SD broek, maar een echt BD-badgeke. (Niet te grote scheuren hè )
              Lut, breng ze maar mee die badgekes op de volgende SD ! Is het zo gelijk bij Carglass ? De grootte van een 2 euorstuk kan naadloos hersteld worden ?

              Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht

              Voor herhaling vatbaar vanmijnentwege

              MVG,
              Voor ons ook. Ik had een superdag !
              Marleen
              It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
              http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

              Comment

              Working...
              X