Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

    Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
    awel ja, da had ik wel gedacht, zet voor mij dan maar een stoel bij aan tafel.
    Komt in orde

    Comment


    • #47
      Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

      Eindelijk weet ik dat ik me vrij kan maken op 19 oktober.
      Dus mag je mij en Erres noteren voor de SD.
      We blijven beiden ook voor het etentje achteraf.
      Tot dan...

      Comment


      • #48
        Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

        Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
        Eindelijk weet ik dat ik me vrij kan maken op 19 oktober.
        Dus mag je mij en Erres noteren voor de SD.
        We blijven beiden ook voor het etentje achteraf.
        Tot dan...
        Komt voor mekaar

        Comment


        • #49
          Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

          Update: Ik ben vandaag in het bezoekerscentrum geweest, en de eerste resultaten van de landschapsrenovatie zijn zichtbaar. Er zullen ook véél paddestoelen zijn, en de gids gaat er veel over kunnen vertellen. Ook een pluspunt is dat wanneer we na sluitingstijd in het bezoekerscentrum arriveren, we nog binnen mogen om iets te drinken

          MVG,
          Last edited by frank207be; 5 oktober 2008, 17:47.

          Comment


          • #50
            Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

            Hallo

            Kan er nog eentje bij ?
            Ik zou me graag inschrijven, maar nog even onder voorbehoud (moet ff checken of ik die dag niet moet werken ) )

            Als ik vrij ben, zou ik graag meegaan - zou dan na de AV Den Brandt/Middelheim - de 2de x zijn en dan ook meteen om een hapje te eten.

            Ik laat zo snel mogelijk iets weten, en hoor het ook wel van jullie als de groep "volzet" zou zijn.
            Misschien wil mijn halve trouwboek ook wel mee, maar dat is nog in overleg !

            Alvast bedankt.
            Marleen
            It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
            http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

            Comment


            • #51
              Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

              Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
              Hallo

              Kan er nog eentje bij ?
              Ik zou me graag inschrijven, maar nog even onder voorbehoud (moet ff checken of ik die dag niet moet werken ) )

              Als ik vrij ben, zou ik graag meegaan - zou dan na de AV Den Brandt/Middelheim - de 2de x zijn en dan ook meteen om een hapje te eten.

              Ik laat zo snel mogelijk iets weten, en hoor het ook wel van jullie als de groep "volzet" zou zijn.
              Misschien wil mijn halve trouwboek ook wel mee, maar dat is nog in overleg !

              Alvast bedankt.
              Marleen
              Dag Marleen,

              De inschrijving hangt enkel af van de hoeveelheid personen in functie van de gids. Het bezoekerscentrum hanteert een limiet van 20-25 personen per gids en een aanvraagtijd van minstens 2 weken voor een wandeling. Vermits dat het nu te laat is om nog een tweede gids te reserveren, zijn we nu spijtig genoeg meer dan volzet met 22 deelnemers en 5 partners

              Ik PM je nog

              MVG,

              Frank

              Comment


              • #52
                Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                ...spijtig genoeg meer dan volzet met 22 deelnemers en 5 partners
                Spijtig voor Marleen weliswaar, maar wat een sukses qua inschrijvingen. Nu nog hopen op mooi weer!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #53
                  Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Spijtig voor Marleen weliswaar, maar wat een sukses qua inschrijvingen. Nu nog hopen op mooi weer!
                  Marleen kan er nog net bij

                  Het weer... daar staat of valt natuurlijk veel mee. Ik duim natuurlijk zelf ook

                  MVG

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                    Ja, blijkbaar ben ik dus veel te laat om mij nog in te schrijven.
                    Ik wens jullie daar het allerbeste en zal mee duimen voor goed weer, veel vogeltjes, paddestoelen, ...
                    Succes en tot we kunnen genieten van jullie foto's he.

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                      Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                      Marleen kan er nog net bij

                      Het weer... daar staat of valt natuurlijk veel mee. Ik duim natuurlijk zelf ook

                      MVG
                      Yep, ik kwam net thuis en meteen gaan kijken. Was erg blij met de PM die ik kreeg van Frank.
                      Ik zie jullie dus daar ! Tof, ik kijk er naar uit en, gelukkig moest ik niet werken (anders was alle moeite voor niks).

                      Groetjes, tot dan
                      Marleen

                      PS en nog eens dank aan Frank voor de moeite.
                      It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                      http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                        Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                        Ja, blijkbaar ben ik dus veel te laat om mij nog in te schrijven.
                        Ik wens jullie daar het allerbeste en zal mee duimen voor goed weer, veel vogeltjes, paddestoelen, ...
                        Succes en tot we kunnen genieten van jullie foto's he.
                        't kan zijn dat ik nog moet afhaken, dan kan jij mijn plaats innemen, na dit weekend weet ik hoe ik er voor sta

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                          Frank,

                          nog bijna vergeten te melden, maar als er nog plaats is aan tafel,
                          blijf ik ook graag een hapje mee eten.
                          (ik zit wel vlak bij huis, maar het is voor de gezeligheid hé )
                          Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
                          http://gallery.atsharp.com

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                            Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                            Ja, blijkbaar ben ik dus veel te laat om mij nog in te schrijven.
                            Ik wens jullie daar het allerbeste en zal mee duimen voor goed weer, veel vogeltjes, paddestoelen, ...
                            Succes en tot we kunnen genieten van jullie foto's he.
                            Ik vind het ook spijtig, want we zaten zaterdag bij het diner na de SD/AV samen aan tafel

                            MVG,

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                              Oorspronkelijk geplaatst door Mbili Bekijk bericht
                              Frank,

                              nog bijna vergeten te melden, maar als er nog plaats is aan tafel,
                              blijf ik ook graag een hapje mee eten.
                              (ik zit wel vlak bij huis, maar het is voor de gezeligheid hé )
                              Wordt genoteerd.

                              Comment


                              • #60
                                Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                                sorry maar ik moet afhaken voor zondag heb andere verplichtingen
                                spijtig maar tot de volgende keer
                                mvg
                                ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                                *BD1034BE

                                Comment

                                Working...
                                X