Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

    Je kan eventueel iedereen op voorhand laten bestellen via een kopie van het menu. Maar toch geen probleem, ik zal wel iets in de beperkte menu vinden ook

    Wij moeten zelfs bij onze Spaanse vriend Pepe op voorhand bestellen als we met zes zijn, anders krijgt hij teveel stress
    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

    Comment


    • #77
      Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Fantastisch, Frank, wat een moeite jij allemaal doet om het iedereen naar de zin te maken!
      Dat moet he Anders begin je gewoon niet met het organiseren van een SD

      Oorspronkelijk geplaatst door Freewillie Bekijk bericht
      Je kan eventueel iedereen op voorhand laten bestellen via een kopie van het menu. Maar toch geen probleem, ik zal wel iets in de beperkte menu vinden ook

      Wij moeten zelfs bij onze Spaanse vriend Pepe op voorhand bestellen als we met zes zijn, anders krijgt hij teveel stress
      Stress inderdaad De uitbater was maar wat blij dat ik 'm hierover gisteren opbelde. Maar ik denk dat het met het beperkte menu wel opgelost gaat geraken Ik ga er deze namiddag nog eens langs.

      Comment


      • #78
        Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

        Het was weer keitof,de sfeer was heel goed op deze SD.
        Het eerste uur had de bewolking de bovenhand; wat later verscheen het zonnetje en hadden we uiteindelijk nog prachtweer!
        De wandeling was knap, de sympathieke gids deed het zeer goed.

        Ik heb weer enkel bekenden teruggezien... en ik heb weer enkele vriendelijke BD-ers leren kennen...'face to face' is toch heel wat leuker dan via het forum.

        Frank bedankt voor de knappe organisatie, mooi gedaan!

        Straks mogen jullie enkele foto's verwachten van deze toffe dag.
        Kijken op 'Foto's shooting days '...intussen werden er al enkele gepost....

        mvg,

        Roland
        Last edited by Roland Cuypers; 19 oktober 2008, 19:42. Reden: mededeling posten van foto's

        Comment


        • #79
          Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

          Frank, bedankt voor deze mooie wandeling. Ik heb van de gids begrepen dat we maar een klein stukje gezien hebben. We komen dus zeker nog eens terug.

          Tot een volgende keer.

          Patrick
          BD0694BE
          http://pdeco.fotopic.net

          Comment


          • #80
            Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

            alle 'k ga eens gaan zien wat ik gemist heb, goed dat het in Oud Turnhout ook goed opgeklaard is want deze morgen zag het er niet goed uit

            Comment


            • #81
              Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

              Frank, bedankt voor de schitterende organisatie van deze dag!!
              Heb heel wat BD-bekenden nu ook in real life gezien,
              en veel interessante babbels gedaan.

              Beetje jammer van het weer in het begin en van de mindere bediening in het restaurant,
              maar voor de recht echt een aangename dag!

              Bedankt aan de organisator en iedereen die van de partij was!
              Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
              http://gallery.atsharp.com

              Comment


              • #82
                Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                Zo, ik ben ook thuis na een lange rit.

                Het was mijn eerste SD maar zeker niet de laatste.
                Heb mij heel goed geamuseerd in een mooie en rustige omgeving.
                Spijtig dat de zon er pas laat doorkwam, maar het was droog en dat was al veel waard in deze tijd van het jaar.

                Zoals Roland het al vermelde, is het altijd fijn om een gezicht achter een nickname in het echt te zien en te spreken.
                Zo heb ik weer veel nieuwe, sympathieke BD'ers leren kennen.

                @ Frank :

                nog eens ene dikke merci voor de tijd en moeite die je in het organiseren van deze SD gestoken hebt.

                Comment


                • #83
                  Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                  Hallo

                  Al even weer thuis na ons uitje.Geen file ter hoogte van Zoersel, ook geen omleiding.
                  Enkel mijn internetverbinding wilde eerst niet zo goed lukken. Inmiddels weer opgelost, gelukkig.
                  Maar, voor ik nu nog 1 andere letter typ eerst dit : een groot dankuwel aan Frank (en zijn vrouw natuurlijk) voor de organisatie van deze superfijne dag . Ik hoop dat zij er zelf ook wat van kunnen genieten hebben, want soms valt dat als organisator een beetje tegen.

                  Net als mijn voorgangers weer fijne nieuwe mensen ontmoet en andere teruggezien; live is toch net ff anders. Het gezellige etentje rondde een perfecte dag af.
                  Al heb ik er letterlijk mijn broek aan gescheurd zeker voor herhaling vatbaar.

                  Marleen
                  It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                  http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                  Comment


                  • #84
                    Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                    Frank en natuurlijk ook je vrouwtje, bedankt voor de puike organisatie, van wat andermaal een aangename dag in het gezelschap van BD'ers geworden is.
                    Andermaal BD'ers leren kennen van geografisch dichtbij en van verder weg en zelfs "oude (on)bekenden" (van eind jaren 80).

                    Toch een aangename afsluiter in Lutisse, waar men vermoedelijk bewust lang met het eten gewacht heeft om elkaar NOG beter te leren kennen .

                    Comment


                    • #85
                      Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                      't Was weer een super-gezellige SD ! Tof dat ik weer wat 'oude' bekenden terug gezien heb, en nieuwe BD-ers leren kennen heb. Veel fotokes heb ik niet gemaakt, dat zal ik maar wijten aan de vele gezellige babbeltjes

                      Een welgemeende 'dank je wel' en proficiat aan Frank en zijn vrouwtje, jullie hebben dat prima voor elkaar gekregen!
                      'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                      Grtjs, Jacky

                      Comment


                      • #86
                        Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                        aan Frank en Co : bedankt voor initiatief en proficiat voor puike organisatie
                        aan aanwezige forumleden : bedankt voor aangename middag en ditto gesprekken

                        wat mijzelf betreft was het meer een TD (talking day) dan een SD dus fotografische buit was vrij mager
                        We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                        Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

                        Comment


                        • #87
                          Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                          Namens mijn vrouwtje Monique en mijzelf wens ik Frank (en Hilde) te bedanken voor de puike organizatie van een fantastische SD. Het zijn natuurlijk al de deelnemers samen die de sfeer bepalen, maar dat kan pas echt als zij zich geen zorgen hoeven te maken over praktische dingen. Voor ons was het pas de tweede SD (na de AV/SD in Kasteel Den Brandt), maar reken erop dat je ons nog terugziet. En de "macro-shooters" onder jullie mogen misschien nog een PB verwachten van Monique.
                          Last edited by LesC; 20 oktober 2008, 10:03.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #88
                            Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                            Oorspronkelijk geplaatst door romulus Bekijk bericht
                            wat mijzelf betreft was het meer een TD (talking day)
                            Da's een gevoel dat ik herken .

                            Comment


                            • #89
                              Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                              Het was mijn eerste SD, maar het was zeker niet de laatse. Een mooie wandeling in een mooi gebied met een goede gids. Ook het weer zat mee, gezien de tijd van het jaar.

                              @Frank (en vrouw): Bedankt voor de puike organisatie

                              Comment


                              • #90
                                Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                                Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
                                Al heb ik er letterlijk mijn broek aan gescheurd.

                                Marleen
                                Het spijt me van je broek maar nog lager kon ik de prikkeldraad echt niet duwen hoor, volgend keer twee sterke mannen vragen om je erover te tillen .

                                Van mij ook ne grote merci voor de organisatie en de goede ontvangst door iedereen!

                                Gert
                                "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

                                Comment

                                Working...
                                X