Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

    Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
    Ik kom! Mag ik op de lijst?
    Ja hoor

    Comment


    • #17
      Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

      Dit is op een boogscheut (waarschijnlijk zal ik dus als laatste daar zijn ), dus zet mij maar op de lijst + after-SD (eten dus).

      Comment


      • #18
        Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

        Ik wil ook best meegaan, zou mijn allereerste SD zijn, en kan ik veel bijleren van de experts hier.
        Waarschijnlijk + eten achteraf.

        Comment


        • #19
          Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

          Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
          Dit is op een boogscheut (waarschijnlijk zal ik dus als laatste daar zijn ), dus zet mij maar op de lijst + after-SD (eten dus).
          Gaan we doen

          Voorlopig is mijn grootste zorg nog om voor de "after-SD" een gepaste horeca zaak te zoeken in Oud-Turnhout of Turnhout. Voorwaarden zijn: bereikbaar zonder al te veel omwegen, deftige en gevarieerde keuken aan normale prijzen, en plaats voor groepen. Ik heb de vraag ondertussen ook al aan spyder gesteld via PM omdat die ook in Oud Turnhout woont

          Oorspronkelijk geplaatst door jfd Bekijk bericht
          Ik wil ook best meegaan, zou mijn allereerste SD zijn, en kan ik veel bijleren van de experts hier.
          Waarschijnlijk + eten achteraf.
          Mijn ervaring is dat je op SD's altijd met raad en daad bijgestaan wordt

          MVG,
          Last edited by frank207be; 2 september 2008, 19:09.

          Comment


          • #20
            Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

            Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
            Voorwaarden zijn: bereikbaar zonder al te veel omwegen, deftige en gevarieerde keuken aan normale prijzen, en plaats voor groepen. Ik heb de vraag ondertussen ook al aan spyder gesteld via PM omdat die ook in Oud Turnhout woont
            Niet zo ver uit de geburen, terug richting snelweg, dus interessant voor de meesten, is "De Ronden Akker". Nog niet gaan eten... dus over de keuken kan ik me niet uitlaten. Wel plaats voor groepen.

            Comment


            • #21
              Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

              Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
              Niet zo ver uit de geburen, terug richting snelweg, dus interessant voor de meesten, is "De Ronden Akker". Nog niet gaan eten... dus over de keuken kan ik me niet uitlaten. Wel plaats voor groepen.
              Dat ziet er inderdaad heel interessant uit Ik zal er eens met het gezin naartoe gaan het komende weekend.

              Comment


              • #22
                Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                Drinken kan... na de wandeling in het bezoekerscentrum.
                Na de wandeling... het bezoekerscentrum sluit om 17.00 uur stipt. Het zijn daar meestal vrijwilligers die het uitbaten.

                Comment


                • #23
                  Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                  Hoi Frank,

                  Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                  Dat ziet er inderdaad heel interessant uit Ik zal er eens met het gezin naartoe gaan het komende weekend.
                  Ik dacht eerst dat we buiten Oud-Turnhout moesten gaan zoeken naar een lokatie waar je met een groep naar toe kan, maar het gaat al bij al nog meevallen , denk ik.,
                  Bij het rondfietsen kwam ik langs het vliegveld en zag dat daar ook een restaurant - brasserie was, met de naam "Lutisse" (Als ik me niet vergis heette dat vroeger "De Hertog".)
                  Grote parking, grote verbruikzaal met buitenterras, en ligt kort bij de Liereman.

                  Als je in het weekend in Oud-Turnhout een kijkje komt nemen, kan je daar je licht ook eens opsteken?

                  Aan De Ronden Akker had ik zelf ook niet meer gedacht, maar een jaar of 5 geleden had deze toch een goede naam.



                  groetjes

                  PS. ik overweeg nog even of ik ook blijf eten. ('k heb geen lange rit naar huis te doen, maar 't zou dan vooral voor de gezelligheid zijn.

                  Comment


                  • #24
                    Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                    Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
                    Hoi Frank,
                    Ik dacht eerst dat we buiten Oud-Turnhout moesten gaan zoeken naar een lokatie waar je met een groep naar toe kan, maar het gaat al bij al nog meevallen , denk ik.,
                    Bij het rondfietsen kwam ik langs het vliegveld en zag dat daar ook een restaurant - brasserie was, met de naam "Lutisse" (Als ik me niet vergis heette dat vroeger "De Hertog".)
                    Grote parking, grote verbruikzaal met buitenterras, en ligt kort bij de Liereman.
                    Als je in het weekend in Oud-Turnhout een kijkje komt nemen, kan je daar je licht ook eens opsteken?
                    Aan De Ronden Akker had ik zelf ook niet meer gedacht, maar een jaar of 5 geleden had deze toch een goede naam.
                    groetjes

                    PS. ik overweeg nog even of ik ook blijf eten. ('k heb geen lange rit naar huis te doen, maar 't zou dan vooral voor de gezelligheid zijn.
                    Bedankt voor de tip Ik zal daar ook eens mijn licht gaan opsteken.

                    En reken maar dat zo'n etentje zeer gezellig is

                    Comment


                    • #25
                      Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                      Noteer ook mij maar hoor, ik zal er ook zijn.

                      greetz

                      Comment


                      • #26
                        Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                        Je mag mij ook op de lijst zetten. Ik verheug mij er al op.
                        En natuurlijk ook de maaltijd afther.



                        Met vriendelijke groeten,
                        Chrit
                        Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

                        Comment


                        • #27
                          Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                          Wij zouden ook graag meegaan, als het even kan... Naast mij dus ook mijn vrouw, Monique. Eveneens interesse om iets mee te eten, al hoeven wij ook geen lange weg terug af te leggen!
                          Last edited by LesC; 6 september 2008, 09:45.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #28
                            Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                            Ik heb mij al aangemeld maar ik zou graag mijn wederhelft meenemen. Ook voor de maaltijd afther.


                            Met vriendelijke groeten,
                            Chrit.
                            Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

                            Comment


                            • #29
                              Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                              Oorspronkelijk geplaatst door Chrit Bekijk bericht
                              Ik heb mij al aangemeld maar ik zou graag mijn wederhelft meenemen. Ook voor de maaltijd afther.


                              Met vriendelijke groeten,
                              Chrit.
                              Komt in orde

                              Ik heb overigens dit weekend het restaurant bezocht, en de prijzen aldaar leken me absoluut normaal. ca 15 euro voor salades, ca 20 euro voor vlees. Pasta is ook verkrijgbaar onder 10 euro. Ik ga een week op voorhand reserveren.

                              MVG,

                              Comment


                              • #30
                                Re: SD Landschap De Liereman te Oud-Turnhout - 19 oktober 2008

                                Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                                Ik heb overigens dit weekend het restaurant bezocht,
                                Gewoon uit curieusiteit: Welk is het geworden??

                                Comment

                                Working...
                                X