Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: de deelnemerslijst

    Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
    Plette heeft afgezegd en met de ophokplicht in het vooruitzicht dacht ik de drie reserves aan de deelnemerslijst toe te voegen, Aquarius en Frank207be hebben al een PM gekregen. Rudy heeft blijkbaar niet per PM gereageerd maar per gewone mail, die mail heb ik al verwijderd, dus Rudy als je dit leest, je bent welkom op 25/2 maar wil je dan bevestigen per PM aub?
    Linda
    Linda, count me in, ik heb bevestigd, via pm en via dit bericht ;-)

    Comment


    • #62
      Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

      Linda count me out ,ik heb gisterenavond al een PM gestuurd naar jou.
      Spijtig ik had Steve007 en zijn vogels is graag bezig gezien ,ik had het kunnen denken dat een zaterdag moeilijk gaat voor mij.
      Maar ja het is nu zo hé en er is weinig aan te doen,het zal hopelijk voor een andere keer zijn.
      In ieder geval BD'ers maken jullie er maar een leuke dag van zenne.
      mvg FrançoisVM
      Canon 7D

      Comment


      • #63
        Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

        Je weet maar nooit ..indien in allerlaatste geval nog plaatsje vrij ben ik er graag bij...(was al voor vorige sessie ingeschreven) Vanuit Deinze is dat maar 15 minuten...
        groetjes refibe....anderzijds veel succes met de shoot!
        toffe bende die BD's
        [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

        Comment


        • #64
          Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

          Heb net nog even naar het weerbericht gekeken.

          Ziet er gelukkig goed uit voor zaterdag, het wordt wel koud, maar in ieder geval droog!
          Nikon D70 + Tamron 28-300

          http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

          Comment


          • #65
            Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

            Oorspronkelijk geplaatst door tonto
            Heb net nog even naar het weerbericht gekeken.

            Ziet er gelukkig goed uit voor zaterdag, het wordt wel koud, maar in ieder geval droog!
            t'is te hopen, 't kan toch niet blijven regenen, maar heb deze morgen op de radio gehoord dat er vergaderd wordt ivm ophokplicht, deze zou eventueel vroeger kunnen ingaan, als tegenzit hebben we goed weer maar vervroegde ophokplicht
            Allemaal duimen, kaarsjes branden, wees gegroetjes bidden, allé alles wat maar geluk kan brengen
            Linda

            Comment


            • #66
              Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

              Tiens ik hoop dat ik genen déjà-vu ga krijgen.
              Dit soort déjà-vu haat ik

              Jo.

              Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
              t'is te hopen, 't kan toch niet blijven regenen, maar heb deze morgen op de radio gehoord dat er vergaderd wordt ivm ophokplicht, deze zou eventueel vroeger kunnen ingaan, als tegenzit hebben we goed weer maar vervroegde ophokplicht
              Allemaal duimen, kaarsjes branden, wees gegroetjes bidden, allé alles wat maar geluk kan brengen
              Linda
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #67
                Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                Ophokplicht pas per 1 maart, dus goed nieuws
                Last edited by beauceron; 20 februari 2006, 19:23.

                Comment


                • #68
                  Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                  Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
                  Ophokplicht pas per 1 maart, dus goed nieuws
                  yes, al 1 punt dat in orde is nu nog het weer hé.
                  Linda

                  Comment


                  • #69
                    Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                    Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
                    yes, al 1 punt dat in orde is nu nog het weer hé.
                    Linda
                    Van vrtnieuws.net:

                    Vrijdag wordt het wisselend bewolkt. Vooral over het noorden is er tijdelijk kans op enkele sneeuwbuien. Het weekeinde wordt waarschijnlijk zonnig met zaterdag nog wel enkele wolkenvelden.

                    Eerst schommelen de koude maxima rond 2 of 3 graden in het centrum maar vanaf vrijdag wordt het enkele graden zachter. 's Nachts blijft het vriezen.

                    Comment


                    • #70
                      Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                      Het gaat de goeie kant op
                      Linda

                      Comment


                      • #71
                        Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                        Linda,

                        Mijn buurman en collega fotograaf is nog niet hersteld van een operatie. Hij kan er dus niet bij zijn a.s. zaterdag. Hij dacht al hersteld te zijn, maar het herstel gaat niet echt voorspoedig

                        Zijn plaats vervalt dus, ik neem aan dat er nu iemand anders kan komen?

                        PS Ik neem nog steeds mijn vrouw mee, maar die is voor de mentale ondersteuning!!
                        Nikon D70 + Tamron 28-300

                        http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

                        Comment


                        • #72
                          Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                          Steve zijn de vogels klaar ?

                          Het weer ziet er goed uit wat friskes maar toch al droog.
                          Ga seffens mijn nieuwe wagen halen dan kan ik morgen al eens wat kilometers doen .
                          Groetjes
                          http://www.vehe.be

                          Comment


                          • #73
                            Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                            als het hetzelfde weer is als vandaag ziet het er heel goed uit
                            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                            Comment


                            • #74
                              Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
                              als het hetzelfde weer is als vandaag ziet het er heel goed uit
                              Ja inderdaad, zelfs ideaal licht nu (middag W-Vlaanderen) !
                              Helder maar zeer zacht zonlicht, gesluierd door de wolken... Ik wil ervoor tekenen
                              En morgen zet ik voor het eerst m'n spiksplinternieuwe Nikkor AFS 300 mm f4 op m'n body. 'k Ben eens benieuwd...
                              Greetz, KAriboe
                              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                              Comment


                              • #75
                                Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

                                Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
                                als het hetzelfde weer is als vandaag ziet het er heel goed uit
                                t'is nie voor niets hé dat ik mijn bestelbonneke goed weer op 16 februari heb opgestuurd, zodat ze ginder boven tijd genoeg hadden om alle wolkenvelden op de juiste plaats te zetten zodat het zonnetje hier kan schijnen

                                Comment

                                Working...
                                X